Jump to content

NEO MELOS


Recommended Posts

Posted

Καλησπέρα και απο εμένα. Μόλις σήμερεα γράφτηκα στο club αν και δεν έχω colt, αλλά το ξαδερφάκι του colt czt, το smart forfour brabus. Είναι 2 χρονών μ επρόγραμμα piasini και kit induction 57-0649 της k&n.

Posted

καλως ηρθες στην παρεα μας!!

Posted

Καλώς ήρθες στο Colt//Club.gr !!!

 

Διάβασε σε παρακαλώ τους κανόνες λειτουργίας.

 

Μετά κάνε το εξής:

 

-Πάτησε στο επάνω μέρος της σελίδας "Πίνακας Ελέγχου Μέλους" > Ομάδες Μελών > Επιλογή Ομάδας "Members" > κλικ στο κουμπί "Υποβολή"

 

Ο λογαριασμός σου θα ενεργοποιηθεί σύντομα και θα έχεις πρόσβαση σε όλες τις ενότητες.

 

Μέχρι να ενεργοποιηθείς, ξεκίνα να ποστάρεις στις ενότητες Πώς μάθατε για το Colt//Club.gr? και Ποιοοο Colt Έχετε/Οδηγείτε?.

 

Καλή παραμονή.

Posted

efkellis καλώς ήρθες.

Posted

Καλως ηρθες!

  • 2 weeks later...
Posted

παιδια η σκασκτρα : Colt CZT forge motorsport dump valve

λετε να εχει κανα προβλημα στο δικο μου αμαξι;;

επισης οταν βαζετε σκαστρα αλλαζετετ και τα κολλαρα;;

καποια βοηθεια...

Posted

Καλημέρα!

 

Κατά 99,9% για να μην πω 100% κάνει μιας και τα 2 αμάξια έχουν το ίδιο μοτέρ. Δεν ξέρω αν παίζει καμία διαφορά από θέμα χαρτογράφησης αλλά και πάλι δεν νομίζω ότι επηρεάζεται το θέμα σκάστρα.

 

Δεν αλλάζεις κολάρα μιας και η οποιαδήποτε σκάστρα - πλην από αυτές που είναι ανοιχτού τύπου και θέλουν τάπα για την αγελάδα - μπαίνουν στις θέσεις που μπαίνει η μαμά

Posted

καλώς ήρθες!!!!!!!!

Posted

για βγάλε μας μια φώτο απο τον κινητήρα σου γιατι κατα πάσα περίπτωση εσύ δεν έχεις σκάστρα

Posted
για βγάλε μας μια φώτο απο τον κινητήρα σου γιατι κατα πάσα περίπτωση εσύ δεν έχεις σκάστρα

 

θα βγαλω αλλα αποκλειεται turbo κινητηρας να μην εχει σκαστρα, σωστα;;

απο οτι ξερω ολα τα turbo εχουν σκαστρες (τουλαχιστον κλειστου τυπου, μικρες)

 

αν κανω λαθος διορθωστε με..

Posted

Καλημέρα ! Τον κινητήρα βγάλε μια φωτό και βάλτον εδώ για να μπορέσουμε να βγάλουμε κάποια συμπεράσματα και να δούμε αν έχουν διαφορές εκ πρώτης όψεως...

Posted

Το Brabus έχει διαφορετική χαρτογράφηση, και πιο ελεύθερη εξάτμιση από το Τ...κατά τα άλλα ο κινητήρας είναι ΠΑΝΟΜΟΙΟΤΥΠΟΣ.

 

Ότι ισχύει για την βελτίωση του Τ, ισχύουν αυτούσια και για το Smart.

Posted

ναι... δεν έχεις σκάστρα...

καινούργιο το πήρες? ή μεταχειρισμένο?

 

δεν μπορούμε να σου πούμε με σιγουριά αν θα δουλέψει κάποια σκάστρα... Δοκιμή θέλει...

 

Άσχετο.. σκάσιμο ακούς καθόλου? μήπως ακους ενα τττττρρρρρρρρροου....?

Posted
ναι... δεν έχεις σκάστρα...

καινούργιο το πήρες? ή μεταχειρισμένο?

 

δεν μπορούμε να σου πούμε με σιγουριά αν θα δουλέψει κάποια σκάστρα... Δοκιμή θέλει...

 

Άσχετο.. σκάσιμο ακούς καθόλου? μήπως ακους ενα τττττρρρρρρρρροου....?

 

 

καινουργιο 06/2007 (ηταν 6 μηνεσ stock στον ιωαννιδη θεσσαλονικης αφου δεν πουληθηκε κανενα στην θεσσαλονικη)

τρα το χω σχεδον 2 χρονια = 39.500 χιλ.

177 μαμα + προγραμμα piasini + kit induction k&n

περιπου 200 - 205 τωρα.

 

ο θορυβος αυξηθηκε λογω προγραμματος και φιλτροχοανης - συμφωνα με τον μηχανικο του tasta που το παω εχει σκαστρα κλειστου τυπου μαμα.

τττττρρρρρρρρροου δεν ακουω αλλα ακουω τωρα λογω χοανης πολυ το ρουφηχτο...

Posted

Καταρχήν να το χαίρεσαι

λέω αφού αφήνεις γκάζι... τι ακούς? έστω και αμυδρά...

 

αν δεις στα colt η σκάστρα κλειστού τύπου είναι εκεί στην αγελάδα και στο σωλήνα που πάει προς την πεταλούδα.

δε μπορεί να ειναι κάπου αλλού. απλα δεν έχει σκάστρα...εσένα ειναι ταπωμένο...

 

YΓ είχες ποτε safe mode εν κινήσει? το balast των xenon ειναι πολύ κοντά στον εγκέφαλο.

czt.JPG

Posted

καταρχην ωραιο θεαμα τα μοτερ μας!!!!

 

πραγματι φαινεται να εχεις δικο. αλλα για να μου λεει ο μηχανικος απο την smart οτι εχει κλειστου τυπου.....μαλλον ξερει.

οχι δε με αναψε ποτε κανενα λαμπακι!!

 

τωρα το αμαξι δεν παιζεται ( εχω 2.000 με τις βελτιωσεις που εκανα και εχει στρωσει καλα)

 

για σκαστρα ποια προτεινεις;;;

Posted

η σκάστρα εκέι πάει..

δεν υπάρχει κάπου αλλού να μπει...

ΑΡΑ δεν έχεις..

και ο μηχανικός ίσως να μην το κοίταξε-σκέφτηκε καλά.

 

απο εκει και πέρα... πια σκάστρα θα μπορόυσε να λειτουργήσει...?

και η forge και η turbosmart λογικά θα λειτουργούν αν ταπωθεί η μία τους πλευρά, με την τάπα που υπάρχει στη συσκευασία..

Ίσα ίσα θα ακούγονται και πιο δυνατά απο τα δικά μας!!

αλλα καλό θα ήταν για να μην την αγοράσεις και μετά δε σου κάνει, να δανειζόσουν απο έναν για καμια 10ρια μέρες...

Posted
η σκάστρα εκέι πάει..

δεν υπάρχει κάπου αλλού να μπει...

ΑΡΑ δεν έχεις..

και ο μηχανικός ίσως να μην το κοίταξε-σκέφτηκε καλά.

 

απο εκει και πέρα... πια σκάστρα θα μπορόυσε να λειτουργήσει...?

και η forge και η turbosmart λογικά θα λειτουργούν αν ταπωθεί η μία τους πλευρά, με την τάπα που υπάρχει στη συσκευασία..

Ίσα ίσα θα ακούγονται και πιο δυνατά απο τα δικά μας!!

αλλα καλό θα ήταν για να μην την αγοράσεις και μετά δε σου κάνει, να δανειζόσουν απο έναν για καμια 10ρια μέρες...

 

ναι μετα απο λιγο ψαξιμο δεν φοραει τελικα σκαστρα, και γενικα η braubus δεν βαζει σκαστρα σε κανενα μοντελο της γιατι απλα δεν το θεωρει απαραιτητο...

Posted

Λοιπόν επειδή με ρώτησες τι μπορεί να κάνεις με την εξάτμιση, σου απαντώ...

 

Εάν θέλεις να αλλάξεις όλη την εξάτμιση, μπορείς να στραφείς σε χειροποίητες ακριβώς όπως περιγράφονται στις αντίστοιχες ενότητες.

 

Για ολόσωμες επώνυμες bolt on για Smart, δεν γνωρίζω.

 

Εάν θες απλά να βελτιώσεις χωρίς να αλλάξεις τα πάντα ακολούθησε την λύση την οποία έχουμε περιγράψει ως "εξάτμιση χαλίλ"... με την τροποποίηση ότι χούφτα (turbo out) 63,5 κατάργηση προκαταλύτη, μεταλλικός καταλύτης πλακέ 200 κελιών, και σωλήνας 60,3, κατάργηση του καταλύτη, και από εκεί και πέρα το μαμά cat back.

 

Αυτή η λύση θα σου δώσει κανά 10ρι άλογα σίγουρα, και επιπλέον έχεις και μαμά look, και χαμηλά επίπεδα θορύβου.

 

Να γνωρίζεις ότι... όταν ελευθερώνουμε την εξάτμιση, χάνουμε λίγο χαμηλά και κερδίζουμε ψηλά, ΠΑΝΤΟΤΕ,... οι σωστές υλοποιήσεις απλά "μετριάζουν" τις χαμηλές απώλειες και μεγιστοποιούν τα κέρδη ψηλά.

 

Ελπίζω να σε βοήθησα...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...