Jump to content

Chris

V.I.P. Member
  • Content Count

    2,157
  • Joined

  • Last visited

About Chris

  • Rank

  • Birthday 03/24/2002

Contact Methods

  • MSN
    chrispanayotides@hotmail.com

Profile Information

  • Φύλο
    Αρσενικό
  • Τοποθεσία
    The Universe
  • Ενδιαφέροντα
    Motorsports, HiFi, Computers, Photography

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Το χταπόδι και το ψυγείο έχουν φύγει. Όλα τα υπόλοιπα υπάρχουν ακόμα. Επειδή έχω πολύ δουλειά και μπορεί να μου ξεφύγουν κάποια τηλεφωνήματα μπορείτε να στείλετε sms στο 6945498019.
  2. Παιδιά χίλια συγνώμη ξέχασα τελείως . Όλα τα πράγματα υπάρχουν όποιος θέλει ας με πάρει κατευθείαν τηλέφωνο 6945498019. Ελατήρια/σκάστρα τα έχω προχειρα σπίτι
  3. Ολα τα πραγματα υπαρχουν ακομα. Ειμαι εκτος Αθηνων. Οταν επιστρεψω θα συνενοηθουμε με πμ με τους ενδιαφερομενους. Ευχσριστω!
  4. Δεν ξέρω τι γίνεται μάλλον δεν υπάρχει μεγάλη επισκεψημότητα στο φόρουμ, οικονομική στενότητα ποιός ξέρει... Θα βάλω τιμές μεμονωμένες να δούμε αν κάποιος θέλει κάτι, ειδάλλως αν δεν πουληθούν σε μερικούς μήνες θα πάνε όλα στην ανακύκλωση μου πιάνουν πολύ χώρο στο γκαράζ του εξοχικού μου. -Εργοστασιακή εξάτμιση CZT, ολόκληρη turbo back έχει ελάχιστα χιλιόμετρα (ακόμα αυτοκόλλητα επάνω) downpipe, καταλύτες κλπ. 100 ευρώ -Εργοστασιακή πολλαπλή εξαγωγής (χταπόδι) σε πολύ καλή κατάσταση χωρίς ζόρια. 100 ευρώ -Εργοστασιακό φιλτροκούτι με το γνωστό τρύπημα 666, και η αγελάδα. 20ευρώ -Εργοστασιακή σκάστρα (κανένα πρόβλημα δεν είδα καμία διαφορά σε σχέση με την MR που είχα σε κάποια φάση).10 ευρώ -Εργοστασιακά εμπρός φρένα, δαγκάνες, τακάκια σωληνάκια, δισκόπλακες (με ελαφρό νυχάκι καλές ακόμα για αρκετά χιλιόμετρα) Ιδανικά για αναβάθμιση φρένων σε CZ3 bolt on χωρίς κανένα πρόβλημα. 150 ευρώ -Εργοστασιακές πίσω δισκόπλακες με νυχάκι και σωληνάκια. χαρίζονται σε όποιον πάρει τα εμπρός. -Εργοστασιακά ελατήρια αναρτήσεων μπρος πίσω λίγα χιλιόμετρα. 50 ευρώ -Τάπα ψυγείου Ralliart (αυτό δεν είναι εργοστασιακό) 10 ευρω -Ψυγείο αυθεντικό σε άριστη κατάσταση (αλλάχτηκε από το συνεργείο Λιάκος MItsubishi, κατά λάθος, ναι ακούγεται περίεργο αλλά έτσι είναι) 50 ευρώ -Εργοστασιακές σωληνώσεις intercooler σε πολύ καλή κατάσταση 20 ευρώ -Εργοστασιακό ραδιοCD (είναι το πρώτο το απλό δεν παίζει mp3) με τα εμπρός εργοστασιακά διαιρούμενα ηχεία σχεδόν μηδενική χρήση. 50 ευρώ - Καθρέπτης θερμαινόμενος δεξής 10 ευρώ -Χιονοαλυσίδες αυθεντικές AutoSock (no 58) φορεμένες μία φορά για εργοστασιακή διάσταση CZ3 20 ευρώ -Χιοναλυσίδες (Praktiker?) τύπου κάλτσα (Autosock) για CZT (205/40/17, 205/45/16) 10 ευρώ -Πλαστικό επινικελωμένο σήμα Ralliart αυτοκόλλητο 15χ3 cm 5 ευρώ.
  5. Θα ήθελα να ενημερώσω (επειδή ρωτάνε αρκετοί) ότι βεβαίως τα πράγματα μπορώ να τα δώσω ξεχωριστά, αλλά διευκρινίζω ότι δεν μπορώ να μπω σε διαδικασία πόσο έχει το ένα το άλλο κλπ. Αυτός είναι και ο λόγος που δεν τα έχω πουλήσεις τόσα χρόνια και παραμένουν συσκευασμένα στην αποθήκη του εξοχικού μου. Λοιπόν όποιος θέλει κάτι, μπορεί να κάνει πρόταση σε πμ. Τα κομμάτια που θεωρώ ότι είναι τα πιο σημαντικά είναι το χταπόδι και τα φρένα. Δεν έχω ιδέα πόσο πηγαίνουν μεταχειρισμένα δεν παρακολουθώ καθόλου την αγορά μεταχειρισμένων ανταλλακτικών Colt. Χταπόδι 150 ευρώ και φρένα 150 ευρώ είναι καλά ιδέα δεν έχω. Όπως είπα αν τα πάρει όλα κάποιος τα 500 είναι ΤΣΑΜΠΑ. Να φεύγουν μου πιάνουν χώρο. Ευχαριστώ.
  6. Πωλούνται τα κάτωθι -Εργοστασιακή εξάτμιση CZT, ολόκληρη turbo back έχει ελάχιστα χιλιόμετρα (ακόμα αυτοκόλλητα επάνω) downpipe, καταλύτες κλπ. -Εργοστασιακή πολλαπλή εξαγωγής (χταπόδι) σε πολύ καλή κατάσταση χωρίς ζόρια. -Εργοστασιακό φιλτροκούτι με το γνωστό τρύπημα 666, και η αγελάδα. -Εργοστασιακή σκάστρα (κανένα πρόβλημα δεν είδα καμία διαφορά σε σχέση με την MR που είχα σε κάποια φάση). -Εργοστασιακά εμπρός φρένα, δαγκάνες, τακάκια σωληνάκια, δισκόπλακες (με ελαφρό νυχάκι καλές ακόμα για αρκετά χιλιόμετρα) Ιδανικά για αναβάθμιση φρένων σε CZ3 bolt on χωρίς κανένα πρόβλημα. -Εργοστασιακές πίσω δισκόπλακες με νυχάκι και σωληνάκια. -Εργοστασιακά ελατήρια αναρτήσεων μπρος πίσω λίγα χιλιόμετρα. -Τάπα ψυγείου Ralliart (αυτό δεν είναι εργοστασιακό) -Ψυγείο αυθεντικό σε άριστη κατάσταση (αλλάχτηκε από το συνεργείο Λιάκος MItsubishi, κατά λάθος, ναι ακούγεται περίεργο αλλά έτσι είναι) -Εργοστασιακές σωληνώσεις intercooler σε πολύ καλή κατάσταση -Εργοστασιακό ραδιοCD (είναι το πρώτο το απλό δεν παίζει mp3) με τα εμπρός εργοστασιακά διαιρούμενα ηχεία σχεδόν μηδενική χρήση. Μπορεί να έχω ξεχάσει κάτι αλλά απ'όσο είδα στην αποθήκη αυτά είναι Τιμή πακέτου 500 ευρώ Αν κάποιος θέλει μεμονωμένα να που κάνει προσφορά σε πμ ή τηλεφωνικά για το κάθε κομμάτι. Τα πράγματα είναι καλά και δεν είναι ταλαιπωρημένα. 6945498019 Ευχαριστώ.
  7. Το αμάξι πωλήθηκε εκτός φόρουμ. Να ενημερώσω ότι υπάρχουν όλα τα εργοστασιακά πράγματα ακόμα, τα οποία είναι προς πώληση, και για τα οποία θα δημοσιεύσω νέα αγγελία. Να κλειδώσει το παρών. Ευχαριστώ πολύ!
  8. Και μερικές φωτογραφίες.
  9. Ξέχασα να σας πω ότι προτιμώ το αμάξι να πωληθεί εδώ, που θέλω να πιστεύω ότι ξέρουμε τι λέμε και τι αγοράζουμε. Έχω άλλα οχήματα πια, και δεν βιάζομαι για την πώληση, ελπίζω να το πάρει κάποιος μερακλής πάντως. Αν δεν υπάρξει εύλογο ενδιαφέρον όμως, θα μπει και στο Car.
  10. Ήρθε η ώρα του αποχωρισμού. Το αυτοκίνητο είναι του 10/2005 κόκκινου χρώματος. Έχει 186.000 χιλιόμετρα. Είναι σε καλή κατάσταση αλλά παρουσιάζει τις εξωτερικές φθορές που έχει ένα αυτοκίνητο του 2005 που κινείται καθημερινά στον δρόμο. Το αυτοκίνητο είναι σε πλήρη μηχανική λειτουργία όλα τα σηστήματα και ηλεκτρονικά δουλεύουν απροβλημάτιστα. Είναι ατρακάριστο, αλλά έχουν βαφτεί προφυλακτήρες και η μία πόρτα από γρατσουνιές κλπ. Το αμάξι έχει πολλά εξτρά τα οποία μπορείτε να δείτε και στο ιστορικό του garage μου: http://www.coltclub.gr/index.php?showtopic=4361 Δυστυχώς λείπουν οι φωτογραφίες επειδή έληξαν οι περίοδοι στα διάφορα web hosting. Θα προσπαθήσω σύντομα να ανεβάσω νέες στην κατάσταση που είναι το αυτοκίνητο τώρα. Τα εξτρά αυτά περιλαμβάνουν: Βελτίωση πρώτο σταδίου ΦΠΕ στα 195-210 άλογα ανάλογα το καύσιμο. Πρόγραμμα Ecutek (Γκέκας), εξάτμιση Turbo Welding με πολλαπλή εξαγωγής και κεραμικές επιστρώσεις, σωληνώσεις ic και εισαγωγή από Metaltech. (λεπτομέρειες υπάρχουν στις ενότητες του φόρουμ) Βελτίωση φρένων με διαιρούμενους δίσκους εμπρός 330χ30 και τετραπίστονες δαγκάνες Galfer/ApRacing, και σηληνάκια υψηλής εμπρός πίσω. Πίσω δίσκος tuning με χαράγματα. Βελτίωση συστήματος διεύθυνσης με σφυρήλατες ζάντες Work Emotion Cr-Kai 17", αποστάτες για να χωρέσουν τα φρένα, νέα ενισχυμένα μπουζόνια, και μπουλόνια ergal από την Rays. Αναρτήσεις KW Variant 2, πρόσφατα (2015) γενική επισκευή από τον Τροχό σε κατάσταση καινούργιων, με νέα ελατήρια μπροστά και πίσω. Στερεοφωνικό σύστημα ραδιοcd Blaupunkt (αυτό που φόραγε το EVO9) που λειτουργεί από τα χειρηστήρια του τιμονιού, ενισχυτής Alpine, tweeter/mid μπροστά αλλαγμένα δεν θυμάμαι μάρκα (κάπου εδώ μέσα είναι δεν μπορώ να το βρω) εφάμιλλα με Focal, sub μαζί με κουτί της Sony αυθεντικό 12". Όργανα επόπτευσης ψηφιακά, θερμοκρασία λαδιού, μπαρόμετρο/υποπίεσης, wide band (με δεύτερο σένσορα λ), πυρόμετρο, turbo timer Apexi, και Dash Dyno http://www.auterraweb.com/dashdynoseries.html Επίσης το αμάξι έχει φώτα xenon. Μαζί με το αυτοκίνητο παρέχονται και όλα τα μαμά πράγματα (εκτός από ζάντες που τις έδωσα επειδή δεν έιχα χώρο να της αποθηκέυσω, και την πολλαπλή εξαγωγής που πρέπει να την έχει ακόμα ο Metaltech) τα οποία περιλαμβάνουν κομπλέ εξάτμιση σε κατάσταση καινούργιας, ραδιοcd και ηχεία, φρένα και δισκόπλακες, ελατήρια μπρος πίσω, εισαγωγή φιλτροκούτι κομπλέ και σωληνώσεις ic. Επίσης πολλά μικροπράγματα και αξεσουάρ που δεν είναι απαραίτητο να αναφερθούν εδώ. Το αμάξι δεν έχει δώσει ΠΟΤΕ πρόβλημα εκτός από αλλαγές ανταλλακτικών λόγω φυσικής φθοράς. Υπάρχει φουλ ιστορικό σέρβις στον Παπρά και Λιάκο. Στο σπίτι και στην δουλειά μου έχω σκεπαστό garage και η έκθσεη του αυτοκινήτου στον ήλιο ήταν περιορισμένη παρά την ηλικία του. Η τιμή που ζητάω είναι συζητήσιμη, είναι στα επίπεδα που πωλούνται τα άλλα czt στο car.gr δηλαδή στα 6.000 ευρώ, αλλά είμαι ανοικτός σε οποιαδήποτε σοβαρή πρόταση. Τα πράγματα που έχει το αυτοκίνητο επάνω έχουν κοστίσει αρκετά και πολύ πιθανόν να μπορούσαν να πιάσουν κάποια χρήματα ενώ το αμάξι να επανερχόταν σε σχεδόν μαμά κατάσταση, αλλά λόγω δουλειάς και έλλειψης χρόνου δεν μπορώ να ασχοληθώ, γιαυτό και είμαι ανοικτός σε προτάσεις. Το αμάξι θα είναι διαθέσιμο να το δει ο οποιοσδήποτε ενδιαφερόμενος μετά την Τετάρτη (μεθαύριο) στο συνεργείο του Λιάκου στην λεωφόρο Xασιάς https://www.car.gr/cartalog/view/6514/
  11. Chris

    Greeting from Austria na some Questions

    I think i paid 250 euro for all pipes, IC , intake and the one connected to the intake manifold, unfortunately these are made custom for every car, Metaltec doesn't carry any stock. The manifold was a very expensive job with double ceramic coating, but i sincerely doubt its worth with the stock turbo, and power gains where never evident... a quicker spool response maybe but no power gain over the stock manifold. Turbowelding also manufactures custom parts and doesn't carry stock. Unfortunately he is busy changing servers and updating his web page... sorry...
  12. Chris

    Greeting from Austria na some Questions

    Thanks... The pipping was done by Metaltec http://www.metaltec.gr/index.php The manifold was done by Turbowelding http://www.turbowelding.gr/arxiki.html
  13. Άλλη μια πετυχημένη συνάντηση... Είδα παιδιά που είχα καιρό να δώ και γνωριστήκαμε με καινούργια, και περάσαμε πολύ καλά όπως πάντα. Εντυπωσιασμένος έμεινα από το Cupra τις Νικολέτας... πραγματικά ένα πολύ καλό και ολοκληρωμένο σύνολο, που δεν έχει φυσικά καμιά σχέση με Colt... καλοτάξιδο Νικολέτα!! Και εις άλλα με υγεία!
×