Jump to content

Νέο μέλος


S8N

Recommended Posts

Η αλήθεια είναι πως ο ατυχής διαξιφισμός με τον S3-maniac στάθηκε αφορμή να γίνω μέλος στο Club, αν και ο κουμπάρος μου είναι ήδη ανάμεσά σας και κάτοχος ενός CZT (Skynet).

 

Όπως ίσως θα καταλάβατε δεν έχω Colt, ούτε καν Mitsubishi, αλλά ενα Golf MkV GTI DSG.

 

Γενικά τα 13 τελευταία χρόνια όλα μου τα αυτοκίνητα ήταν είτε VW είτε Audi και όλα μου άφησαν υπέροχες αναμνήσεις εκτός από ενα ΤΤ 225 που το ρήμαξα (στις μετατροπές) και με ρήμαξε (σε βλάβες).

 

Η αλήθεια είναι πως αν έχεις ζήσει τόσα χρόνια σε οικογένεια με γερμανικά αυτοκίνητα, εκ των οποίων η πλειοψηφία είναι σε κατηγορία πολυτελείας, δύσκολα πας σε γιαπωνέζικο. Επειδή όμως είναι άδικο να μετράς πράγματα όπως το δέρμα, το φαντεζί κλιματιστικό, τα gadgets και τα λαμπάκια, εθελοτυφλώντας παράλληλα μπροστά σε βασικά ελαττώματα όπως τετρακίνηση τύπου Haldex, ελεεινό platform-sharing και κυρίως ποιοτικά προβλήματα βασικών προμηθευτών εξαρτημάτων του αυτοκινήτου σου, έχω αρχίσει και αναθεωρώ αρκετά πράγματα.

 

Ως εκ τούτου, όπως θα σας εξηγήσει και ο Δημήτρης (Skynet), σκοπεύω στα επόμενα χρόνια να αντικαταστήσω τον -εκπληκτικό κατά τα άλλα, αξιόπιστο και πολύ ""αλήτικο""- θερμοσίφωνά μου (GTI) με το κλιματιστικό που ακούει στο όνομα EVO X. Το οικονομικό είναι ενα πρόβλημα που λύνεται με συνεπή προγραμματισμό, το δυσκολότερο είναι να πείσω τη μέλλουσα σύζυγο αλλά κι αυτό το έχω σχεδόν καταφέρει.

 

Καλώς σας βρήκα λοιπόν, ελπίζω κάποια στιγμή να τα πούμε κι από κοντά.

 

Άρης

Link to comment
Share on other sites

Γειά σου κουμπάρε, και καλωσήρθες...έχω ακούσει πολλά για σένα, καλό διάβασμα και να σε δούμε σε καμιά συνάντηση μας!! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Καλως ηρθες Αρη! :D

Link to comment
Share on other sites

Kαλώς ήρθες στο κλάμπ.

Link to comment
Share on other sites

Καλως ήρθες στο club!!!Σου εύχομαι να αποκτήσεις τελικά το evo που τόσο επιθυμείς!!Όσο για τη μέλλουσα σύζυγο κάπως θα την καταφέρεις.....!!!!! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Καλώστον Αρη !!!

 

Αν κατάλαβα καλά, η ατυχής παρουσία του S3Maniac ήταν ο λόγος που τελικά γράφτηκες και όχι ο κουμπάρος σου, ε?

Σκαινετ, δεν μας τα λες καλά :x :D :D :D

Οσον αφορά την λογική σου περί γερμανικών-ιαπωνέζικων-κορέατικων κλπ. κλπ. αυτοκινήτων, θα με βρείς μάλλον αντίθετο...

Το αυτοκίνητο ως όχημα οδικής διασκέδασης προσδιορίζεται από το σύνολο των μηχανικών του μερών, τον τρόπο που αλληλεπιδρούν, την αποτελεσματικότητα τους και at the end-of-the-day το fun-factor που μου προσφέρουν σαν οδηγό-χρήστη-ιδιοκτήτη του οχήματος...

Με αυτές τις προυποθέσεις δεν με νοιάζει ούτε με αφορά αν είναι αγγλικό, γαλλικό ή κογκολέζικο το όχημα...

Αν όμως σε αυτή την εξίσωση βάλω και σαν παράγοντα με βαρύνουσα σημασία την αξιοπιστία του οχήματος, τότε κάποια ιαπωνέζικα οχήματα, και κυρίως κάποια made in japan οχήματα καταντούν πολύ θελκτικά...

Link to comment
Share on other sites

Καλώς τον κουμπΑρούλη :-D

 

Το GTI του είναι γρήγορο γρήγορο γρήγορο γρήγορο

Link to comment
Share on other sites

Το GTI του είναι γρήγορο γρήγορο γρήγορο γρήγορο

 

Μας εχει φαει με αυτο το GTi, παρ"" το να τελιωνουμε!!! :lol: :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Καλώς τον ʼρη.....Πές τι έχεις αλλάξει στο "ψυγείο" σου , να καταλάβουν τι εννοεί ο skynet όταν λέει γρήγορο ...

Link to comment
Share on other sites

Ειλικρινά δεν περίμενα τόσο θερμή υποδοχή!

 

Το έπιπλο είναι ""μαμά"" σαν το S3 του S3maniac, έχει δηλαδή προγραμματάκι MTM, FMIC από S3 MkII, Ν75 (solenoid βαλβίδα που ελέγχει την πίεση του turbo) επίσης από S3 MkII, σκάστρα Forge και μικροτροποποιήσεις στις σωληνώσεις της πεταλούδας για καλύτερη απόκριση και λιγότερο θόρυβο (το τελευταίο λόγω υστερικών καταστάσεων με τη σύζυγο). Οι υπόλοιπες προσθήκες αφορούν μόνο την εμφάνιση. Πρέπει να είναι γύρω στα 245 και δεν έχω λόγο να το πάω παραπάνω αφού α) το burnout είναι ήδη εκνευριστικό, β) έτσι έκανα και στο ΤΤ και το μοτέρ έγινε πυροτέχνημα, γ) το EVO είναι ΠΟΛΥ ακριβό για να σπαταλάμε χρήματα!

Link to comment
Share on other sites

Αρη καλώς ήρθες. :D

 

Η αποψή σου στα πολλά θέματα του forum είναι καλοδεχούμενη και επιθυμητή. :)

 

Καλό διάβασμα λοιπόν...!!!

Link to comment
Share on other sites

Ειλικρινά δεν περίμενα τόσο θερμή υποδοχή!

 

Το έπιπλο είναι ""μαμά"" σαν το S3 του S3maniac, έχει δηλαδή προγραμματάκι MTM, FMIC από S3 MkII, Ν75 (solenoid βαλβίδα που ελέγχει την πίεση του turbo) επίσης από S3 MkII, σκάστρα Forge και μικροτροποποιήσεις στις σωληνώσεις της πεταλούδας για καλύτερη απόκριση και λιγότερο θόρυβο (το τελευταίο λόγω υστερικών καταστάσεων με τη σύζυγο). Οι υπόλοιπες προσθήκες αφορούν μόνο την εμφάνιση. Πρέπει να είναι γύρω στα 245 και δεν έχω λόγο να το πάω παραπάνω αφού α) το burnout είναι ήδη εκνευριστικό, β) έτσι έκανα και στο ΤΤ και το μοτέρ έγινε πυροτέχνημα, γ) το EVO είναι ΠΟΛΥ ακριβό για να σπαταλάμε χρήματα!

Όποτε είχε δίκιο το παλικάρι , κάπου στα 210ps ΤΡΟΧΟ είναι Καλά περίμενε , πιστεύω να κάνεις λάθος S8N.

Link to comment
Share on other sites

210 τροχό είναι δύσκολο για S3. 190 ίσως, ακόμη κι αν είναι full 2ο στάδιο. Θα σου πω ενα κοινό μυστικό: Ο 1.8Τ με τα 210/225 πριν τις 3000 είναι ψιλοψόφιος. Μετά κάνει overboost μέχρι τις 5500-5800 μετά τις οποίες ψοφάει πάλι. Στο 2ο άνοιγμα όλα έχουν γίνει φλαμπέ, το αβάνς πέφτει, η πίεση είναι εντελώς ""κούφια"".

 

Πρέπει να συμφωνήσεις από πριν πως θα ξεκινήσεις και μέχρι που θα φτάσεις. Στο S3Club γενικά δεν κάνουμε κόντρες αλλά ""ταξίδια"" μέχρι τα 250-260... Εκεί είναι φυσικό ενα συτοκίνητο με μικρή τελική να μείνει πίσω. Επίσης, από στάση μπορεί να μην ξεκινά όπως ενα EVO ή ενα Impreza αλλά σίγουρα ξεφτυλίζει ακόμη και δυνατό Rallye με ημισλικ. Σε συμφέρει ρολλαριστά από 2000-2500.

Link to comment
Share on other sites

Να ξέρεις ότι το έργο το έχω ξαναδεί , δεν ξεκινάει καθόλου καλά από στάση το 210

Το θέμα είναι ότι τύπος μιλάει για 210ps , αν δεν αληθεύει οφείλω να πω ότι θα στραβώσω

Link to comment
Share on other sites

Go go Gianman αν και τωρα βγηκαν κατι βλαβες και του κ@λου τα 9 μερα με το κοκορακι της ευθειας. Εγω πριν βγει το chek engine ειχα πει 2 μερες νωριτερα οτι δεν παω στις 11.00 και 12.00 το βραδυ για ανοιγμα

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...