Jump to content

Νέο μέλος,αλλά χωρίς COLT...


GTZ

Recommended Posts

Mε λένε Γιώργο,είμαι απο τα ιδρυτικά μέλη του GRC και οδηγώ μια Laguna turbo initiale.Εδω μπορείτε να δείτε τι αλλαγές και modifications έχω κάνει στο αυτοκίνητό μου το οποίο πραγματικά είναι απόλαυση να το οδηγείς...

Οδηγώ επίσης και μια BMW X3 2.0D πουσαρισμένη στα 176 άλογα με 396Νm ροπή για τις αποδράσεις στην εξοχή.

Γνώρισα το club σας μέσω ενός link που μου έδωσε ένας φίλος και αφορούσε το thread για την dig.tuning Ελβετίας και τον εμπαιγμό που σας έκαναν οι εδω αντιπρόσωποι...

Αποφάσισα σήμερα να σας γράψω 1-2 πραγματάκια προκειμένου να βγείτε απο το αδιέξοδο που βρίσκεστε ελλείψει προγράμματος βελτίωσης για τα CZT σας...

Link to comment
Share on other sites

Καλώ ήρθες Γιώργο..

Καλό διάβασμα σε ότι ενδιαφέρον βρεις στο Forum και εννοείται πως οποιαδήποτε εμπειρία από πλευράς του Club σας είναι ευπρόσδεκτη!

Link to comment
Share on other sites

Γεια σου Γιώργο. Κάθε πληροφορία ευπρόσδεκτη. Έχω ένα scenic2 expression. Μάλλον το club σας δεν ασχολείται και τόσο με αυτού του είδους, ε; Εδώ που τα λέμε(γράφουμε), τι να ασχοληθείς με τον "μπόμπο"??

Link to comment
Share on other sites

Κατ""αρχήν ευχαριστώ όλους για την υποδοχή :D

 

Γεια σου Γιώργο. Κάθε πληροφορία ευπρόσδεκτη. Έχω ένα scenic2 expression. Μάλλον το club σας δεν ασχολείται και τόσο με αυτού του είδους, ε; Εδώ που τα λέμε(γράφουμε), τι να ασχοληθείς με τον "μπόμπο"??

Ασχολούμαστε...πώς δεν ασχολούμαστε;;;

Ωστόσο οι περιορισμοί τίθενται απο την αδυναμία chiptuning λόγω του Sagem (ecu).Oι Sagem 2000 και 3000 που φορούν τα σύγχρονα Ρενώ είναι δύστροποι και γενικά μέχρι τωρα δεν έχει ασχοληθεί κανείς βελτιωτής για να τους ξεκλειδώσει.Υπάρχουν βέβαια και οι αγύρτες τύπου dig tuning που ευτυχώς τους πήραμε μυρωδιά και στρίψαμε ως club.Ας μη γελιώμαστε τα μόνα αυτοκίνητα που βελτιώνονται είναι τα group VAG (REVO,ABT,GIAC,UNITRONIC,MTM),τα Saab,Volvo (Hirsch,BSR)καθώς και τα street racers EVO και Impreza.Ολοι οι υπόλοιποι παλεύουμε με "φίλτρο-εξάτμιση"...δυστυχώς.

Εγω αυτή τη στιγμή φοράω το box της powersystem και μπορώ να πω οτι είμαι πολύ ευχαριστημένος ...

Υπάρχουν λύσεις και σε ατμοσφαιρικά απο την powersystem που αποδίδουν πραγματικά.Φοράει φίλος σε Clio III 1.6 vvti ένα τέτοιο κουτί και είναι πολύ ευχαριστημένος!

Link to comment
Share on other sites

Καλως μας έιρθες και επίσημα...

 

Θέλω να σου κάνω μια ερώτηση καλοπροαίρετη και θα ήθελα μια ειλικρινή απάντηση...

 

Το box της Power System το οποίο αντιπροσωπεύεται από την TS Motorsport (τον RELIS)...σε πόσα Laguna έχει μπει?... υπάρχει δυναμομέτρηση στο ΤΑΤ?... γιατί στην λίστα με τις μετατροπές που έχεις κάνει στο αυτοκίνητό σου δεν αναγράφεται η τιμή που σου χρέωσε η TS Motorsport? (Το έχεις τοποθετήσει εκεί ή το πήρες μόνος σου από εξωτερικό?) Μπορείς να μας δώσεις πληροφορίες σχετικά με την τοποθέτηση δηλαδή εαν είναι ευκολη υπόθεση κλπ...

 

Ο λόγος που σε ρωτάω (και ελπίζω να μην με παρεξηγήσεις) είναι ότι η TS Motorsport, θέλει να μας χρεώσει από το πρώτο κιόλας αυτοκίνητο ποσό μεγαλύτερο από τις αναγραφόμενες τιμές στο site του εξωτερικού, και δεν θέλει δυναμομέτρηση στο ΤΑΤ...

 

Πιστεύω να μας διαλευκάνεις αυτά τα ερωτήματα με τρόπο υπεύθυνο. και ιδιαίτερα ώς αντιπρόσωπος (και ιδρυτικό μέλος) του Renault club...

 

Τώρα ως αναφορά την Digital tuning... ναι ΑΛΛΑ μας είπαν και ΑΛΛΟ πράγμα ήθελαν να βάλουν στο αμάξι... ΑΛΛΑ αυτό το άλλο ήταν ΠΑΡΟΜΟΙΟ box με την Power system...

 

Ο λόγος που δεν προχωρήσαμε ήταν το γεγονός ότι ΔΕΝ μπορούν οι βελτιωτές να μας υπόσχονται άλλα πράγματα και να μας παρουσιάζουν ΑΛΛΑ... όπως επίσης και να σταματήσει η ΑΙΣΧΡΟΚΕΡΔΙΑ η οποία συνδυάζεται και με κοροιδία...

 

Αυτό δεν αντανακλά στο εαν αυτό το προιόν είναι ή δεν είναι καλό αλλά στην κοροιδία...και στα ψέματα...

 

Ελπίζω να μην με παρεξηγείς τα λέω όλα φιλικά προς εσένα και περιμένω μια απάντησή σου!!

Link to comment
Share on other sites

Εχει μπεί σε τουλάχιστον 5 Laguna turbo του club...

Το powersystem box λειτουργεί καλά στα αυτοκίνητό μου αλλά όχι τέλεια.Εχω ζητήσει απο της TS motorsports κάποιες αλλαγές στο λογισμικό του box για fine tuning γι""αυτό και δεν ξέρω την τελική τιμή.Το όχι τέλεια συνίσταται στο οτι η αύξηση της πίεσης ψηλά δεν είναι όσο στις μεσαίες στροφές κι αυτό οφείλεται στο πρόγραμμα που φοράει το αυτοκίνητό μου,το οποίο κρεμάει ψηλά.Αυτό όμως δεν συμβαίνει στις Laguna 2.0T facelift διότι η Ρενω έχει χαρτογραφήσει αλλοιώς την facelift και κρατάει πολύ καλη δύναμη ψηλά,οπότε και το box λειτουργεί τέλεια.Για παράδειγμα η δική μου Laguna σηκώνει 0,6bar με το box στις 5000σαλ ενω οι Facelift σηκώνουν 0,75 bar στις ίδιες στροφές (με το Box στο ίδιο setting).Ζήτησα λοιπόν αλλαγή firmware στο box ώστε να πλησιάσω την απόδοση της Laguna facelift...

Στο garage μου μπορείς να δείς και σχόλια άν κάνεις κλικ πάνω σε κάθε Modification...

Οσον αφορά το ΤΑΤ,μετά απο αρκετές παράδοξες δυναμομετρήσεις κατέληξα στο συμπέρασμα οτι υπο ορισμένες συνθήκες δεν δίνει εξιόπιστες μετρήσεις και εξηγούμαι:

Περιστατικό 1.

Δυναμομετρήθηκα με το powersystem box και πάνω στα ράουλα σήκωνα 1,15bar με αποτέλεσμα να κλειδώνει η πεταλούδα και να βγαίνει σε safe mode,τη στιγμή που την ίδια μέρα στο δρόμο δεν σήκωνε πάνω απο 1 bar...

Βγάζουμε το Box και ξαξαδυναμομετρούμε και βλέπουμε μέγιστη πίεση 1 bar τη στιγμή που στο δρόμο το καλοκαίρι το αυτοκίνητο δεν σηκώνει πάνω απο 0,85 bar...

Περιστατικό 2:

Δυναμομετρήθηκαν δύο Laguna facelift με δύο ίδια box.H μία είχε ελεύθερη εξάτμιση,η άλλη είχε την εργοστασιακή.Αυτή με την ελεύθερη εξάτμιση έβγαλε 175 άλογα,η άλλη με την εργοστασιακή έβγαλε 194 άλογα.Στη συνέχεια βγαίνουν στη Βουλιαγμένης και σε όλες τις κόντρες,ακόμη και με ρολαριστή 5η απο χαμηλά μέχρι τον κόφτη,αυτή με τα 175 άλογα ήταν 2 καρότσες μπροστά.

Τέλος,επειδή έχω wide band λ μόνιμα πάνω στο αυτοκίνητό μου είδα οτι on dyno τα μείγματα ήταν φτωχότερα σε όλο το φάσμα και ιδίως στις μεσαίες στροφές όπου είναι 14,2:1 έναντι 12,5:1 που βλέπω στο δρόμο,πράγμα που επηρεάζει την απόδοση του μοτέρ και επομένως το αποτέλεσμα του δυναμόμετρου.

Φιλικά Γιώργος.

 

P.s.

Είναι καλό που είστε καχύποπτοι,ωστόσο μην απορρίπτετε τα πάντα.

Διαβάστε προσεκτικά αυτά που γράφουμε και σίγουρα θα βγείτε ωφελημένοι.

Για το θέμα της τιμής του box δεν με αφορά.Είναι θέμα το κάθε αντιπροσώπου να ζητάει όσο θέλει.Κι εγω όσα θα πληρώσετε εσείς θα πληρώσω φαντάζομαι

Αν κάτι δουλεύει αξίζει να το πληρώνει κανείς μέχρις ενός σημείου...

Αν όχι,δεν αξίζει να δίνεις ούτε μια δραχμή στους αγύρτες...

Link to comment
Share on other sites

Τώρα ως αναφορά την Digital tuning... ναι ΑΛΛΑ μας είπαν και ΑΛΛΟ πράγμα ήθελαν να βάλουν στο αμάξι... ΑΛΛΑ αυτό το άλλο ήταν ΠΑΡΟΜΟΙΟ box με την Power system...

Εμένα μου είπαν οτι προγραμματίζουν τον Sagem και εκτός αυτοκινήτου!

Τα ίδια μου είπαν και οι Ελβετοί συνεργάτες τους τηλεφωνικώς...

Μιας και είχα εναν δεύτερο Sagem στο ράφι μου προγραμματισμένο για το αυτοκίνητό μου τους τον στέλνω για προγραμματισμό... :wink:

Εννοείται οτι τον έστειλαν πίσω γιατί "δεν γίνεται να προγραμματιστεί εκτός αυτοκινήτου"...

Απο τότε δεν κανασχολήθηκα μαζί τους...

Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες!

 

Πράγματι έχω ακούσει και εγώ ότι το Laguna είναι ΠΟΛΥ ιδιότροπο στα δυναμόμετρα...

 

Μερικές ακόμη ερωτήσεις...

 

Πόσα άλογα κερδίσατε με την τοποθέτηση του box?

 

Πιστεύεις ότι είναι αξιόπιστη λύση, και πόσο καιρό τα "φοράνε" επάνω τα Laguna?

 

Από άποψη εγγύησης χάνετε την εργοστασιακή εγγύηση της Renault?

 

Μείνατε ικανοποιημένοι από την TS Motorsport?

 

ΥΓ. ΔΕΝ είναι στο χέρι οποιουδήποτε να ζητάει ΟΣΟΔΗΠΟΤΕ από την στιγμή που υπάρχουν τιμές ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ στο site της Power Systems... αλλά και στο γεγονός ότι στη Ελλάδα η παροχή υπηρεσίας είναι ΠΑΡΕΞΗΓΗΜΕΝΗ και εκτείνεται από τζάμπα μέχρι λήστεία...(συνήθως ληστεία...)

Link to comment
Share on other sites

GTZ ευχαριστουμε για ολες τις πληροφοριες!

Θα ηθελα να επιμεινω σε δυο σημεια ομως..

Απο που εχουν αγορασθει τα box και απο ποιον εχει γινει η εγκατασταση εαν γνωριζεις!

Ειμαστε σκεπτικοι λογω τις τεραστιας διαφορας τιμης του box στην Ελλαδα και στη Γαλλια (εμενα με αφορα η τιμη,απο τη στιγμη που τα χρηματα δε μου περισσευουν και δεν θελω να με κοροιδευουν) και του οτι το site αναφερει οτι η εγκατασταση ειναι πανευκολη,σε αντιθεση με τον εδω αντιπροσωπο της.

Και ειναι καλυτερα να συνεχισουμε αυτη τη συζητηση στο καταλληλο μερος γιατι ειμαστε off-topic και να μπορεσει και ο GTZ να πληροφορηθει για ολα οσα εχουν προηγηθει :

http://www.coltclub.gr/forum/viewtopic.php?t=1258&start=135

Link to comment
Share on other sites

Οκ ρε παιδιά ειναι ακριβώτερος ο εδω αντιπρόσωπος του συγκεκριμένου box...

Ειναι μόνο αυτος ?.?.?.Το ιδιο δεν ισχύει με το bonalume?

Sorry για το οφφ τοπικ...

Καλως ήρθες

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι θέμα ιδιοτροπίας της Laguna.

Είναι ζήτημα καλιμπραρίσματος για κάθε αυτοκίνητο,όσον αφορά τα φορτία στα ράουλα.Λάθος φορτία συναπάγονται άσχετες πιέσεις on dyno,άσχετα μείγματα,άσχετα αποτελέσματα.

Υπολογίζω κέρδος 15-20 άλογα σε όλο το φάσμα των στροφών και 4 κιλά ροπής.Ωστόσο δεν είναι εκεί το θέμα!Το αυτοκίνητό μου χωρίς το box είχε 50-80 και 80-100 με 3η: 3,5" και 3,8" αντίστοιχα.

Τώρα οι χρόνοι είναι 2,95" και 3,1".

Επίσης στα 100-140 και 100-180 με 5η είχα 8,6" και 20" αντίστοιχα ένω με το Box έχω 7,1" και 17,1"... :)

Αφήστε λοιπόν τα δυναμόμετρα.βρήτε μια ευθεία χωρίς κίνηση και αρχίστε να χρονομετρείτε...

 

Επι δύο χρόνι είχα το Elia box (πριν το powersystem) αλλά κάποια σκαμπανεβάσματα πίεσης με οδήγησαν σε δοκιμή του powersystem και σε γενικές γραμμές το τελευταίο είναι καλύτερο.

Και τα δυο έχουν φύσες και κουμπώνουν πάνω στους map σε 1 λεπτό.

Ωστόσο δεν ξέρω αν υπάρχουν φύσες έτοιμες για τους map τους δικούς σας.Πρέπει να δείτε τι είδους map έχετε και να ζητήσετε τις ανάλογες φύσες.Οι Laguna π.χ έχουν Delco ή Bosch...

Για την εγγύηση,είναι θέμα συνεργείου...

""Η δέχονται αυτό που πρόκειται να κάνετε ή τηρούν τυπική στάση και σας θέτουν εκτός εγγύησης...

Για την τιμή τι να πώ;Κι εγω θάθελα να πληρώσω 100 ευρώ και να την κάνω με ελαφρά πηδηματάκια :) ,αλλά πέστε μου υπάρχει τίποτε φθηνότερο και καλύτερο στην αγορά;

Τέλος για τον αντιπρόσωπο του Box,αν πω οτι είμαι δυσαρεστημένος μάλλον θα πέσει φωτιά να με κάψει... :lol:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...