Patriarxis Posted June 14, 2012 Report Posted June 14, 2012 Παιδιά καλημέρα σε όλους, Είμαι καινούργιος εδώ. Για να μη σας κουράζω: Έχω ένα CZ3 1,3L μοντέλο 2009. Μεταξύ άλλων προβλημάτων και ενώ το αμάξι δεν είχε ακόμα συμπληρώσει καλά - καλά 1.000χλμ δε δούλευε το A/C. Μετά από 5-6 επισκέψεις στο ΣΑΡΑΚΑΚΗ μου άλλαξαν το μαμά κομπρεσσερ του A/C. Φέτος δε δουλεύει ούτε και το δεύτερο κομπρεσσέρ και μάλιστα ΠΑΠΡΑΣ και ΣΑΡΑΚΑΚΗΣ μου είπαν ότι αφού το Μάιο έληξε η εγγύηση μου πρέπει να πληρώσω και με χρήμα (πέραν από άδεια από τη δουλειά μου, ταλαιπωρία, ζέστη χωρίς A/C κλπ) το νέο τρίτο κατά σειρά κομπρεσσέρ από την τσέπη μου με κόστος ανταλλακτικού €660 !!!! το δε ανταλλακτικό που μου έβαλαν εκείνοι μετά την αγορά του αυτοκινήτου δεν καύπτεται από δική του εγγύηση επειδή δεν το πλήρωσα και αλλάχθηκε εντός εγγύησης!!!! (αν το πλήρωνα θα ίσχυε εγγύηση). Δηλαδή ποια είναι η λύση; κάθε καλοκαίρι να κανονίζω να δίνω καμια €850 (ανταλλακτικό + ΦΠΑ + εργασια + φπα) για να έχω A/C????????? Στο τηλέφωνο τους είπα "είσαστε μπουρ....λο". Έχει να προτίνει κάποιος κάτι ή έχει συμβεί σε άλλον κάτι τέτοιο??? Υ.Γ. Θα φτιάξω σελίδα στο FACEBOOK με αντίστοιχο όνομα ώστε να ενημερώνεται ο κόσμος και να αποφεύγει τα λαμόγια. Σας ευχαρίστώ, Αντώνης Σταματόπουλος
borbos Posted June 14, 2012 Report Posted June 14, 2012 Καλώς ήρθες στο !!! Διάβασε σε παρακαλώ τις Οδηγίες Χρήσης & Κανόνες Λειτουργίας. Η Eνεργοποίηση του λογαρισμού σου θα γίνει σύντομα και θα αποκτήσεις πρόσβαση σε όλες τις θεματικές ενότητες του CLUB !! Κάνε και μία βόλτα απο το Garage (γκαράζ) του CLUB όπου μπορείς να βρείς πληροφορίες και φωτογραφίες για τα αυτοκίνητα των μελών μας, αλλά και να δημιουργήσεις και το δικό σου προσωπικό Garage όπου θα μπορείς να μοιραστείς στοιχεία και βελτιώσεις του δικού σου αυτοκινήτου!! Καλή διαμονή! οσον αφορα το προβλημα σου εφοσον εχει ληξει η εγγυηση τοτε σωστα δεν μπορουν να στο αλλαξουν,το ανταλλακτικο που σου εβαλαν εχει εγγυηση ενα χρονο,οποτε και αυτο το χρονικο διαστημα εχει περασει να υποθεσω μιας και το αλλαξες στα 1000χλμ.καταλαβαινω την ταλαιπωρια σου αλλα δυστηχως εφοσον δεν εχεις εγγυηση δεν μπορουν να κανουν κατι.εισαι παντως απο τις ελαχιστες περιπτωσεις που και το δευτερο κομπρεσσερ χαλαει.
Patriarxis Posted June 14, 2012 Author Report Posted June 14, 2012 Ευχαριστώ πολύ για το καλωσόρισμα και τις πληροφορίες σου, Μου είπαν ότι εφόσον αντικαθιστούσαν το κομπρεσσερ με δική μου δαπάνη η εγγύηση του ανταλλακτικού είναι 2 χρόνια. Από αυτό που ξέρω και από άλλες εταιρείς είναι ότι το κάθε ανταλλακτικό μόλις μπει στο αμάξι έχει δική του εγγύηση που τρέχει από την ημερομηνία τοποθέτησης. Τι μαγικά κολπα είναι αυτα που μας λεει η ΜΙTSUBISHI? Δηλαδή ο,τι ανταλλακτικό βάλει καποιος σε ενα αμαξι 3 ετων δεν εχει εγγύηση? Αυτα που λενε στους πελατες είναι επιεικώς απαραδεχτα και παραλογα.
mitsosts Posted June 14, 2012 Report Posted June 14, 2012 καλώς ήρθες!αυτό με το κομπρέσσορα είναι το συνηθέστερο πρόβλημα σε αυτό το μοντέλο.και εγώ είχα πρόβλημα αλλά τακτοποιήθηκε εντός εγγύησης.εδώ που έχεις φτάσει τώρα μπορείς να κοιτάξεις για κάποιον μεταχειρισμένο όμως..
xvibes Posted June 14, 2012 Report Posted June 14, 2012 Tα ειπαν ολα τα αλλα παιδια....!! Welcome και απο μενα...και πλεον εισαι ενεργο μελος....μπορεις να δεις ολες τις ενοτητες του forum Υπομονη φιλαρακι...!! Ελπιζω το 3ο να ειναι κομπλε...αλλιως κατι δεν παει καλα στο αμαξι...δεν γινεται και 3ο να χαλασει...κατι αλλο φταιει
axolotl Posted June 16, 2012 Report Posted June 16, 2012 Email στο συνήγορο του Καταναλωτή και στην ΕΚΠΟΙΖΩ. Αν θέλεις η ΕΚΠΟΙΖΩ να σε βοηθήσει, πρέπει να πληρώσεις εγγραφή και συνδρομή έτους 55 Ευρώ. Με αυτά που διαβάζω μου πέφτουν και τα υπόλοιπα μαλλιά που μου έχουν μείνει. Κοίτα να διεκδικήσεις το δίκιο σου ως καταναλωτής.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.