Jump to content

Κιτ επισκευής ελαστικού Czt


stragal

Recommended Posts

Αν κάποιος έχει κιτ επισκευής ελαστικού , κ θέλει ρεζέρβα αντ αυτού, ανταλλάσω την δική μου ρεζέρβα με το κιτ.

 

Όχι για λόγους βάρους κλπ, αλλά ...δεν μπαίνει η ρεζέρβα λόγω των φρένων μου...

Link to comment
Share on other sites

Εχεις και τις πισω αντρεα....Και αν σου σκιστει κανενα λαστιχο να δω τι θα κανεις......

Link to comment
Share on other sites

Αντρεα δεν χρειαζεται, απλα θα κανεις τον κοπο να λυνεις και τις δυο ροδες και να βαζεις την πισω μπροστα και πισω την ρεζερβα

εξ αλλου αμα βαλεις τον γρυλο στην θεση για τον μπροστινο τροχο σηκωνεται αρκετα ωστε να λυσεις και τον πισω....

Link to comment
Share on other sites

Αντρεα δεν χρειαζεται, απλα θα κανεις τον κοπο να λυνεις και τις δυο ροδες και να βαζεις την πισω μπροστα και πισω την ρεζερβα

εξ αλλου αμα βαλεις τον γρυλο στην θεση για τον μπροστινο τροχο σηκωνεται αρκετα ωστε να λυσεις και τον πισω....

 

 

Αν μιλάει για την μαμά ζάντα δεν γίνεται αυτό που λες γιατί θα βρίσκει το αντίβαρο της πίσω. Όπως κ να χει η συγκεκριμένη ρεζέρβα μας είναι άχρηστη(για μπροστά)! Αν τώρα μας συμβεί κάτι στα μπροστινά,,, τότε κίτ, ή, ας είναι καλά η οδική μέχρι το πλησιέστερο βουλκανιζατέρ!

Link to comment
Share on other sites

L.j την έχω κάνει κ γω την σκέψη σου αυτή, αλλά πιστεύω ότι αμα κάτσει η στραβή, καλύτερα να μπαλώσω το λάστιχο μέχρι να φτάσω σε βουλκανιζατέρ παρά να κάνω τράμπες τις ρόδες...Άσε που δεν εμπιστεύομαι κ τόσο τον μαμά γρύλλο για να αλλάξω ρόδες ίδιας πλευράς...

 

Επιπλέον, μάλλον σύντομα θα πάρουν δρόμο κ οι μαμά πίσω δίσκοι, οπότε....

Link to comment
Share on other sites

παντως γινεται ΑΦΟΒΑ, το εχω κανει γιατι δεν ηθελα να ειναι η ρεζερβα μπροστα και εκανα την τραμπα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
L.j την έχω κάνει κ γω την σκέψη σου αυτή, αλλά πιστεύω ότι αμα κάτσει η στραβή, καλύτερα να μπαλώσω το λάστιχο μέχρι να φτάσω σε βουλκανιζατέρ παρά να κάνω τράμπες τις ρόδες...Άσε που δεν εμπιστεύομαι κ τόσο τον μαμά γρύλλο για να αλλάξω ρόδες ίδιας πλευράς...

 

Επιπλέον, μάλλον σύντομα θα πάρουν δρόμο κ οι μαμά πίσω δίσκοι, οπότε....

 

 

Ανδρεα μπορεις να σηκωσεις ολοκληρο το αυτοκινητο με τον γρυλο που σου δινει η mitsu αν τον βαλεις σε συγκεκριμενο σημειο στο αυτοκινητο και να κανεις την τραμπα μπρος πισω. δεν ειναι πολυ χρονοβορα διαδικασια . αν θεωρησεις την αρχη του αυτοκινητου το πισω μερος του, τοτε βαζεις τον γρυλο περιπου στο 60% και το σηκωνεις στις δυο ροδες. νομιζω ετσι αλλαζε ο gigi της ζαντες του chris πριν 14 μηνες στις Σερρες. απλα το εκανε με πιο μεγαλο γρυλο.

Link to comment
Share on other sites

Αυτός με έναν γρύλλο άλλαζε σε 2 αμάξια...Κουίζ...ποιό το 2ο???

Link to comment
Share on other sites

L.j την έχω κάνει κ γω την σκέψη σου αυτή, αλλά πιστεύω ότι αμα κάτσει η στραβή, καλύτερα να μπαλώσω το λάστιχο μέχρι να φτάσω σε βουλκανιζατέρ παρά να κάνω τράμπες τις ρόδες...Άσε που δεν εμπιστεύομαι κ τόσο τον μαμά γρύλλο για να αλλάξω ρόδες ίδιας πλευράς...

 

Επιπλέον, μάλλον σύντομα θα πάρουν δρόμο κ οι μαμά πίσω δίσκοι, οπότε....

 

 

Ανδρεα μπορεις να σηκωσεις ολοκληρο το αυτοκινητο με τον γρυλο που σου δινει η mitsu αν τον βαλεις σε συγκεκριμενο σημειο στο αυτοκινητο και να κανεις την τραμπα μπρος πισω. δεν ειναι πολυ χρονοβορα διαδικασια . αν θεωρησεις την αρχη του αυτοκινητου το πισω μερος του, τοτε βαζεις τον γρυλο περιπου στο 60% και το σηκωνεις στις δυο ροδες. νομιζω ετσι αλλαζε ο gigi της ζαντες του chris πριν 14 μηνες στις Σερρες. απλα το εκανε με πιο μεγαλο γρυλο.

 

ΠΡΟΣΟΧΗ !!!

 

ο Γρύλος πρέπει να μπαίνει μόνο στα συγκεκριμένα σημεία που έχει θέσει ο κατασκευαστής ανάμεσα στις εγκοπές !

 

Αν τοποθετηθεί ο γρύλος στην μπροστινή λοιπόν θέση σηκώνεται και ο πίσω τροχός μιας και το περισσότερο βάρος είναι μπροστά!

 

Το κάνω πάντα όταν αλλάζω μπρός πίσω λάστιχα.....οι τετράδες!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...