Jump to content

Νεο Μελος


Recommended Posts

Καλησπεριζω ολη την παρεα.Οπως λεει και το nickname μου ειμαι κατοχος fiat.Αποφασισα να το δωσω λοιπον και να παρω το coltaki που το θεωρω ενα απο τα πιο ωραια αυτοκινιτακια στην κατηγορια του,αν οχι το μοναδικο...!δεν εχω αποφασισει ακομα ομως εαν θα παρω το 1.3 η το CZT.ο λογος που το σκεφτομαι για το CZT ειναι οτι το χρησιμοποιω καθημερινα για τη δουλεια μου και δεν ξερω κατα ποσο θα βγαινω οικονομικα.απο οποια αλλη αποψη ομως και να το δεις.................

Link to comment
Share on other sites

καλως σε βρηκα nikos-czt.κατι ασχετο.μηπως ξερεις εαν εχει καπου οδηγιες περι δημοσιευσεων κ σχετικων γιατι ειμαι σε κατασταση που εκανα μιση ωρα για να βρω πως θα απαντησω........

Link to comment
Share on other sites

Καλως ηρθες φιλε μου!Αν αντεχεις οικονομικα czt χωρις δευτερη σκεψη!Με το καιρο θα καταλαβεις το γιατι. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Καλώς ήρθες!

 

Ρίξε μια ματιά εδώ :

 

Εγγραφή νέων μελών

 

Ρίξε και μιά ματιά στο παρακάτω link για να πάρεις μια ιδέα απο το τί είναι φτιαγμένο το COLT//CLUB.GR!!!

Link to comment
Share on other sites

καλως ηρθες και απο εμενα και σου ευχομαι το νεο σου αμαξι να αποδειχτει αυτο ακριβως που επιθυμεις

Link to comment
Share on other sites

καλως ηρθες φιλε!

το ιδιο δηλημα ειχα και εγω 1.3 ή T

πηρα τελικα το T!

αν κατσεις και υπολογισης τι θα βαλεις μετα στο 1.3 αξιζει καλητερα το Τ

και ειναι και σφαιρα

Link to comment
Share on other sites

Welcome to C/C

Σίγουρα τοCZT είναι αυτό που θες τα οικονομικά κ τις υποχρεώσεις σου όμως τις ξέρεις εσύ καλύτερα. Όντως τα έξοδα είναι περισσότερα απ΄όλες τις απόψεις αν θες να έχεις γκάζι με ασφάλεια, γιατί σίγουρα αυτό το αυτοκίνητο δεν το παίρνουμε μόνο για να πηγαίνουμε στη δουλειά (με πιάνεις),γιατί τότε θα βολευόμασταν με οικονομικότερες λύσεις.Αν είναι όμως να πάρεις το 1.3 κ μετά να περάσεις σε βελτιώσεις, άσε, καλύτερα czt!! :wink:

Link to comment
Share on other sites

παιδια σας ευχαριστω ολους για το θερμο καλωσορισμα!!! απο τις απαντησεις σας κατεληξα οτι το czt ειναι μονοδρομος. θα ηθελα ομως να δω και καποια τεχνικα θεματα π.χ καταναλωση,επιδοσεις , εαν ειναι δυνατον.πως θα γινει αυτο;;; διαβασα τις οδηγιες αλλα δεν καταλαβα κατι.θα πρεπει να ερθω πρωτα σε καποια συναντηση;

Link to comment
Share on other sites

Το ξερω HeWhoJumbs οτι καλο θα ηταν να παω σε καποια συναντηση αλλα το θεμα ειναι οτι το εχω παρει πολυ ζεστα και θελω να δω καποια πραγματα για czt kai cz3 μπας και αποφασισω τελικα πιο απο τα 2

Link to comment
Share on other sites

Το ξερω HeWhoJumbs οτι καλο θα ηταν να παω σε καποια συναντηση αλλα το θεμα ειναι οτι το εχω παρει πολυ ζεστα και θελω να δω καποια πραγματα για czt kai cz3 μπας και αποφασισω τελικα πιο απο τα 2

 

στην συναντηση θα βρεις τα παντα λοιπον.

Link to comment
Share on other sites

μια απο τα ιδια και εγω. εχω το cz3 invite(25000χλμ)με επιπλεον δερματινα, αεροτομη,πισω δισκοφρενα και δεν μετανιωσα που δεν πηρα το czt γιατι και πιο οικονομικο ειναι ( 5,5 με 6,5 lt/km, ενα ντεποζιτο 47 λιτρα 750-800 χλμ) και τελειο γκαζι εχει οταν χρειαστει. (10,8"""" τα 100χλμ , το εχω παει 195 με συνοδηγο και clima και η αναλογια ιππων- κιλων ειναι σαν να εχεις 1600 με 120 αλογα μικρομεσαιο-το autotriti το δυναμομετρει στα 108 αλογα..). Καλο στησιμο εχει αλλα σκληρα αμορτισερ. το czt σιγουρα ειναι σφαιρα αλλα ειναι για αλλη χρηση και πιο ακριβο και στην Ελλαδα σπανια θα μπορεσεις να το χαρεις οπως πρεπει. Σκεψου και το θεμα μεταπωλησης των turbo . Αν ομως δεν σε απασχολει το οικονομικο ...βουρ για czt...ισως και μεταχειρισμενο

κανε και τεστ ντραιβ

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...