Jump to content

COLT CZ3 1.3 Inform Auto


Recommended Posts

Όπως αναφέρεται και στο τίτλο του θέματος.

 

Από την Τετάρτη είμαι ο ευτυχής κάτοχος ενός CZ3 με το ημιαυτόματο κιβώτιο.

 

Έτσι να σπάσει ολίγον και η μονοτονία των χειροκίνητων και δει turbo.... :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Καλώς μας ήρθες, καλορίζικο και καλοτάξιδο.

Super το ημιαυτόματο, απορώ γιατί δεν μπόρεσαν να το περάσουν και στα CZT.

Ολίγον από WRC και ολίγον από Playstation.

Χρώμα??

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Μετά από 300+ χιλιόμετρα έχω τις πρώτες εντυπώσεις.

 

Φτου είναι και μακρύ....

 

1. Σχεδιασμός - Γραμμή - Χώροι . Αν και ποτέ δεν ήμουν του εντυπωσιασμού πρέπει να παραδεχτώ ότι πέρα από πρακτικό είναι και όμορφο. Προσωπικά η αδυναμία να δω που τελειώνει το όχημα με ενοχλεί παρόλο που ο σωματότυπος μου δεν είναι από τα κοντά παιδάκια (1.87 ύψος 110+ κιλά). Οι καθρέπτες είναι εντυπωσιακοί και το βασικότερο είναι ψηλότερα από το μέσο όρο των αυτοκινήτων οπότε μπορεί κανείς να εκμεταλευτεί πλάτη που στα κοινά αυτοκίνητα δεν είναι δυνατό. Οι χώροι είναι σαφώς μεγαλύτεροι άλλων supermini αν και θα δηλώσω ότι το νέο Yaris στον τομέα αυτό υπερτερεί. Προσωπικά έχω πρόβλημα με το εσωτερικό ύψος στο πίσω κάθισμα (το διαθέσιμο ύψος ανάλογα και της κόμης κυμαίνεται από 0 ως -2 εκατοστά :p ). Πάντως οι χώροι για τα πόδια με το χώρο αποσκευών για ένα χαρτοφύλακα και τον LAPTOP είναι αντίστοιχοι του TIPO (που είχε και 10 πόντους πιο μεγάλο μεταξόνιο) αν και το εσωτερικό πλάτος παρόλο την έξυπνη λύση για τους αγκώνες δεν είναι για 3 άτομα (εκτός και αν εκπρόσωποι του γυναικείου φύλου και μάλιστα στο σχετικά λεπτεπίλεπτο... :lol: ). Με το πίσω κάθισμα εμπρός τα πράγματα απλά βολεύουν τον οικογενειάρχη με τους 2 νεαρούς βλαστούς στα ISOFIX καθίσματα. Τουλάχιστον μπορείς έτσι να οδηγείς και να του δίνεις το μπιμπερόν :lol: :lol: . Στο 3θυρό τα πίσω παράθυρα δεν ανοίγουν (μία τραγική εμπειρία καθώς η γυναίκα μου το Σ/Κ μετά από επίσκεψη στο ΙΚΕΑ όπου αγοράσαμε την ΑΡΤΑ και τα ΙΩΑΝΝΙΝΑ το σημείωσε στα πολύ αρνητικά.....) με αποτέλεσμα να μην είναι για κλειστοφοβικά άτομα. Πολλοί οι αποθηκευτικοί χώροι αλλά το ντουλαπάκι απογοητευτικό στο βάθος αν και η ιδέα το ψυγείου δεν είναι κακή. Βαθμός 8.5/10.

 

2. Ποιότητα κατασκευής. Δεν θα έλεγα ότι η ποιότητα συναρμογής με ικανοποίησε απόλυτα. Κάποια από τα τμήματα δείχνουν ότι κατά την συναρμολόγηση στην Ευρώπη δεν είναι δυνατό να εφαρμοστούν τα ίδια πρότυπα με την Ιαπωνία (όποιος δεί αντίστοιχα οχήματα της MITSU made in Japan θα το καταλάβει). Πάντως είναι στο επίπεδο καλών ευρωπαικών έστω και αν δεν είναι ο τυπικός Ιάπων. Τα υλικά δεν θα τα κρίνω ακόμα γιατί η εμπειρία με την απτή ποιότητα δεν είναι και η καλύτερη (δείτε το πόσο εύκολα με το χρόνο τα υλικά σε οχήματα με υψηλή τιμή (VW GOLF) τα υλικά χάνουν την υφή τους και ψεφλουδίζουν). Πάντως φαίνονται ότι όλα είναι στη θέση τους και δεν θα πέσουν. Θορύβους δεν έχω ακούσει ακόμα (ειδικά από το ντουλαπάκι) αν και είναι πολύ νωρίς. Βαθμός 8/10.

 

3. Άνεση - Θόρυβος. Στο Auto ο θόρυβος από τον κινητήρα στον αυτοκινητόδρομο λόγω της πολύ μακριάς 6ης μπορεί να πέσει πολύ χαμηλά (από τον κινητήρα τουλάχιστον). Με νόμιμες όμως ταχύτητες ΑΟ δυστυχώς ακούγονται κάποιοι αεροδυναμικοί θόρυβοι από τα λάστιχα στεγανοποίησης. Περισσότερα μετά και από ταξίδι. Σε θέματα άνεσης δεν μπορείς να περιμένεις θαύματα από τα ελαστικά χαμηλού προφίλ και την πίσω ανάρτηση αλλά τουλάχιστον δεν νιώθεις ότι θα φύγει και η μασέλλα. Βαθμός 7/10.

 

4. Οδική συμπεριφορά. Επηρεάζεται ολίγον από τους πλευρικούς ανέμους αλλά το στήσιμο μάλλον είναι κοντά στο βέλτιστο. Βέβαια δεν έχω ακόμα κάνει και την διαδρομή με έντονο στροφιλίκι αλλά στην Υμηττού δεν ένιωσα άβολα και όταν χρειάστηκε το αυτοκίνητο πάτησε όπως έπρεπε κάτω. Τα ελαστικά της Bridge δεν έχουν πρόβλημα με τα 1100 περίπου κιλά (είπαμε είμαι στα 110+). Για την ώρα και για τον φόβο των Ιουδαίων θα κρατήσω το 9 οπότε Βαθμός 8.5/10.

 

5. Φρένα. Άγκυρες όταν έπρεπε. 4 δίσκοι οι εμπρός αεριζόμενοι με κάπου στα 1100 κιλά και με ελαστικά 80 πόντους συνολικά δεν θα περίμενε κανείς τίποτα λιγότερο. Να σημειώσω ότι το brake assist δεν παρουσιάζει εκείνο το ενοχλητικό μπρουμίτιασμα όταν στιγμιαία πατάς γρήγορα στο φρένο για να αποσταθεροποιήσεις όσο θέλεις το πίσω μέρος (χρειάστηκε και αυτό). Βαθμός 9.0/10.

 

6. Κινητήρας - Κιβώτιο - Μετάδοση. Το αυτόματο είναι όλα τα λεφτά και το συνιστώ ανεπιφύλακτα για όσους κινούνται εντός της Αθήνας ή της Θεσσαλονίκης. Ο κινητήρας παρόλο που δεν τον έχω πιέσει πάνω από τις 3500 στροφές (ως τα 500 χιλιόμετρα μετά θα πάω στις 4000 ως τα 1000 και μετά ως τα 2000 ως τις 4500. Μετά το γκάζι ελεύθερο...) δείχνει πρόθυμος και σε συνεργασία με το αυτόματο κιβώτιο δεν κρεμάει πουθενά. Βέβαια στο πλήρως αυτόματο mode θα σας στοιχίσει ολίγον παραπάνω γιατί σε αντίθεση με το ΜΜΤ του Yaris δεν αλλάζει ταχύτητα αν οι στροφές είναι να πέσουν κάτω από τις 2000 για την 2α και τις 2500 για τις λοιπές σχέσεις με αποκορύφωμα την 6η που δεν την εμπλέκει πριν τα 100 km/h περίπου. Στο ημιαυτόματο mode λάτρεψα το shift down που σου δίνει τη δυνατότητα να επιταχύνεις θετικά μετά από κάθε αλλαγή πορείας και τελικά να ανεβάζεις και μόνον ταχύτητες. Δεν έχω ακόμα δοκιμάσει το shift up (αυτό μετά τις 3000 με 4000 kms....). Βέβαια για 800 ευρώ μην περιμένεται και το 7tronic της Merc καθώς στις αλλαγές είναι ολίγον βάστα Τούρκο να γεμίσω στο αυτόματο mode αν και είναι πιο γρήγορο στο ημιαυτόματο. Ειδικά στην 1η προς 2α τα πράγματα είναι ολίγον τουριστικά αλλά δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα. Βαθμός για την ώρα 8.5/10 και ελπίζω για πιο πολλά.

 

7. Χειριστήρια - Κάθισμα. Ως προς την εργονομία θα ήθελα να σημειώσω δύο φάουλ στα πολυχειριστήρια. (η στάθμη των φώτων και το πολύπλοκο της ρύθμισης της ταχύτητας επανάληψης του εμπρός υαλοκαθαριστήρα στην διακεκομμένη κλίμακα). Ακόμα ψιλοφάουλ είναι τα χειριστήρια των φώτων ομίχλης αν έχεις εμπρός και πίσω φώτα. Βέβαια πολύ χρήσιμες είναι οι 4 επαναλήψεις του αντίστοιχου φλας όταν στιγμιαία κινείται άνω ή κάτω το αριστερό πολυχειριστήριο. Για τα υπόλοιπα χειριστήρια δεν έχω να πω κάτι αν και αυτός που έχει μεταφράσει το εγχειρίδιο χρήσης μάλλον θέλει ένα μεγάλο μάθημα συντακτικού με αποτέλεσμα κάποια πράγματα να πρέπει να τα δοκιμάσεις. Με εκνεύρισε η εξ ορισμού αυτόματη ρύθμιση της ώρας καθώς έκανα 2 ώρες να καταλάβει τη σημαίνει το CT.... Η οθόνη του υπολογιστή ταξιδιού με έντονη ηλιοφάνεια δεν φαίνεται (τουλάχιστον με την βασική ρύθμιση). Ο κεκλιμένος υαλοθώρακας προσφέρει και σε έμας τους φτωχούς ανθρώπους άνω του 1.80 τη δυνατότητα να βλέπουμε και το φανάρι χωρίς να χρειάζεται να σταματήσουμε 10 μέτρα πριν (απαράδεκτο εδώ το Ελληνικό Δημόσιο που θεωρεί ότι ο μέσος οδηγός είναι ως 1.70 ειδικά με τα νέα οχήματα). Το κάθισμα σκληρό αλλά τουλάχιστον δεν με έχει πιάσει ακόμα η μέση μου αλλά ως προς αυτό μετά από κάποιο ταξίδι. Με ενοχλεί το γεγονός της σκαλωτής ρύθμισης της πλάτης που το έλυσα δια της καταργήσεως της (έτσι και αλλιώς πάντα οδηγούσα με το κάθισμα στις 80~85 μοίρες). Βαθμός 7.5/10.

 

8. Παθητική ασφαλεία. Μόνον 2 αεροσάκοι και αυτός του συνοδηγού μπορεί να κλείσει. Επιτέλους!!!! Αν και τα αποτελέσματα του EuroNcap δεν είναι και ότι καλύτερο (οριακά τα 4 αστέρια) αυτό που θα πρέπει να σημειώσω είναι για τους λοιπούς να μην πολυμασάνε με τα αστέρια. Έχω στο παθητικό μου πλάγιο-πλαγιομετωπική οδηγόντας FIAT UNO σε σύγκρουση με VW PASSAT (με τελική ταχύτητα σύγκρουσης κάπου στα 40 χιλιόμετρα) χωρίς να ανοίξει ρουθούνι και με το ΦΙΑΤ να ύπταται μέχρι τα 2 μέτρα ύψος πριν σκάσει σαν καρπούζι στο οδόστρωμα και χωρίς να έχει η καμπίνα του παραμορφωθεί στο τέλος (κάτι από Dukes του Hazzard αλλά στο καθόλο διασκεδαστικό). Τα σημερινά αυτοκίνητα δεν είναι UNO οπότε εκτός και αν είσαι παππούς ή γιαγιά στα 70+ δεν θεωρώ ότι πρέπει να μας αποσχολεί το γεγονός των 3.5 αστεριών ιδίως όταν η MITSU (και αυτό είναι προς τιμήν της) είχε στο τεστ το 5θυρο με μόνον τους εμπρόσθιους αερόσακους. Η ΦΙΑΤ στο GRANDE PUNTO πήρε τα 5 αστέρια αλλά με ένα όχημα σαν αστακό όταν η βασική της έκδοση στην Ελλάδα έρχεται με 2 ΑΒ και αυτό κάτι λέει. Το ζήτημα είναι η ενεργητική ασφάλεια γιατί τι να το κάνω αν μπορώ να τρακάρω με ασφάλεια όταν δεν μπορώ να προσπεράσω με ασφάλεια..... Πάμε στα του COLT. Το σύστημα με το μπιπ μπιπ είναι αρκούντως ενοχλητικό καθώς αναγκάσε ακόμα και την μάνα μου να βάλει ζώνη (και δεν είναι καθόλου εύκολο αυτό σας βεβαιώνω... :lol: ). Ο αισθητήρας βάρους δεν ενεργοποιείται για βάρη ως 15 κιλά (ελεγμένο στο εργοτάξιο.... :lol: ) οπότε δύο τρία βιβλία δεν είναι πρόβλημα αν και καλό θα είναι να μην υπάρχουν ελεύθερα αντικείμενα μέσα στο όχημα (θυμάμαι ότι ο ελβετικός μου σουγιάς που τον είχα χάσει στο UNO στο πίσω κάθισμα ανεβρέθει μετά τη σύγκρουση κολλημένος στο εμπρός υαλόθώρακα (ευτηχώς όχι στα κεφάλια μας). Τα μαξιλάρια εμπρός είναι ικανοποιητικά αλλά πίσω την έπιασαν οι τσιγγουνιές την MITSU. Οι ζώνες θεωρητικά θα πρέπει να λειτουργήσουν καλά (με τα ελεγχόμενης παραμόρφωσης ελάσματα) και το γεγονός ότι τα καθίσματα όταν ανακλύονται επιστρέφουν στην όρθια θέση εξασφαλίζει ότι για τους τεμπέληδες (αν και πιστέυω ότι η λύση της renault με το σύστημα αντιβύθισης ότι είναι καλύτερη) οι ζώνες θα δουλέψουν σε μία μετωπική όπως πρέπει. Βαθμοί 8/10.

 

9. Ενεργητική ασφάλεια. Η μη δυνατότητα του ESP στο 1.3 Auto ούτε κατόπιν παραγγελείας με ενοχλεί τα μάλλα καθώς μπορεί εγώ να θέλω να το έχω και να είναι και απενεργοποιούμενο. Τουλάχιστον το ABS δουλεύει και ο κινητήρας είναι αρκετά δυνατός. Το πάτημα όπως είπαμε καλό ειδικά στην απότομη αλλαγή πορείας (αν και μετά το GOLF με τα 80αριά ελαστικά όλα σου φαίνονται καρτ.... :lol: ). Βαθμοί 8.5/10.

 

10. Value for money - economy. Εδώ μετά από 2 ή 3 χρόνια θα έχουμε στοιχεία. Πάντως στην πόλη μάλλον καίει λιγότερο από 10lt/100 και αυτό είναι θετικό για το βαρύ 46 παπούτσι μου. Στην ΑΟ είδα και ένα μέσο γύρω στα 6 αλλά μετά τα πρώτα 2 με 3 γεμίσματα για να δούμε και τη λέει από θέμα ακρίβειας και ο δείκτης μέσης κατανάλωσης. Βαθμός 8.5/10

 

11. Εξοπλισμός. Πιστεύω ότι για την Αθήνα το φίλτρο αντιγύρης είναι όλα τα λεφτά (είμαι αριστερόχηρ οπότε μπορείτε να φανταστείτε ότι την άνοιξη τα χαρτομάντηλα κάνουν βουναλάκια εντός του αυτοκινήτου). Το ράδιο - CD είναι πολύ καλό για βασικός εξοπλισμός. Το γεγονός ότι οι καθρέπτες δεν είναι ηλεκτρικοί και δεν είναι βαμένοι στο χρώμα του αμαξώματος εξασφαλίζει ότι δεν θα σας γδύσουν στο συνεργείο (400 ευρώ για το σετ σε μικρομεσαίο όχημα γνωστής Ευρωπαικής Βιομηχανίας). Τα πλήρως αυτόματα παράθυρα από την πλευρά του οδηγού είναι must αν και θεωρώ ότι ο διακόπτης απομόνωσης του δεξιού παραθύρου είναι λίγο υπερβολή (τα παιδιά δεν πρέπει να κάθονται πριν την εφηβεία ποτέ στο εμπρός κάθισμα ακόμα και σε 3θυρό ειδικά με τους αερόσακους). Βαθμοί 8/10.

(καθώς αυτή η ρύθμιση στο ύψος για το κάθισμα τουλάχιστον εφόσον δεν υπάρχει για το τιμόνι χρειάζεται....).

 

Διορθώθηκαν κάποια ορθογραφικά λάθη 18/01/2006

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ Christos K. Dimou,

 

Αν δεν είσαι ήδη δημοσιογράφος σε περιοδικό ειδικού τύπου, τότε μάλλον πρέπει να αλλάξεις δουλειά, γιατί σε αυτό το χώρο θα διαπρέψεις :lol: :lol:

 

Πράγματι, εξαιρετικά εύστοχες οι παρατηρήσεις σου, τουλάχιστον στο βαθμό που μπορώ να συγκρίνω με το CZT. Συμφωνώ στο 99% αυτών (ποτέ δεν λέω 100 %, για να μην με θεωρήσουν απόλυτο!!!).

 

Να προσθέσω μόνο στο μακροσκελές σου σημείωμα, ότι αν όχι ακόμα, τότε λίγο αργότερα θα παρατηρήσεις και την μειωμένη ορατότητα που σου προσφέρει το αριστερό τριγωνικό τζαμάκι δίπλα στον υαλοθώρακα σε σημεία όπως αριστερές καμπές, πλατείες κλπ.

 

Από εκεί και πέρα, ουδέν !!!

 

Σου εύχομαι Πολλά και Καλά Χιλιόμετρα !!!

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ Christos K. Dimou,

 

Αν δεν είσαι ήδη δημοσιογράφος σε περιοδικό ειδικού τύπου, τότε μάλλον πρέπει να αλλάξεις δουλειά, γιατί σε αυτό το χώρο θα διαπρέψεις :lol: :lol:

 

Πράγματι, εξαιρετικά εύστοχες οι παρατηρήσεις σου, τουλάχιστον στο βαθμό που μπορώ να συγκρίνω με το CZT. Συμφωνώ στο 99% αυτών (ποτέ δεν λέω 100 %, για να μην με θεωρήσουν απόλυτο!!!).

 

Να προσθέσω μόνο στο μακροσκελές σου σημείωμα, ότι αν όχι ακόμα, τότε λίγο αργότερα θα παρατηρήσεις και την μειωμένη ορατότητα που σου προσφέρει το αριστερό τριγωνικό τζαμάκι δίπλα στον υαλοθώρακα σε σημεία όπως αριστερές καμπές, πλατείες κλπ.

 

Από εκεί και πέρα, ουδέν !!!

 

Σου εύχομαι Πολλά και Καλά Χιλιόμετρα !!!

 

Ευχαριστώ για τις ευχές. Δεν είμαι Δημοσιογράφος αλλά ένεκα του επαγγέλματος (Πολιτικός Μηχανικός) και της αγάπης για την αυτοκίνηση το θεωρώ υποχρέωση μου να ενημερώσω και τους υπόλοιπους αναγνώστες για ένα μοντέλο που είναι πολύ δύσκολο να το οδηγήσει κάποιος χωρίς να το αγοράσει (πόσα αυτόματα να έχει συνολικά η MITSU στην Ελλάδα για τεστ drive????).

 

Συμφωνώ για το παράθυρο πιστεύοντας ότι για φυσιολογικά ύψη και το κάθισμα σε λίγο πιο τουριστική θέση (κλίση πλάτης στις 75 μοίρες) το τριγωνικό παραθυράκι δεν βοηθά. Η ρύθμιση του ύψους του καθίσματος θα μπορούσε να βοηθήσει στο να απαληφθεί το πρόβλημα.

 

Να σημειώσω ακόμα ότι λόγω της πλήρους ηλεκτρονικής διαχείρισης του κινητήρα και του αυτομάτου δεν υπάρχει η δυνατότητα στο Auto να νιώσει κάποιος υστέρηση λόγω του ηλεκτρονικού γκαζιού. Σε κάποια μαρσαρίσματα στο Ν η όποια υστέρηση είναι πρακτικά ανεπαίσθητη. Σε test drive του Δημοσιογραφικού CZ3 1.3 (χειροκίνητο) το COLT δεν παρουσιάζε καθόλου υστέρηση το γκάζι αν και ο συμπλέκτης του ήταν λίγο πριν την απόσυρση και το πατινάρισμα αισθητό.

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Ένας χρόνος μετά και 9300 χιλιόμετρα στους Ελληνικούς Δρόμους.

 

Όπως και στο αρχικό ποστ ξεκινάμε.

 

1. Σχεδιασμός - Γραμμή - Χώροι. Δεν έχουμε και πολλά περαιτέρω σχόλια πέρα του γεγονότος ότι η δυνατότητα κίνησης του πίσω καθίσματος κατά 10+ πόντους σου προσφέρει πολύ μεγάλη ευελίξεια με το χώρο αποσκευών και το COLT δεν είναι καθόλου μικρό καθώς κατάφερε να χωρέσει και την αξιολάτρευτη μαμά μου στο πίσω κάθισμα χωρίς αυτή να δυσανασχετίσει. Στα ταξίδια τραβώντας το πίσω κάθισμα στη μέση ρύθμιση έχω τη δυνατότητα να τοποθετήσω το σύνολο των αντικειμένων στο χώρο αποσκευών. Μείον το γεγονός ότι η εταζιέρα μετά από πολύ χρήση έχει αρχίσει να βγαίνει πολύ εύκολα και η μη ύπαρξη κάποιου μαλακού υφάσματος που θα κρατά κρυφό το περιεχόμενο του χώρου αποσκευών όταν το κάθισμα δεν είναι εντελώς πίσω.

 

2. Ποιότητα κατασκευής. Δεν τρίζει και τα πλαστικά παραμένουν όπως ήταν. Το ελαστικό στο μοχλό ταχυτήτων έχει από διαφανές αποκτήσει ένα μαύρο χρώμα κάτι που ίσως έχει να κάνει με το γεγονός ότι το όχημα δεν πολυπλένεται (έτσι για να μην χαλάσει.... άλλωστε η βρώμα είναι η άλλη μισή αρχοντιά... :lol: ).

 

3. Ανεση - Θόρυβος. Μέχρι τα 110 χιλιόμετρα όλα οκ. Στα 110 με 120 με την 6η ένας ενοχλητικός θόρυβος απο τον κινητήρα σου σπάει λίγο τα νεύρα αλλά μετα τα 120 ο θόρυβος αυτός υποχωρεί αλλά ξεκινούν οι αεροδυναμικοί θότρυβοι. Για την άνεση μέχρι σήμερα δεν έχω παρατηρήσει κάτι το ιδιαίτερα διαφορετικό σε σχέση με τις αρχικές μου εντυπώσεις οπότε μην περιμένετε και πολλά.

 

4. Οδική συμπεριφορά. Η πίσω ανάρτηση είναι αρκετά παιγνιδιάρα χωρίς όμως αυτό να ενοχλεί. Τα ελαστικά το καλοκαίρι δεν δουλεύουν όπως θα έπρεπε και ειδικά σε σκονισμένο οδόστρωμα τα Bridge θέλουν προσοχή. Με τα 1000 θα συνιστούσα τα Conti. Πάντως το όχημα αν και δεν είναι φιλικό στο όριο στα επίπεδα των κορυφαίων δεν θα τρομάξει τον οδηγό του και δεν θα υπερστρέψει. Η καλύτερη στιγμή του είναι σε στροφιλίκια καθώς το μικρό μέγεθος βοηθά αν και το σχετικά μεγάλο ύψος τρομάζει λίγο καθώς δεν προσφέρει στον οδηγό την αίσθηση ότι είναι μέσα αλλά πάνω από το αυτοκίνητο.

 

5. Φρένα. Το ABS δεν είναι επεμβατικό και στις μικρές ταχύτητες επιτρέπει και μικρομπλοκαρίσματα που μειώνουν την τελική απόσταση (κάτω από τα 8 μέτρα ανά δεύτερο ή 30 χιλιόμετρα την ώρα το μη μπλοκάρισμα δεν προσφέρει τίποτα). Το EBD δουλεύει καλά αν και είναι πιο πολύ ρυθμισμένο προς την απόλυτη επίδοση στο φρενάρισμα παρά στο να κρατήσει το όχημα απόλυτα ευθύγραμμο αν και απλά απαιτείται να κρατήσεις το τιμόνι σφικτά κάτι που έτσι και αλλιώς το κάνεις από ένστικτο.

 

6. Κινητήρας - Κιβώτιο - Μετάδοση. Το κιβώτιο πρακτικά μόνον στη σειριακή λειτουργία για το 90+ % των περιπτώσεων με εξαίρεση κάτι απίστευτα μποτιλιαρίσματα όπου το auto σου επιτρέπει να μην οδηγείς. Το αυτόματο δίνει καταπληκτικά πετάγματα στα φανάρια αν και δυστυχώς ολίγον μου αποχαύνωσε με αποτέλεσμα να γίνω ρεζίλι όταν πήγα να δοκιμάσω και το CIVIC και το 407 (μεγάλο αυτοκίνητο για την οικογένεια το 2ο λύση μοναδική μάλλον το πρώτο) κάτι που μάλλον θα με οδηγήσει και πάλι σε αυτόματο κιβώτιο. Ο κινητήρας είναι ευτυχής μετά τις 3500 στροφές (αν και τραβά ήδη από τις 2500) και αυτό φαίνεται από την κατανάλωση (ναι με 90 χιλιόμετρα και με 6η καταναλώνω πιο πολλά από τα 110 χιλιόμετρα με την ίδια ταχύτητα καθώς η ροπή στις 3000+ μου δίνει την δυνατότητα να πατώ πολύ πιο απαλά το γκάζι για να αυξήσω σε ένα προσπέρασμα). Η αλλαγή από 1η σε 2α βελτιώθηκε στο αυτόματο αν και το κόμπιασμα μένει και στο σειριακό απλά εξαφανίστηκε καθώς ασυνείδητα το δεξί πόδι μειώνει τη πίεση στο γκάζι για μισό δεύτερο. Στα κατεβάσματα πολλές φορές το κιβώτιο δείχνει όλιγον αναποφάσιστο (περισσότερο για να προστατεύσει τον κινητήρα) αν και αυτό ενοχλεί στο power breaking.

 

7. Χειριστήρια - Κάθισμα. Αυτός που σκέφτηκε την λύση για τον έλεγχο της στάθμης των φώτων θα πρέπει να εκτελεσθεί με συνοπτικές διαδικασίες. Είναι απλά αδύνατο να χρησιμοποιήσεις το βράδυ αυτή τη ρύθμιση καθώς δεν είναι καν φωτιζόμενο το χειριστήριο. Ομοίως για τα φώτα ομίχλης που τελικά όταν έχεις και εμπρός και πίσω απλά δεν μπορείς ποτέ να τα δουλέψεις ανεξάρτητα. Αντίστοιχα πολύπλοκο είναι και το 2ο πολυχειριστήριο ειδικά με το θέμα της ρύθμισης της σύχνοτητας στην διακεκομένη λειτουργία των εμπρός υαλοκαθαριστήρων που στις μεγάλες ταχύτητες ακούγονται. Το ράδιο CD το μαθαίνεις εύκολα άλλά θα προτιμούσα να είχα τις δυνατότητες του trip computer σε χειριστήριο στο τιμόνι με ένδειξη στα κύρια όργανα καθώς η σημερινή του θέση σου αποσπά την προσοχή. Ο κεντρικός καθρέπτης είναι πολύ μικρός για τα μέτρα μου αλλά τουλάχιστον ο αριστερός σε καλύπτει απόλυτα. Το κάθισμα μετά από 12 μήνες δεν δείχνει σημάδια υποχώρησης των υλικών του αν και θα το προτιμούσα ίσως ένα κλικ πιο μαλακό. Τώρα δε που έχασα και 15 κιλά μπορώ να καθίσω ακόμα πιο μέσα σε αυτό.

 

8. Παθητική ασφαλεία. Καμμία καταγραφή......

 

9. Ενεργητική ασφάλεια. Οι ρεπρίζ είναι πολύ καλές και το εξάρι σου δίνει τη δυνατότητα με shift down να επιτύχεις καλά προσπεράσματα χωρίς να χαζεύεις στην αντίθετη λωρίδα. Το kick down είναι για τα γκράβαρα δυστυχώς (επιλέγει να ρίξει και 2 σχέσεις καμία φορά και να ανεβάσει χωρίς λόγο στις 5000+ στροφές) και πρέπει να παίξεις με το γκάζι αν θέλεις να δουλέψει σωστά. Οπότε ένας πόντος μείον για την αυτόματη λειτουργία που απλά δεν βοηθά αλλά ένας πόντος συν στο σειριακό που τελικά δεν είναι και τόσο αργό όσο θα περίμενε κανείς.

 

10 Value for money. Στην πόλη η μέση κατανάλωση είναι στα 8.5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και εκτός κάπου στα 6.0 (με 7.0+ για 140+ μέση ταχύτητα). Το κόστος κτήσης είναι σχετικά μικρό όπως και το κόστος διατήρησης (τέλη 93 ευρώ, ασφάλεια κάπου στα 500 το χρόνο). Για ένα όχημα που καλύπτει και τις ανάγκες μίας οικογένειας με 2 άτομα σε ταξίδια (και κάλιστα θα μπορούσε να είναι και το μοναδικό αμάξι) αποτελεί μία πολύ καλή επιλογή.

 

11. Εξοπλισμός. Μου λείπει η ρύθμιση του καθίσματος πάνω κάτω και με ενοχλεί τα μάλλα που η εδώ αντιπροσωπεία αποφάσισε φέτος το αυτόματο να το φέρει στο επίπεδο Invite. Το μόνο θετικό είναι ότι εγώ παίζω με τα 4 δισκόφρενα ενώ φέτος οι άλλοι πίσω παίζουν με ταμπούρα..... :lol:

Link to comment
Share on other sites

Χρήστο, νομίζω ότι η ρύθμιση δεν θα σε βοηθούσε και πολύ. Εσύ αποκλείεται να έβαζες το κάθισμα πιο ψηλά από ότι είναι σήμερα, σωστά; Νομίζω ότι η ρύθμιση ύψους βοηθάει μόνο κάποιον πολύ κοντό να ψηλώσει αλλά όχι κάποιον ψηλό να κάτσει πιο χαμηλά...

Το είχα ψάξει κι εγώ γιατί κι εμένα με ενδιέφερε λόγου του ύψους μου (2.01)...Οπότε, μην ανησυχείς, κέρδισες λίγα χρήματα όταν το πήρες...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...