Jump to content

Νέο Μέλος... από Θεσσαλονίκη


Recommended Posts

Καλησπέρα σας!

 

Νέο μέλος στο club!

Δεν είμαι πολύ σχετικός με τα λεγόμενα όλα εδώ -περί αυτοκινήτου- αλλά λατρεύω πραγματικά το Colt CZ3 Invite μου.

Το αγόρασα τον Αύγουστο μετά από επιμονή του αδελφού μου που είναι φανοποιός και είμαι πολύ ικανοποιημένος!!

Πριν είχα ένα Punto 1.1s (96).

 

Το coltclub το βρήκα τυχαία από το Google.

Θα ήθελα να έχω ένα ενεργό ρόλο στο club.Να μετέχω στα meetings εδώ Θεσσαλονίκη αλλά και Αθήνα αν κάτσει. Είδη επισκέφτηκα πολλά topics και τα βρήκα ενδιαφέροντα για μένα που είμαι και αρκετά άσχετος από αμάξια!

Τον καιρό αυτό σχεδιάζω ένα face-lift για το αμάξι μου όσο αφορά αυτοκόλλητα, θα στείλω σχετικά εικόνες να δείτε.

 

 

Δημήτρης

:D

Link to comment
Share on other sites

[marq=right:e9918279a4]WELCOME TO THE CLUB!!![/marq:e9918279a4]

 

Σε ότι μπορούμε να βοηθήσουμε, είμαστε εδώ!

Έχει καθιερωθεί πλέον κάθε Τετάρτη απόγευμα στις 18:00, καφεδάκι στο Sea to Sea που βρίσκεται στην περιοχή του Ποσειδωνίου.

Θα σε περιμένουμε για να τα πούμε απο κοντά.

Link to comment
Share on other sites

Καλώς όρισες και καλώς σε βρήκαμε.

Και πάνω απ""όλα καλοτάξιδος.

 

Τι εννοείς φέις λιφτ;

 

Μυρίζομαι project ;

Link to comment
Share on other sites

Κόκκινο είναι το αμάξι μου πίσω στο παρμπρίτζ έχω το nemo (ψαράκι από ομόνυμη ταινία της Disney).

Υπάρχει αυτοκόλλητο που αναγράφει coltclub.gr;;;

 

Πέρασα την Κυριακή από το CityGate (17:15 έως 19:00) αλλά δεν πέρασε κανένας μάλλον, Ήμουν στο Sport Caf? που έχει στην ταράτσα και κοίταγα αραιά και που να δω.

 

Το facelift που κάνω είναι για το πλάι πίσω μέρος που αμαξιού μου,

Δέστε εδώ δείγμα:

 

artwork4colt2dye7.jpg

και μπορώ ευχαρίστως να σας το στείλω αν κάποιος θέλει να το βάλει στο αμάξι του.

Αυτό που ψάχνω τώρα είναι εταιρεία που να έχει καλής ποιότητας βινύλιο και κόλα στο αυτοκόλλητο.

Αν ξέρετε κάποια εταιρεία... ;;;

 

Δημήτρης

Link to comment
Share on other sites