sato Posted May 12, 2016 Report Share Posted May 12, 2016 καλημερα απο κρητη. θα ηθελα να κανω αγορα ενος czt και θα ηθελα τη γνωμη σας. ειναι μοντελο 2006 με 80000 χλμ και το μονο που εχει κανει στο αυτοκινητο ειναι το χαπι κλασικα ενα φιλτρο ελευθερο στο κουτι του και εχει βγαλει το 2ο καταλητη. θα ηθελα να μου πειτε κατα ποσο χανει αξοιοποιστεια απο το χαπι και αν χανει τι κερδος υπαρχει στην αποδοση απο αυτο και αν ενδεχομενος υπαρχει καποιο lag απο δαυτο.το αμαξι παρεπιπτοντος σε καλη τιμη και σε αριστη κατασταση. Αααα.και αν υπαρχει κατι που πρεπει να προσεξω πριν απο την αγορα του περα του σαζμαν που ακουσα οτι εχει θεματακια απο τα πολλα σκισιματα. ευχαριστω εκ των προτερων.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
borbos Posted May 12, 2016 Report Share Posted May 12, 2016 Καλως ηρθες στη παρεα μας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
borbos Posted May 12, 2016 Report Share Posted May 12, 2016 κανω αντιγραφη ενα ποστ του ηλια που τα λεει ολα μεσα ,ριξε μια ματια κ εδω ειμαστε ! Καλώς ήρθες Γιώργε. Θα αντιγράψω αυτά που έχω πει σε άλλο παρόμοιο ερώτημα μέλους. Έτσι λοιπόν, πήγαινε το υποψήφιο-προς-αγορά αυτοκίνητο σε μάστορες που εμπιστεύεσαι και έλεγξε: εκπομπές καυσαερίων (καταλύτης κτλ) πατινάρισμα (σετ συμπλέκτη) τζόγους στο σύστημα διεύθυνσης διαρροές λιπαντικών (λάδια, βαλβολίνες) ευθυγράμμιση μέτρηση των αμορτισέρ (σαν αυτή που γίνεται στο ΚΤΕΟ) φθορά ελαστικών (στα CZT η εργοστασιακή διάσταση έχει υψηλό κόστος αν θες να πάρεις κάτι επώνυμο) έλεγχος του ηλεκτρικού κυκλώματος και της μπαταρίας έλεγχος του συστήματος φρένων (τακάκια, δίσκοι) έλεγχο για κάποιο τρακάρισμα Τα CZT 'υποφέρουν' στους εξής τομείς: 1.) ραγίζει η πολλαπλή εξαγωγής στην κόλληση που είναι στον 'λαιμό' 2.) τα εργοστασιακά αμορτισέρ είναι μέτριας ποιότητας και δεν αντέχουν πολλά χιλιόμετρα (είναι η 1η αναβάθμιση που πρέπει να γίνει στο αμάξι) 3.) η οθόνη πολλαπλών ενδείξεων σε αρκετά αυτοκίνητα παύει να λειτουργεί Από καταναλώση στο CZT να περιμένεις από 7,5 ltr/100km. Παραθέτω κάποια ενδεικτικά στοιχεία από τότε που είχα το δικό μου (όταν δεν φορούσε πρόγραμμα) Συνολική απόσταση που διανύθηκε: 11.603 χλμΣυνολική ποσότητα καυσίμου: 936,35 λίτραΑριθμός γεμισμάτων (*): 31Συνολικό κόστος: 1.575€Κόστος ανά χλμ: 0,13€Μέση τιμή καυσίμου: 1,68€Μέσος όγκος καυσίμου ανά γέμισμα: 30,2 λίτραΜέσος όρος χιλιομέτρων / 1€: 7,61 χλμΜέση κατανάλωση καυσίμου: 8,06 λίτρα / 100 χλμ Τέλος, οδήγησε το αυτοκίνητο για να δεις πως κουμπώνουν οι ταχύτητες, πως νιώθεις το σύστημα διεύθυνσης / πέδησης, καθώς και την απόκριση του μοτέρ. Ένα καλά συντηρημένο Colt δεν έχει να φοβηθεί τίποτα μιας και σαν αυτοκίνητο είναι αξιόπιστο αν έχουν χρησιμοποιηθεί εργοσταστιακά ή ποιοτικά ανταλλακτικά μέρη. Τους χαιρετισμούς μου, Ηλίας Link to comment Share on other sites More sharing options...
adreas Posted May 12, 2016 Report Share Posted May 12, 2016 Καλώς ήρθες Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.