giwrgos k Posted May 8, 2015 Report Posted May 8, 2015 Καλημέρα σε όλους, ήρθε η ώρα να αλλάξω το Smart μου με Colt, βεβαια δεν έχω κατασταλάξει ακόμα αν θα είναι Facelift-CZT-CZ3. Θα ήθελα να χαζέψω το GARAGE μπας και παρασυρθώ από κει βεβαια γραφει Προστατευμένη Ενότητα ακόμα. Εσείς από την πείρα σας ποιο θεωρείτε ποιο αξιόπιστο μοντέλο ? Ευχαριστώ
mevsem Posted May 8, 2015 Report Posted May 8, 2015 Καλώς ήρθες Γιώργε. Θα αντιγράψω αυτά που έχω πει σε άλλο παρόμοιο ερώτημα μέλους. Έτσι λοιπόν, πήγαινε το υποψήφιο-προς-αγορά αυτοκίνητο σε μάστορες που εμπιστεύεσαι και έλεγξε: εκπομπές καυσαερίων (καταλύτης κτλ) πατινάρισμα (σετ συμπλέκτη) τζόγους στο σύστημα διεύθυνσης διαρροές λιπαντικών (λάδια, βαλβολίνες) ευθυγράμμιση μέτρηση των αμορτισέρ (σαν αυτή που γίνεται στο ΚΤΕΟ) φθορά ελαστικών (στα CZT η εργοστασιακή διάσταση έχει υψηλό κόστος αν θες να πάρεις κάτι επώνυμο) έλεγχος του ηλεκτρικού κυκλώματος και της μπαταρίας έλεγχος του συστήματος φρένων (τακάκια, δίσκοι) έλεγχο για κάποιο τρακάρισμα Τα CZT 'υποφέρουν' στους εξής τομείς: 1.) ραγίζει η πολλαπλή εξαγωγής στην κόλληση που είναι στον 'λαιμό' 2.) τα εργοστασιακά αμορτισέρ είναι μέτριας ποιότητας και δεν αντέχουν πολλά χιλιόμετρα (είναι η 1η αναβάθμιση που πρέπει να γίνει στο αμάξι) 3.) η οθόνη πολλαπλών ενδείξεων σε αρκετά αυτοκίνητα παύει να λειτουργεί Από καταναλώση στο CZT να περιμένεις από 7,5 ltr/100km. Παραθέτω κάποια ενδεικτικά στοιχεία από τότε που είχα το δικό μου (όταν δεν φορούσε πρόγραμμα) Συνολική απόσταση που διανύθηκε: 11.603 χλμΣυνολική ποσότητα καυσίμου: 936,35 λίτραΑριθμός γεμισμάτων (*): 31Συνολικό κόστος: 1.575€Κόστος ανά χλμ: 0,13€Μέση τιμή καυσίμου: 1,68€Μέσος όγκος καυσίμου ανά γέμισμα: 30,2 λίτραΜέσος όρος χιλιομέτρων / 1€: 7,61 χλμΜέση κατανάλωση καυσίμου: 8,06 λίτρα / 100 χλμ Τέλος, οδήγησε το αυτοκίνητο για να δεις πως κουμπώνουν οι ταχύτητες, πως νιώθεις το σύστημα διεύθυνσης / πέδησης, καθώς και την απόκριση του μοτέρ. Ένα καλά συντηρημένο Colt δεν έχει να φοβηθεί τίποτα μιας και σαν αυτοκίνητο είναι αξιόπιστο αν έχουν χρησιμοποιηθεί εργοσταστιακά ή ποιοτικά ανταλλακτικά μέρη. Τους χαιρετισμούς μου, Ηλίας
giwrgos k Posted May 9, 2015 Author Report Posted May 9, 2015 Ευχαριστώ πολύ για το καλωσόρισμα και τις απαντήσεις σας. Το czt το απέρριψα λόγο κυβικών, ανάμεσα σε cz3 και facelift πέρα από εμφάνιση/χρονολογία τι αλλάζει? Όλα τα cz3 έχουν 100.000+ χιλιόμετρα πάνω τους πρέπει να με φοβίζει αυτό? Εσείς ποιο προτείνετε?
borbos Posted May 9, 2015 Report Posted May 9, 2015 καταρχην πρεπει να βαλεις ενα οριο χρηματικο που σκεφτεσαι ! τα αρχικα cz3 εχουν δισκους πισω ενω μετα οχι!για μενα ειναι πιο σου αρεσει ποιο πολυ κ φυσικα τι χρηματα θες να δωσεις! τα μοτερ δεν παθαινουν τιποτα!τα υπολοιπα στα ειπε ο Ηλιας κ πιο πανω!
giwrgos k Posted May 9, 2015 Author Report Posted May 9, 2015 Έχω βρει facelift(6000-7000) και cz3(4000-5500) Μου αρέσουν και τα 2 το μονο στο cz3 που με χαλάει είναι ο μπροστά προφυλακτήρας του,ο οποιος θα αλλαχτεί. Μεμβράνες, ζάντες, αναρτήσεις, εξάτμιση και xenon θα μπούν σε οποιο μοντέλο και αν κατασταλάξω
mevsem Posted May 11, 2015 Report Posted May 11, 2015 Σχετικά με αυτά που αναφέρεις Μεμβράνες -> Llumar ή 3Μ Αναρτήσεις -> Bilstein B14 PSS Ζάντες -> Από CZT ή Ralliart (το καρέ του αυτοκινήτου είναι λίγο περιοριστικό - 4x114.3) Εξάτμιση -> Τελικό από CZT και είσαι κύριος Xenon -> επιλογές πολλές Καλές αγορές, Ηλίας
giwrgos k Posted May 11, 2015 Author Report Posted May 11, 2015 Μεμβράνες φοράει και το smart llumar και είμαι πολύ ευχαριστημένος και από τιμή και από ποιότητα Ζάντες σκεφτόμουν για work/bbs
mevsem Posted May 11, 2015 Report Posted May 11, 2015 Αν σου περισσεύουν τα φράγκα χώσου για 17-άρια με 205/40-R17 ελαστικό! ΥΓ: Σωστό γούστο έχεις στις ζάντες, απλά κοστίζει κάτι παραπάνω
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.