Jump to content

Νέο μέλος


vagos222

Recommended Posts

Καλησπέρα.Είμαι νέο μέλος στο club, 23 χρονών,ΔΕΝ έχω ακόμα κανένα colt αλλά μπήκα στο forum επειδή θέλω να πάρω ένα CZT.Έχω αρκετές απορίες για το συγκεκριμένο αμάξι και θεώρησα ότι επειδή εδώ ασχολείστε με αυτό θα μάθω πέντε πράγματα για τα προβλήματα που βγάζει, τι να προσέξω όταν πάω να αγοράσω κάποιο μεταχειρισμένο , κτλπ...

Ελπίζω στα φώτα σας.... Περιμένω να ενεργοποιηθεί ο λογαριασμός μου για να ξεκινήσω διάβασμα και στο τέλος αν έχω απορείες θα κάνω και ένα νέο θέμα ελπίζοντας στη βοήθειά σας.Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Καλώς σας βρήκα.Το θέλω πολύ είναι η αλήθεια απλά κοιτάζω για κάποιο μεταχειρισμένο pro-facelift (μου αρέσει πιο πολύ από το καινούργιο εμφανισιακά).Δεν ξέρω όμως τί να προσέξω πριν πάω να το αγοράσω , τι να κοιτάξω...Και δυστηχώς όλα αυτά που βρίσκω είναι με πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα φορτωμένα .....

Link to comment
Share on other sites

καταρχην πρεπει να βαλεις το οριο των χρηματων που θες να δωσεις.

τα czt ειναι αξιοπιστα σε θεμα μοτερ οποτε τα χιλιομετρα μην σε προβληματιζουν τοσο.

οι μαμα αναρτησεις ειναι χαλια.

βγαζουν τα περισσοτερα προβλημα με την μαμα πολλαπλη εξαγωγης(ραγιζει),αρκετα εχουν βγαλει προβλημα στα ρουλεμαν τροχου.

βασικα καλο θα ηταν να πας το αμαξι που θα βρεις σε καποιο συνεργειο οπου εχει γνωσεις σε colt.να το δουν εαν ειναι χτυπημενο,μπροστινο συστημα,εαν θελει δισκο ,τακακια ,λαστιχακτλ.

παντως εαν ψαχνεις pre-facelift με λιγα χιλιομετρα , με λιγα χρηματα και με πραγματα πανω τοτε δυστηχως δν νομιζω να βρεις.εκτος αν ο αλλος εχει αναγκη.

Link to comment
Share on other sites

Το όριο είναι ταβάνι 7.000€ .

Απλά βλέπω στο car να ξεκινάνε από τα 4-5.000€ με κοντά στα 100,000km+ και παρόλο που ανεβαίνουν οι τιμές τα km συνεχίζουν στα 100,000km....Με προβληματίζει γιατί ας πούμε κοιτάζω 2-3 με 5.000€ και 90,000km και άλλα 2-3 με 7,000€ και 90,000++.... Να έχουν κάτι τα πρώτα και είναι πιο φτηνά ή απλά χωρίς λόγο πουλάνε τα δεύτερα ακριβότερα?

Επίσης μια καλή τιμή για CZT πια θεωρείτε εσείς?Και μέχρι πόσα Km να κοιτάζω? Το αμάξι θα το πάρω με σκεπτικό να γίνει ένα καλό δυνατό πρώτο στάδιο με πάνω από 200Hp... για καθημερινή χρήση αλλά και αρκετά πατήματα τα Σ/Κ...οπότε θέλω κάτι να μην σκορπίσει στο δρόμο και να μην μου ζητάει κάθε βδομάδα από κάτι που χάλασε...

Δεν με νοιάζει να φοράει πράματα το αμάξι πάνω..Πιστεύω ότι αν βρώ εργοστασιακό θα ήταν καλύτερα γιατί λογικά δεν θα έχει πιεστεί , και θα έχω την δυνατότητα να του αναβαθμίσω ότι θέλω με πράγματα δικής μου επιλογής (και με την δικιά σας βοήθεια και καθοδήγηση ελπίζω )

Από ότι διάβασα εδώ, υπάρχουν θέματα με δισκοπλατό (και βολάν αν κατάλαβα σωστά ή όχι? ) , Με ράγισμα μαμά πολλαπλής (μια aftermarket από ότι είδα ξεκινάει από 250 και φτάνει κοντά στα 1000??) , ρουλεμάν τροχών δεν το είχα δει αλλά οκ (το κόστος νομίζω αντικατάστασης δεν είναι τραγικό φαντάζομαι ).

Αυτά που φοβάμαι περισσότερο είναι αυτά που στοιχίζουν πολύ πχ Μοτερ (μπιέλες,πιστόνια,βαλβίδες κτλπ) ,τουρμπίνα ,ημιαξόνια-άξονες,ψαλίδια κτλπ ,Σασμάν!!!(παθών από σασμάν παλιά...) Τώρα για τα αναλώσιμα , τακάκια,φίλτρα,λάστιχα κτλπ και αυτά μετράνε αλλά όχι τόσο.... Αμορτισέρ να μην έχει χαλασμένα (δεν θα το πάω και σε πίστα μόλις το πάρω).Κάτι θέματα με το abs-esp διάβαζα κάπου...αυτό πως το τσεκάρουμε?Αν μπεί σε διαγνωστικό θα φανεί ακόμα και αν δεν έχει λαμπάκι ? Ή μόλις το πάρω μετά από 50-100km θα ανάψει κανά λαμπάκι και θα τρέχουμε γιατι δεν φάνηκε αρχικά?

Αυτά σκέφτομαι λίγο πολύ .....Είναι κάτι άλλο να προσέξω? 

Link to comment
Share on other sites

o καθενας κοστολογει το αυτοκινητο του οσο πιστευει!

τα αυτοκινητα που ειναι απο  5000-5500 ευρω στο car τα περισσοτερα ειναι μαμα με χιλιομετρα,υπαρχουν μερικα 6000-7000 τα οποια  εχουν πραγματα και χιλιομετρα και μερικα μαμα με λιγα χιλιομετρα και αυτα που εχουν απο 7000 (4-5 αυτοκινητα)  και πανω εχουν αρκετα πραγματα .

θεμα με το δισκοπλατο δεν υπαρχει,απλα το μαμα δισκοπλατο αντεχει μεχρι καποια κιλα ροπης,για πατηματα και ξεκινηματα φυσικα και δεν κανει αλλα θελει προσοχη του τι θα βαλεις γιατι δεν ειναι λιγα τα σασμαν που εχουν σκορπισει απο διαφορες aftermarket επιλογες.

η μαμα πολλαπλη οπως σου ειπα ραγιζει σχεδον σε ολα τα czt ,επιλογες πολλες!αναλογα ποσο βαθεια θες να βαλεις το χερι στη τσεπη!απο κολλημα της μαμα πολλαπλης εως 1000+ευρω!

ρουλεμαν τροχου βγαζει ενα μεγαλο ποσοστο colt!υπαρχει η λυση απο skf !η mitsubishi δινει μονο ακρο αλλα αφου υπαρχουν λυσεις δεν εχει σημασια.

ενα μαμα μοτερ και χιλιομετρα να εχει δεν βγαζει προβληματα,τα colt δεν καινε λαδια (υπαρχουν εξαιρεσεις φυσικα παντα) ,turbo σπανια,ιμιαξονια εαν δεν εχει χτυπησει τροχο πολυ σπανιο να χαλασει !

η μαμα αναρτηση ειναι για πεταμα απο το εργοστασιο,δεν το συζητω να εχει και καποια χιλιομετρα.

το διαγνωστικο για να διαγνωσει μια βλαβη πρεπει να αναβει και η αντιστοιχη λυχνια,εκτος αν εχει αναψει και για καποιο λογο εχει σβησει και την εχει κρατησει την βλαβη ο εγκεφαλος.

ενα colt εαν το παρεις μαμα και θες να το κανεις ολοκληρωμενο σε ολους τους τομεις θελεις αρκετα χρηματα! :good: :good:

Link to comment
Share on other sites

o καθενας κοστολογει το αυτοκινητο του οσο πιστευει!

τα αυτοκινητα που ειναι απο  5000-5500 ευρω στο car τα περισσοτερα ειναι μαμα με χιλιομετρα,υπαρχουν μερικα 6000-7000 τα οποια  εχουν πραγματα και χιλιομετρα και μερικα μαμα με λιγα χιλιομετρα και αυτα που εχουν απο 7000 (4-5 αυτοκινητα)  και πανω εχουν αρκετα πραγματα .

 

Όλα έχουν από 70.000km και πάνω.... Είδα ότι υπάρχουν μαμά με 5500-6000€ ελάχιστα κάτω από 100.000κμ και 1ο σταδιάτα με 6000€ και 100-120km....

Τώρα επειδή το ενδεχόμενο να το αφήσω εργοστασιακό το αμάξι δεν υπάρχει....Σκεφτόμουν να πάρω ένα μαμά και να το βελτιώσω αρχικά γρένα-ανάρτηση και μετά μοτέρ μέχρι 1ο στάδιο με full περιφερειακά (δεν μιλάω για σφυρίλατο κτλπ...) ή να προτιμήσω να πάρω κάτι έτοιμο? (απλά στο έτοιμο σκέφτομαι ότι αν κάποια πράγματα δεν μου αρέσουν πχ πρόγραμμα, φίλτρο θα πρέπει να δωθούν επιπλέον χρήματα για να αλλαχτούν , οπότε δεν ξέρω τί από τα 2 αξίζει....)προτάσεις?

Πάντως οι αγγελίες στο car είναι παααρα πολύ λίγες και σχετικά υψηλα σε τιμή για τα Km που έχουν πράγμα που με κάνει να σκέφτομαι ότι για να το δίνεις κάποιος ή ζημιά έχει - ετοιμάζεται να βγάλει, ή το βαρέθηκε (μετά από 150.000κμ)...

Ευχαριστώ πάντως για την βοήθεια....Προς το παρόν περιμένω να βρώ κάτι αξιόλογο (κατά την αποψή μου πάντα )

 

Υγ*  Μπάνισα αυτό : http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5885051/   (αν και θα το ήθελα σε μαύρο που μου αρέσει απίστευτα ίσως μπορώ να συμβιβαστώ και με κόκκινο....οι ζάντες δεν ξέρω αν είναι καλές ή όχι αλλά μου φαίνονται λίγο κάπως.... Και βλέπω ότι φοράει πολλά πράγματα πάνω... είναι από μέλος του club? το έχετε δεί το αμάξι?Αξίζει?

  επίσης αυτό : http://www.car.gr/classifieds/cars/view/6070933/ στο οποίο με τράβηξαν τα δερμάτινα καθίσματα πάρα πολύ. Κοιτάζω και αυτό : http://www.car.gr/classifieds/cars/view/6110739/ λόγο του ότι είναι μάυρο και μου αρέσει σε μαύρο το αμάξι + ότι φοράει πράματα όπως βλέπω, απλά με προβληματίζει το σε πολύ καλή και όχι άριστη κατάσταση.... Και τέλος βρήκα και αυτό : http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5958138/  το οποίο φαίνετε καλή περίπτωση από την άποψη ότι με το υγραέριο θα είναι τέρμα οικονομικό, και βάζοντας και ένα πρόγραμμα για τη βενζίνη θα έχει και οικονομία και γκάζια ανάλογα τα κέφια (αλλά πολλά Km στην πλάτη του, και μου φαίνετε αρκετά φτηνό δεδομένου ότι έχει και υγραέριο.......)  Από αυτά που έχω βάλει τι γνώμες έχετε?Γιατί προτιμάτε - απορρίπτετε κάποιο και γιατί?

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

το κοκκινο ειναι του zulga περισσοτερα δες στο garage του
αυτο με τα δερματινα ισως το ξερει ο hill επειδη ειναι απο χαλκιδα.

το μαυρο απο μεταμορφωση απο οσο ξερω δεν το δινει με ολα τα πραγματα,το ειχε βαλει και αγγελια χωρις μοτερ αλλα την επομενη μερα την αλλαξε και το δινει με μοτερ.

czt αεριο και πρωτο σταδιο αργοτερα δεν πανε!αλλοι το εχουν κανει και λενε οτι αξιζει αλλα συνηθως οτι πληρωνεις λες παντα οτι αξιζει!εγω δεν θα εβαζα ποτε!οταν παιρνεις ενα αμαξι και εχεις σκοπο να το κανεις 240αλογα δεν σκεφτεσαι την οικονομια.αλλιως αγοραζεις το 1100 και εισαι μια χαρα.

για μενα καλυτερα να παρεις ενα αμαξι που να εχει καποια πραγματα πανω για να γλιτωσεις  χρηματα αργοτερα,βεβαια βελτιωση τσαμπα δεν γινεται ,το χερι θα το βαλεις στην τσεπη ειτε εχει πραγματα ειτε οχι.!!αποψη μου ειναι να πας να δεις μερικα czt απο κοντα και θα κρινεις απο μονος σου πιο αξιζει και ποιο οχι!καλες οι φωτογραφιες αλλα αμα δεν το δεις απο κοντα δεν βγαζεις ακρη!

παντως κολλας στο πολυ καλη κατασταση και οχι αριστη για το μαυρο στη μεταμορφωση και δεν κολας στα χαλια φαναρια και την ματαρισμενη πορτα του τελευταιου!

Link to comment
Share on other sites

Δεν το είχα δεί αυτό στην πόρτα....Νομίζω πως είναι αντανάκλαση από κάτι.....Όσο για τα φανάρια....Αμα είναι άριστο το υπόλοιπο σιγά την ζημιά...

Αυτό με το αέριο το σκεφτόμουν ότι ναι μεν με βενζίνη πας για 240άλογα για τα Σ/Κ να το σκίζεις όλη μέρα, πίστα, κόντρες και κακό....Αλλά για κάθε μέρα στη δουλειά και πίσω όλοι θέλουμε κάτι να μην καίει τίποτα... (Οπότε βενζίνη 240 άλογα και να μην καίει και τίποτα συμφωνώ δεν πάνε μαζί....) Απλά με την λογική ότι το πειράζεις το αμάξι στα 240Hp....και του βάζεις υγραέριο (με το οποίο εννοείται ότι πηγαίνεις παντού ατούρμπιστος και τέρμα ECO κτλπ για ασφάλεια του μοτέρ...) Είναι λες και έχεις την χρυσή τομή ..... Δεδομένου των 4.000€ που το δίνει+είναι μάυρο....Αν δεν θέλει άλλα 1000€ μαζέματα σε ανταλλακτικά κτλπ και ΑΝ είναι μοτερ-σασμαν-τουρμπο κτλ σε άριστη κατάσταση νομίζω θα άξιζε (Απλά είμαι σχεδόν σίγουρος με την νοοτροπία του ελληνάρα είναι ότι έδωσα 1000€ για το αέριο που θα τα ζητήσω πίσω... άρα είναι σαν αν δίνει 3000€ το αμάξι.....Άρα δεν νομίζω να είναι της προκοπής ή έστω καλοσυντηρημένο με μεράκι κτλπ...)

 

Το μαύρο από την μεταμορφωση φαίνεται να φοράει τα πάντα πάνω...( Ανάρτηση αν και δεν ξέρω αν είναι καλή...., μπάρες, boost controller, intercooler,χοάνη,εξάτμιση κτλπ... Οπότε αν δεν έχει διαλυθεί κάτι από αυτά γλυτώνω χρήματα από όλα αυτά γιατί θα τα έβαζα και εγώ.... Με προβλημάτισαν οι ζάντες επειδή φαίνονται σαν universal-φτηνές και τα οργανάκια που είναι κινέζικα-φτηνά (αν και τα υπόλοιπα δεν είναι φτηνοδουλειές αλλά έχουν γίνει σωστά τότε μάλλον αξίζει...)

Το ασημένιο έχει Km αλλά δείχνει να φοράει πράγματα και καλά μάλλον....Με έχει τρελάνει το δερμάτινο σαλόνι ομολογώ, δείχνει προσεγμένο (αν και το ''φοράει πολλά'', μισές φωτογραφίες και μυστικοπάθειες όταν πας να πουλήσεις το αμάξι δεν το καταλαβαίνω γιατί γίνεται.... )

Το κόκκινο του μέλος φαίνεται να έχει πολύ μεράκι και αγάπη πάνω.. (οι ζάντες μου φαίνονταν για 15άρες...αν δεν έλεγε ότι είναι 16αρες δεν θα το πίστευα :p .... και επίσης παράξενο μου φάνηκε που έβγαλε λίγα άλογα στο δυναμόμετρο με τόσα πράγματα όταν από ότι είδα εδώ, άλλα μέλη βγάζουν 205-210.....Και φοράει τα πάντα πάνω....Γιατί έτσι??? )

Link to comment
Share on other sites

απλα το τελευταιο δεν θα το επαιρμα ποτε γιατι για να εχει γινει ετσι (φαναρια κ πισω πορτα) μαλλον εχει πεσει θυμα καραμπολας...του μελους μας ειναι καλο κ προσεγμενο ..czt με δερματινα δεν εβγαιναν απο οσο ξερω ...οποτε οπως ειπε κ ο borbos πηγαινε να τα δεις απο κοντα ,να τα οδηγησεις κ βλεπεις τι σου κανει ....

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...