Jump to content

Καλησπερα στην ομαδα!


Recommended Posts

Καλώς ήρθες στο logava4ev.jpg !!!
 

  • Διάβασε σε παρακαλώ τις Οδηγίες Χρήσης & Κανόνες Λειτουργίας.
  • Κάνε και μία βόλτα απο το Garage (γκαράζ) του CLUB όπου μπορείς να βρείς πληροφορίες και φωτογραφίες για τα αυτοκίνητα των μελών μας, αλλά και να δημιουργήσεις και το δικό σου προσωπικό Garage όπου θα μπορείς να μοιραστείς στοιχεία και βελτιώσεις του δικού σου αυτοκινήτου!! smile.gif

Καλή διαμονή! biggrin.gif

πλεον εχεις προσβαση σε ολες τις ενοτητες!

Link to comment
Share on other sites

Paris46  καλώς ήρθες.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

 

Ψάχνω για Τ ή ralliart. Γενικά διαβάζω καλά λόγια και απο την άλλη μου λένε όχι και τόσο καλά.

Αναφέρομαι στον τομέα βελτίωσης γιατί απο άποψη στριψίματος ακούω μονο θετικά,αν έχετε κάποια άλλη άποψη δεκτή.

Το μοτέρ αν τα λέω σωστά νομίζω δεν είναι σφυρίλατο.Ισχύει ότι έχει αδυναμία στις μπιέλες? Δλδ δεν είναι για πολλά πολλά μέχρι 2ο στάδιο γύρω στα 210-220 άλογα?

Επίσης υπάρχουν διαφορές μοτερικά μεταξύ CZT και ralliart?

 

Kαλώς σας βρήκα και ελπίζω να μη σας κούρασα

Link to comment
Share on other sites

Αυτα που σου λενε,μαλλον ειναι ατομα που εχουν φαει πολλες καροτσες απο czt και δεν στεκουν!!οσο για τον αν στριβει το κολτακι,στριβει αλλα θελει και εκει βελτιωσει για να στριψει!οσο για τα μηχανικα το κολτακι φτανει ανετα τα 240+ με κλειστο μοτερ χωρις κανενα προβλημα!!οποτε μην ακους κανεναν και προχωρα!εκει ποναει το αμαξι αν το παρεις μαμα εινσι η πολλαπλη εξαγωγη και η αναρτηση η μαμα που ειναι για τον π.......τσο!!!οσο για το czt και το ralliart ειναι ακριβως τα ιδια μοτερ!!

Link to comment
Share on other sites

καλως μας βρηκες και καλη διαμονη....!!!

 

ο ιαπωνας μπορει να μην εχει χλιδα και ρεκαρο καθισματα αλλα αυτο που εχει και περιφανευεται ειναι ο κινητηρας. οταν φροντιζεις και τον προσεχεις δεν σε προδιδει ;-)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...