Paris46 Posted June 15, 2014 Report Share Posted June 15, 2014 Στο ψαξιμο για κολτακι Link to comment Share on other sites More sharing options...
borbos Posted June 15, 2014 Report Share Posted June 15, 2014 Καλώς ήρθες στο !!! Διάβασε σε παρακαλώ τις Οδηγίες Χρήσης & Κανόνες Λειτουργίας. Κάνε και μία βόλτα απο το Garage (γκαράζ) του CLUB όπου μπορείς να βρείς πληροφορίες και φωτογραφίες για τα αυτοκίνητα των μελών μας, αλλά και να δημιουργήσεις και το δικό σου προσωπικό Garage όπου θα μπορείς να μοιραστείς στοιχεία και βελτιώσεις του δικού σου αυτοκινήτου!! Καλή διαμονή! πλεον εχεις προσβαση σε ολες τις ενοτητες! Link to comment Share on other sites More sharing options...
berretas84 Posted June 16, 2014 Report Share Posted June 16, 2014 Welcome!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
dim14 Posted June 16, 2014 Report Share Posted June 16, 2014 Paris46 καλώς ήρθες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mevsem Posted June 16, 2014 Report Share Posted June 16, 2014 Καλώς ήρθες στο Club. Για ποιο Colt ψάχνεις (Τ, 3άρι); Link to comment Share on other sites More sharing options...
teodor Posted June 16, 2014 Report Share Posted June 16, 2014 Καλως ηρθες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paris46 Posted June 16, 2014 Author Report Share Posted June 16, 2014 Καλησπέρα, Ψάχνω για Τ ή ralliart. Γενικά διαβάζω καλά λόγια και απο την άλλη μου λένε όχι και τόσο καλά. Αναφέρομαι στον τομέα βελτίωσης γιατί απο άποψη στριψίματος ακούω μονο θετικά,αν έχετε κάποια άλλη άποψη δεκτή. Το μοτέρ αν τα λέω σωστά νομίζω δεν είναι σφυρίλατο.Ισχύει ότι έχει αδυναμία στις μπιέλες? Δλδ δεν είναι για πολλά πολλά μέχρι 2ο στάδιο γύρω στα 210-220 άλογα? Επίσης υπάρχουν διαφορές μοτερικά μεταξύ CZT και ralliart? Kαλώς σας βρήκα και ελπίζω να μη σας κούρασα Link to comment Share on other sites More sharing options...
berretas84 Posted June 17, 2014 Report Share Posted June 17, 2014 Αυτα που σου λενε,μαλλον ειναι ατομα που εχουν φαει πολλες καροτσες απο czt και δεν στεκουν!!οσο για τον αν στριβει το κολτακι,στριβει αλλα θελει και εκει βελτιωσει για να στριψει!οσο για τα μηχανικα το κολτακι φτανει ανετα τα 240+ με κλειστο μοτερ χωρις κανενα προβλημα!!οποτε μην ακους κανεναν και προχωρα!εκει ποναει το αμαξι αν το παρεις μαμα εινσι η πολλαπλη εξαγωγη και η αναρτηση η μαμα που ειναι για τον π.......τσο!!!οσο για το czt και το ralliart ειναι ακριβως τα ιδια μοτερ!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
brutal Posted June 17, 2014 Report Share Posted June 17, 2014 καλως μας βρηκες και καλη διαμονη....!!! ο ιαπωνας μπορει να μην εχει χλιδα και ρεκαρο καθισματα αλλα αυτο που εχει και περιφανευεται ειναι ο κινητηρας. οταν φροντιζεις και τον προσεχεις δεν σε προδιδει ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Revolver Posted June 18, 2014 Report Share Posted June 18, 2014 Καλως ηρθες και καλη διαμονη..! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.