Jump to content

Τελικά πάνε αυτά τα colt?


masonos

Recommended Posts

Καλησπέρα παιδιά είμαι νέο μέλος και εδώ και πέντε μέρες είμαι κάτοχος ενός czt 06' και θα ήθελα να μου πει κάποιος τι παιζει με τα μαμά πιστονια!!

Link to comment
Share on other sites

Καλώς ήρθες στο logava4ev.jpg !!!
 

  • Διάβασε σε παρακαλώ τις Οδηγίες Χρήσης & Κανόνες Λειτουργίας.
  • Κάνε και μία βόλτα απο το Garage (γκαράζ) του CLUB όπου μπορείς να βρείς πληροφορίες και φωτογραφίες για τα αυτοκίνητα των μελών μας, αλλά και να δημιουργήσεις και το δικό σου προσωπικό Garage όπου θα μπορείς να μοιραστείς στοιχεία και βελτιώσεις του δικού σου αυτοκινήτου!! smile.gif

Καλή διαμονή! biggrin.gif

Link to comment
Share on other sites

Καλώς ήρθες στο Colt Club. Το μόνο σίγουρο είναι ότι τα Colt δεν πάνε στο συνεργείο τόσο συχνά ;) Τι θες να μάθεις για τα μαμά πιστόνια;

 

IMG_20120909_191425.jpg

Link to comment
Share on other sites

Καλώς ήρθες στο logava4ev.jpg !!!


Καλή διαμονή! biggrin.gif


 


πλεον εχεις προσβαση σε ολες τις ενοτητες!


ριξε μια ματια στις τεχνικες ενοτητες και θα βρεις ολα οσα ψαχνεις!

Link to comment
Share on other sites

Το αμάξι που πηρα έχει μαμά κουλερ πρόγραμμα στο Δημητριάδη, εξάτμιση από μπροστά και πενταφτερο. Θέλω να ρωτήσω επειδή κάπου μου χάνει πίεση καθότι πριν δούλευε ένα μπαρ τώρα 0.8 και ακούγεται πολύ από το μαμά ιντερκουλερ αν είναι όντως αυτό λέω να βάλω σωλήνες κουλερ και να ανοιξω τη τουρμπίνα λιγο (μεγαλύτερη φτερωτή) για να ανεβάσω λίγο το φούσκωμα γτ καίει πολύ στα χαμηλά αλλά και για να του δώσω κάνα μουλάρι ακόμα ξέρουμε πόσο είναι το safe άλογα πίεση για μαμά πιστονια?

Link to comment
Share on other sites

Καλως ήρθες φίλε , αυτό που ρωτάς δεν μπορεί να στο πει κανένας με σιγουριά ... Μέχρι 1.4 over σηκώνουν τα περισσοτερα απο θεμα πιεσης για να θεωρηθουν safe , τώρα αν θα ανοίξεις τουρμπινα σιγουρα θα δουλεψεις λιγοτερη πιεση με μεγαλυτερη παροχη αλλα δεν ξερεις αν θα αντεξουν οι μπιελες απο θεμα ροπης στα περισσοτερα αλογα που θελεις . Το καλυτερο ειναι να συννενοηθεις με το προγραμματιστη .

Link to comment
Share on other sites

Να τα πάρουμε ένα-ένα αυτά που λες...

 

Ε1.) Θέλω να ρωτήσω επειδή κάπου μου χάνει πίεση καθότι πριν δούλευε ένα μπαρ τώρα 0.8 και ακούγεται πολύ από το μαμά ιντερκουλερ αν είναι όντως αυτό λέω να βάλω σωλήνες κουλερ...

 

Α1.) Μπορείς να πάς σε ένα συνεργείο που έχει τον κατάλληλο εξοπλισμό για να σου ελέγξει κάποια πιθανή διαρροή στο κύκλωμα του turbo.

 

E2.) ...να ανοιξω τη τουρμπίνα λιγο (μεγαλύτερη φτερωτή) για να ανεβάσω λίγο το φούσκωμα γτ καίει πολύ στα χαμηλά

 

A2.) Αυτό που λες συνεπάγεται, κατέβασμα τουρμπίνας από τον εξατμισά σου, επεξεργασία από τον τουρμπινά, κούμπωμα στο αμάξι και επαναπρογραμματισμός.

 

Ε3.) ...αλλά και για να του δώσω κάνα μουλάρι ακόμα ξέρουμε πόσο είναι το safe άλογα πίεση για μαμά πιστονια?

 

Α3.) Better safe than sorry...Κοινώς, καλύτερα να έχεις 200 άλογα στον τροχό και να είσαι σίγουρος παρά να πας στο όριο και να είσαι με την ταυτότητα και την κάρτα αναλήψεων στα χέρια ;)

 

Σαν 1η κίνηση δες τι γίνεται στο κύκλωμα του turbo και όλα τα άλλα τα βλέπεις εν καιρώ.

Link to comment
Share on other sites

Για πρόγραμμα μετά τη τουρμπίνα και τα σχετικα με το δίκτυο είναι κανονισμενα να κοιταχτούν και για τη τουρμπίνα και μετά εννοείται πρόγραμμα απλώς πριν το πάρω έβλεπα κάτι αγγελίες και τα έδειναν φίλτρο πρόγραμμα εξάτμιση 240?? Εμένα αυτός που το πήρα δεν ήξερε πολλά 5 μήνες το είχε μου λέει γύρο στα 200 είναι καλά λέω..... Για αυτό αν εχει δοκιμάσει άλλος τα 240-250 τι παιζει αντέχουν οι μπιελες ή γίνονται όπως στη φώτο

Link to comment
Share on other sites

Welcome to the club!!!

Εγω ειμαι 207τροχο στον γρηγορη και καπου στα 240 στροφαλο!!

Δουλευω στην μεγαλη πιεση 1.5 οβερ με 1.1 κοφτες(7400) με 11,2-11,4 μειγματα!

Για να δεις ομως αυτα τα νουμερα πρεπει οπως και διποτε να αλλαξεις wg με πιο σκληρη(forge,collins,απο 28αρα garret τουρμπινα,απο εβο9)!

Και καλο για μενα ειναι και μια ντρομπα βενζινης μεγαλητερης παροχης!

Link to comment
Share on other sites

Σαφη απαντηση δεν θα παρεις , υπαρχουν πολλοι παραγοντες για το αν θα αντεξει το μοτερ , απο κει και υστερα πολλοι εχουν φτιαξει ενα ωραιο full 1 σταδιο και εχουν ιπποδυναμη στα 240 + -

Link to comment
Share on other sites

εχουμε και λεμε.. στα 35-36kgm+ ροπης μοτερ η μπιελα εχει θεμα και πολυ πιθανο να βγει απο το μοτερ,αυτο μεταφραζεται στο 1,6+ πιεση στοκ τουρμπινας.Υπαρχουν ομως κι αλλα που πρεπει να υπολογισεις οπως το μιγμα και πυρομετρο..μπορει να σηκωνεις 1.55 αλλα να χεις τοσο πλουσιο μιγμα που να μην εχεις πυρομετρο (πχ ετσι εγραζεται κυριως ο δημητριαδης στα προγραμματα του).Θεωρω οτι κυριος παραγοντας να φυγει η μπιελα ειναι η ροπη ομως παιζει ρολο πιστευω και το πυρομετρο σε αυτο καθως με πολυ πυρομετρο μειωνεται η αντοχη της και σε συνδυασμο με την μεγαλη ροπη και δεν αντεχει..τα πιστονια δεν εχουν θεμα με στοκ τουρμπο η' και ξυραφιασμενο τουρμπο..υπαρχουν κολτ που εχουν δοκιμασει πολυ βαρβατα σεταπ και κυριως απο μπιελα την επαθαν ενω με μεγαλο τουρμπο και μεγαλες πιεσεις καλο θα ναι εκτος απο μπιελες τουλαχιστον να υπαρχουν arp βιδες μοτερ για να μην σου τιναξει και καπακι.Σιγουρα αν σκοπευεις να βαλεις αλλο τουρμπο βαζεις μπιελες για ησυχο κεφαλι αλλα αφου ανοιγεις που ανοιγεις μοτερ βαλε και πιστονια ωστε να σαι καλυμενος εντελως...

Αν δεν εισαι για τετοια πραγματα, βαλε ενα ιντερκουλερ, σωληνωσεις, blitz χοανη, σκληρη wg και ενα boost controller (δεν ξερω τι απο αυτα εχεις ηδη) και κανε ενα πιο aggresive προγραμμα 100αρας , θα βγαλεις καπου στα 200+ ροδα μεταφραση 235 περιπου μοτερ και το αμαξι παει μπαλα και safe

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...