Jump to content

Υγραέριο


Nestor

Recommended Posts

Γειά σας παιδιά.

 

Ονομάζομαι Νέστορας και είμαι κάτοχος ενός Colt 5θ 1.3 INFORM TOY 2008.

Έμαθα για το αυτό το forum και νομίζω ότι είναι ότι καλύτερο ώστε οι ιδιοκτήτες colt να μπορούν να ανταλάσσουν απόψεις και να ενημερώνονται σχετικά.

Δεν ξέρω ακόμα πολλά για το forum και πιστεύω ότι σύντομα θα μάθω για όλες τις δυνατότητές του.

 

Θέλω να με βοηθήσετε αρχικά να μάθω για την υγραεριοκίνηση και αν μπορεί να τοποθετηθεί στο colt. Ακούω και διαβάζω για τα πλεονεκτήματα αλλά έχω διαβάσει ότι δεν κάνει για όλους τους τύπους αυτοκινήτων και μπορεί να προκαλέσει προβλήματα π.χ στις βαλβίδες.

 

Θα ήθελα να ακούσω τη γνώμη σας

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Link to comment
Share on other sites

καλως ορισες nestor! πολυ ωραιο θεμα ανοιξες! και εγω ενδιαφερομαι αλλα στο νησι που βρισκομαι δεν εχει ερθει ακομα το υγραεριο! στο δικο μας αυτοκινητο απο οτι μου ειπε ενας φιλος με οπελ αστρα, μπαινει στο χωρο της ραζερβας. ουτως ή αλλως ρεζερβα δεν εχουμε οποτε απλα θα εχουμε καπου αλλου το κιτ επισκευης! δεν εχω ρωτησει καποιον ειδικο αλλα οι πληροφοριες μου μιλανε για 1200 ευρω με χαρτια!

Link to comment
Share on other sites

Καλώς ήρθες στο logava4ev.jpg !!!

  • Διάβασε σε παρακαλώ τις Οδηγίες Χρήσης & Κανόνες Λειτουργίας.
  • Κάνε και μία βόλτα απο το Garage (γκαράζ) του CLUB όπου μπορείς να βρείς πληροφορίες και φωτογραφίες για τα αυτοκίνητα των μελών μας, αλλά και να δημιουργήσεις και το δικό σου προσωπικό Garage όπου θα μπορείς να μοιραστείς στοιχεία και βελτιώσεις του δικού σου αυτοκινήτου!! smile.gif

Καλή διαμονή! biggrin.gif

 

EΥΧΑΡΙΣΤΩ που ακουσες την συμβουλη μου και εκανες το θεμα σωστα :thumbsu:

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ παιδιά για την υποδοχή.

Οι γνώμες διίστανται για την μετατροπή σε υγραέριο.Αν κάποιος μετά από κάποιο χρονικό διάστημα έχει εντυπώσεις ας πει.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

έχω βάλει και μετα απο 7.000 km ειμαι πολύ ευχαριστημένος.

Εχω βάλει στην Σερβία - Ιταλική μάρκα - 4ης γενιάς -με χαρτια σερβικα- και ρεζέρβα καυσιμου τουρκική.

Στην Ελλάδα μαστορας που το είδε , επαθε πλάκα απο ποιότητα δουλειάς.

Εδω στην ελλάδα καποιοι βάζουν ένα -δυο χρόνια και δουλέυοντας στου "κασιμι το κεφάλι" ζητάνε τα μαλικεφαλά τους.

Εμενα μου έιχαν πει 1500 Ευρω.

Αν θέλω μπορω να ¨βγάλω και χαρτιά πληρόνοντας μ΄νο την διαφορα του φπα αλλά προς το παρον...αστο.

Καιει 10% παραπάνω και έχει ένα 5% μιωμένη απόδοση σε σχέση με την βενζίνη (δικη μου εκτμηση) .

Link to comment
Share on other sites

μηπως θες να πεις 50% μειωμενη καταναλωση και 5% μειωμενη αποδοση κινητηρα?

Link to comment
Share on other sites

Με χρήση υγραερίου έχεις μεγαλύτερη κατανάλωση, αλλά φθηνότερο καύσιμο οπότε και συνολικά μικρότερο κόστος λειτουργίας ;)

 

Περισσότερα εδώ: http://www.alfa-omega.gr/article.asp?AID=5092

Link to comment
Share on other sites

Με χρήση υγραερίου έχεις μεγαλύτερη κατανάλωση, αλλά φθηνότερο καύσιμο οπότε και συνολικά μικρότερο κόστος λειτουργίας ;)

 

Περισσότερα εδώ: http://www.alfa-omeg...le.asp?AID=5092

 

Αυτό ενοουσα και εγω, κάει 10% παραπάνω σε σχέση με ΚΑΛΗ βενζίνη - εαν και εφόσον είναι καλη αυτή, δεν είναι νοθευμένη, δεν έχει νερα προσμιξεις κ.λ.π. - δηλάδη μιλάω για βενζίνη 98 οκτανιον ανόθευτη κ.λ.π. - πράγμα σπάνιο ,ειδικά στην Ελλάδα.

 

Εχει ακόμα τρεία "+ " 1ον. το υγραέριο δέν νοθευεται και απο τα λίγα που ξέρω 2ον. δεν μπορεις να πειράξεις το μετρητή και τέλος 3ον έχεις "μυδενικά κατάλειπα" ΜΕ ΑΠΟΤΈΛΕΣΜΑ αραιότερα διαστήματα σέρβις, αλλαγη λαδιών, και μεγαλήτερη διάρκεια του κινητήρα κ.λ.π.

 

Και ένα "-" τακτικότερος έλενχος βαλβίδων. Λόγο του ότι το υγραέριο είναι "ξερό" και δεν λυπάινει τον κινητήρα το ίδιο καλά με την βενζίνη.

Αυτό έχει να κάνει και με την ποιότητα υλικών του κινήτηρα, άλλοι κινητήρες το "αντέχουν" και σε άλλους δεν συνήσταται.

Ειδικότερα για το Cold έχω βρει side που γ΄ραφει ότι "συνήσταται" αλλά στις παρατηρήσεις γράφει "τακτικότερη ρίθμηση βαλβίδων" ή κατι παρόμιο.

 

Το 50% οικονομία βγαίνει απο όλα τα παραπάνω τιμη αμολιβδης 100 οκτανιων - τιμη υγραερίου - νοθεία βενζίνης, αραιότερα διαστήματα αλλάγης λαδιών κ.λ.π.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Καλημέρα σας,

 

Λοιπόν έχω και γω το colt και κάνω πολύ μεγάλη έρευνα αγοράς. Πολύ μεγάλο ποσοστό των εγκαταστατών στην Θεσσαλονίκη βάζει το lovato το οποίο από μηχανικό φίλο μου έδωσε άκυρο με την μια.

Αυτός μου προτείνε το landi lenzo, αλλά και από αρκετό διάβασμα και έρευνα έχω ακούσει πολύ καλά λόγια και για το kit της brc.

 

Πήγα λοιπόν χτες σε έναν εγκαταστάτη (Αντιπρόσωπος της BRC) και με φόβισε λίγο. Είχε μια λίστα της BRC την οποία το colt 1100 απαγορεύεται να μπει σύστημα, ενώ το 1300 με επιφύλαξη και κατάλληλες οδηγίες. http://www.brc.gr/problem.pdf

 

Μου είπε ότι θα γίνει ρύθμιση να πετάει λίγο βενζίνη και μέγιστη ταχύτητα με αέριο τα 140 (4500 στροφές όπως είπατε και παραπάνω). Επίσης ή θα μπει ηλεκτρονική λαδιέρα (250 ευρώ extra), ή κάθε 10000κμ ένα πρόσθετο, το 163-164 micro logic (αυτό δεν το ανέφερε κάποιος παραπάνω).

 

Αυτά ισχύουν που μου είπε; Γιατί σε όσους ρώτησα δεν μου είπε κανένας ότι υπάρχει πρόβλημα με το αμάξι μας.

 

Τιμή 1200 ευρώ με το κτεο μέσα.

 

Έχει ακούσει κάποιος κάτι παρόμοιο;

 

Ευχαριστώ πολύ!!!

Link to comment
Share on other sites

Η δικια μου αποψη στη μετατροπη σε αεριο ειναι.....να το πουλησεις και να παρεις ειτε diedel, ειτε λιγοτερα κυβικα!

 

Μπορει να κανω λαθος, να ειμαι υπερβολικος αλλα αεριο στο αυτοκινητο μου ΔΕΝ βαζω και ας μου υπογραφουν 100 εγγυησεις!!!

Link to comment
Share on other sites

Η δικια μου αποψη στη μετατροπη σε αεριο ειναι.....να το πουλησεις και να παρεις ειτε diedel, ειτε λιγοτερα κυβικα!

 

Μπορει να κανω λαθος, να ειμαι υπερβολικος αλλα αεριο στο αυτοκινητο μου ΔΕΝ βαζω και ας μου υπογραφουν 100 εγγυησεις!!!

 

Ακριβως το ιδιο ελεγα κ εγω...Τωρα λεω οτι ειναι η καλυτερη επενδυση που εκανα :good:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...