Μητσάρας Posted June 6, 2017 Report Posted June 6, 2017 Και φυσικά ο Μητσάρας είναι το colt και εγώ η Μαργαρίτα...
Μητσάρας Posted June 7, 2017 Author Report Posted June 7, 2017 Καλημέρα και καλώς σας βρήκα.Ο Μήτσος βαράει ασύστολα παντού. Θεωρώ ότι οι αναρτήσεις είναι για πέταμα.Επίσης δε το νοιώθω να γεμίζει καλά τις ταχύτητες αλλά από την άλλη το έχω στα χέρια μου μόνο λίγες μέρες...Μου είπε ο μαντράς ότι πρέπει να έχει ψηλή ροπή αλλά όταν ανεβάζω και πάω να αλλάξω ο Μητσάκος κάνει ένα γκουπ λές και κόβει...Μου θυμίζει το μίκρα πριν μου δώσει δίσκο πλατό στο χέρι...Με το μίκρα 1000cc 55hp έπιανα εθνική τα 140 (έχει πιάσει και τα 175 μς ούριες ανέμους και κατηφόρα) και με τον Μήτσο 1500cc με 110Hp έφτασα 150 με δυσκολίααααααα...Άντε να πω ότι δούλευε και air contition και έπεσε η απόδοση αλλά μου φάνηκαν υπερβολικά λίγα...Δε το πίεσα παραπάνω μια που δε το πήγα καθόλου από τον μηχανικό και δε θα ήθελα να μας μαζεύουν από το χαντάκι αλλά προβληματίστηκα με τις αλλαγές ταχυτήτων και τα χλμ που πιάνει...
borbos Posted June 7, 2017 Report Posted June 7, 2017 οι αναρτησεις στα colt γενικα εχουν ενα θεματακι!στο cabrio βαραει η οροφη αρκετα παντως.θελουν σφηξιμο τα κλειστρα τις κουκουλας κ διορθωνεται λιγο. οσον αφορα αυτο που λες οτι δεν παει κατι δν παει καλα νομιζω!το 1500 το μοτερ ειναι αρκετα δυνατο,καλο θα ηταν να πας σε καποιο μηχανικο να του ριξει μια ματια.
nikolas1709 Posted June 16, 2017 Report Posted June 16, 2017 Από ότι είδα το μοτέρ 1.5 είναι παρόμοιο με το 1.3 δηλαδή Μέγιστη ιπποδύναμη στις 6000 και μέγιστη ροπή στις 4000 οπότε αν θες να κινηθείς γρήγορα πρέπει να ανεβάσεις στροφές. Έτσι κι αλλιώς αυτά τα μοτέρ λατρεύουν τις υψηλές στροφές μην το φοβασαι
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.