Jump to content
Sign in to follow this  
axolotl

axolotl: Τέλος εποχής

Recommended Posts

Ηρθε η στιγμή και για μένα, μετά από 7.5 χρόνια εξαιρετικής συμβίωσης με το Κολτάκι μου να δώσω το αυτοκίνητο μου.

Είναι εξαιρετικά προσεγμένο, ξαναλέω εξαιρετικά προσεγμένο, καθώς το έχω φροντίσει σαν να είναι μέλος της οικογένειας μου.

Στη διάθεση όποιου ενδιαφέρεται το πλήρες ιστορικό σέρβις, όπως και το αρχείο που έχω κρατήσει από την πρώτη μέρα που το πήρα με την κατανάλωση του αυτοκινήτου. Το αυτοκίνητο βρίσκεται τώρα εκτός Ελλάδας και θα είναι διαθέσιμο μετά τα μέσα Αυγούστου.

Το κινητό μου είναι το +41797784289 για όποιον θέλει περισσότερες πληροφορίες.

 

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3841104/

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

H αγγελία του Πέτρου μετακινήθηκε από την ενότητα των 'Πωλήσεων' σε αυτήν των 'Πωλήσεων Αυτοκινήτων'.

Share this post


Link to post
Share on other sites

UPDATE στην αγγελία.

 

Το αμάξι είναι πια στην Ελλάδα και περιμένει να βρεθεί με τον νέο ιδιοκτήτη του, μετά από την εσωτερική και εξωτερική περιποίηση που δέχτηκε από τα χέρια του Μιχάλη Swell.

Share this post


Link to post
Share on other sites

UPDATE. Οι αναρτήσεις του Αμέντολα πουλήθηκαν. Μένει το αυτοκίνητο  :p

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το αυτοκίνητο είναι σε εξαιρετική κατάσταση και φροντισμένο με ιδιαίτερη επιμέλεια. Καθώς δεν υπάρχει η ανταπόκριση που περίμενα, αναρωτιέμαι αν έχει να προτείνει κάποιο μέλος μια τιμή που να θεωρεί ότι ανταποκρίνεται στις ανάγκες των υποψήφιων αγοραστών αλλά και στην αξία του αυτοκινήτου

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για την αξία του αυτοκινήτου δεν θα το ΄λεγα αλλά καθαρά για την πώληση, 4,999...sorry...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πέτρο γνώμη μου είναι να μην το σκοτώσεις το αμάξι απλά για να το δώσεις (εκτός και αν έχεις ανάγκη το ρευστό για λόγους υγείας). Η αγορά του αυτοκινήτου έχει κατρακυλήσει στην Ελλάδα με ότι αυτό συνεπάγεται για τους ιδιοκτήτες. Τέλος θα ήθελα να παρακαλέσω να κρατήσουμε το thread της αγγελίας καθαρό και να μεταφέρουμε σε κάποιο άλλο σχετικό θέμα την συζήτηση για την μεταπωλητική αξία ενός CZT εν έτει 2013.

 

Ευχαριστώ!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θα παρακαλούσα να συνεχίσουμε τη συζήτηση εδώ και αργότερα να καθαριστεί το νήμα από τα υπόλοιπα μη σχετικά με την αγγελία.

Δεν επιθυμώ να σκοτώσω το αμάξι, αλλά δεν βλέπω σε τι θα με ωφέλήσει να το κρατήσω παρκαρισμένο σε υπόγειο γκαράζ για άλλους 3 μήνες

Η αξία του δεν θα αυξηθεί με το χρόνο, ενώ σε λίγο θα πρέπει να το ξαναπεράσω ΚΤΕΟ και να πληρώσω τέλη κυκλοφορίας.

Από την άλλη στο αμάξι δεν θέλει ούτε μια βίδα αλλαγή, έχει φρέσκα λάστιχα, ολοκαίνουργιες αναρτήσεις, και είναι από σέρβις με αλλαγή μπουζί...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εκτος Αθηνων μπορεις να το δωσεις ανετα και μεχρι 6500! Προσωπικη αποψη παντα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν αφαιρεσεις την προικα ομως που φοραει κ τα πουλησεις χωριστα ,εστι μπορεις να το πουλησεις 5000 κ να παρεις αλλα 1500++ απο τα εξτρα

Share this post


Link to post
Share on other sites

συμφωνώ με τον Αρκά.

πιο "εύκολα" θεωρώ πως θα πουληθεί σε εντελώς εργοστασιακή κατάσταση κ τα έξτρα θα φύγουν γρήγορα. Ως άθροισμα, νομίζω θα είσαι κοντά σε αυτά που ζητάς τώρα, παρά να περιμένεις να πουληθεί στα 5500 όπως είναι τώρα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δυστυχώς είμαι εκτός Αθηνών και πολύ μακριά από το αμάξι για να ξεκινήσω μια τέτοια διαδικασία. Και ναι συμφωνώ ότι μπορεί να έδωσα 800 Ευρώ για να βάλω την ανάρτηση στο αμάξι, και δεν μπορώ να ζητήσω όλο αυτό το ποσό πάνω από την αξία του οχήματος. Από εκεί και πέρα όμως, όποιος τυχερός το αποκτήσει δεν χρειάζεται να βάλει ούτε ένα ευρώ... Πόσα οχήματα που πουλιούνται εκεί έξω είναι σε αντίστοιχη κατάσταση ? Πόσα έχουν κρυφές ζημιές ή προβλήματα που οι ιδιοκτήτες τους τα κρύβουν επιμελώς για να γλυτώσουν κανά φράγκο ? Το ότι βέβαια ο επίδοξος ιδιοκτήτης θα επιβαρυνθεί κερατιλίκια που ούτε τα υπολόγιζε ούτε τα γνώριζε ούτε είχε μειώσει αντίστοιχα την αξία αγοράς του οχήματος δεν το λαμβάνει κανείς υπόψιν... Το σημαντικό είναι να αγοράσεις φθηνά :goodjob:

Εν πάσει περιπτώσει, θα συνεχίσω να επιμένω και η τιμή του αυτοκινήτου θα διαμορφώνεται ανάλογα με τη ζήτηση...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πέτρο σε νιώθω σε όλα αυτά που γράφεις παραπάνω μιας και εμένα έχει περάσει από το μυαλό μου να πουλήσω το CZT που έχω στην κατοχή μου τα τελευταία 3+ χρόνια. Το γεγονός ότι έχει υποστεί τις απαραίτητες λειτουργικές βελτιώσεις (ραγισμένη πολλαπλή εξαγωγής, αντικατάσταση εργοστασιακής ανάρτησης), τις μη-απαραίτητες (εξάτμιση, αντιστρεπτική ράβδος, αλλαγμένο ηχοσύστημα, FMIC κ.α.) καθώς και ότι δεν υπάρχουν κρυμμένα κόστη στο κοντινό μέλλον (αλλαγή σετ συμπλέκτη πριν 10k χλμ, μεγάλο service 100k χλμ, καινούρια ελαστικά) με κάνουν να αλλάζω γνώμη (αν είναι να πωληθεί για 5k). Οπότε συνιστώ υπομονή και όλο κάποιος θα βρεθεί που θα εκτιμήσει το αυτοκίνητο σου.

 

ΥΓ1: Μακάρι να είναι και παιδί του club...

ΥΓ2: Το πιο εύκολο after-market που μπορείς να αντικαταστήσεις-πουλήσεις από το αυτοκίνητο σου και το οποίο θα επιτρέψει να ρίξεις ελαφρώς την τιμή πώλησης είναι οι ζάντες (ποιοτικές και direct bolt-on για το Colt απ' όσο θυμάμαι τα specs τους)...

Edited by mevsem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Επειδη και εμενα μου περασε απο το μυαλο να το πουλησω δυστυχως στο ελλαδισταν του σημερα δεν κινειται τιποτα!!!Το θεμα ειναι οτι ο αλλος που θελει να αγορασει περιμενει να βρει καποιον που το πουλαει λογω μεγαλης αναγκης και αναγκαστικα το σκοτωνει!!!θελει μεγαλη υπομονη η πωληση ενος αυτοκινητου!!Παντως εγω αν το πουλουσα θα εκανα οτι ειπαν και πιο πανω τα παιδια...ολα τα aftermarket πουλημα και το αμαξι μετα μαμα σκοτωμα!!

Υπαρχει και η αντιληψη στην Ελλαδα οτι εαν το αμαξι εχει aftermarket τοτε εισαι καγκουρας και του εχεις πιει το αιμα.....παντως η τιμη που θα μπορουσες να το δωσεις μαμα ειναι 4500-5000 πιστευω δυστυχως!!

Καλη τυχη.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το αυτοκίνητό σου, όπως και το δικό μου είναι περίπου 8 χρονών. Στα 4 χρόνια έχεις χάσει την μισή του αξία, ήτοι 9Κ, αφού τα πήραμε 18Κ. Μετά για κάθε χρόνο βγάζεις ένα 8 με 10%, οπότε στα 8 χρόνια είσαι περίπου 6Κ. Οπότε το βάζεις 5 και φεύγει...μάλλον...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Up καθώς ο τελευταίος υποψήφιος δεν έκλεισε τη συμφωνία.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σαφώς, μαζί με το αμάξι !

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sign in to follow this  

×