Jump to content

Καλησπέρα


Recommended Posts

Καλώς ήρθες στο Colt//Club.gr !!!

  • Διάβασε σε παρακαλώ τις Οδηγίες Χρήσης & Κανόνες Λειτουργίας.
  • Η Ενεργοποίηση του λογαρισμού σου θα γίνει σύντομα και θα αποκτήσεις πρόσβαση σε όλες τις θεματικές ενότητες του CLUB !!
  • Κάνε και μία βόλτα απο το Garage (γκαράζ) του CLUB όπου μπορείς να βρείς πληροφορίες και φωτογραφίες για τα αυτοκίνητα των μελών μας, αλλά και να δημιουργήσεις και το δικό σου προσωπικό Garage όπου θα μπορείς να μοιραστείς στοιχεία και βελτιώσεις του δικού σου αυτοκινήτου!! smile.gif

Καλή διαμονή! biggrin.gif

Link to comment
Share on other sites

michael-grivas καλώς ήρθες.

Link to comment
Share on other sites

Καλως ηρθες Μιχαλη και καλη διαμονη..!

Link to comment
Share on other sites

Μιχάλη καλώς ήρθες στο Colt//Club. Ρίξε μια ματιά στις τεχνικές ενότητες για να πάρεις περισσότερες πληροφορίες για την συντήρηση και το τουμπάνιασμα του Colt. Ένα σύντομο ρεζουμέ για το CZT (το έχω γράψει ξανά σε άλλο thread):

 

01.) δύσκολα να βρεις μεταχειρισμένο σε εργοστασιακή κατάσταση

02.) χρειάζεται άλλη ανάρτηση αν θελήσεις να το γαργαλήσεις μελλοντικά (συνδυασμοί και λύσεις υπάρχουν πολλοί)

03.) με 1400-1500€ το κάνεις 1ο στάδιο (Φίλτρο - Πρόγραμμα - Εξάτμιση) και το αφήνεις εκεί ;)

04.) στα περισσότερα CZT ραγίζει η εργοστασιακή πολλαπλή εξαγωγής μετά από κάποια χιλιόμετρα (υπάρχει θέμα για να δεις φωτογραφίες)

05.) αν το κινείς συνετά η κατανάλωση του είναι χαμηλή γι' αυτά που μπορεί να σου προσφέρει

06.) ασφάλιστρα = 270€, τέλη κυκλοφορίας = 240€ (για μοντέλα πριν την 1/11/2010), 50€ βενζίνη ~= 350χλμ

07.) ακριβή εργοστασιακή διάσταση ελαστικών (205-45R16)

08.) ύπαρξη αρκετών μεταχειρισμένων ανταλλακτικών στο car.gr

09.) αρκετές έτοιμες λύσεις σε όλους του τομείς του συγκεκριμένου αυτοκινήτου και από επώνυμους κατασκευαστές

10.) κουμπαράς!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...