Jump to content

Νέο μέλος σε αναζήτηση για Colt


Recommended Posts

Καλημέρα σε όλους, ήρθε η ώρα να αλλάξω το Smart μου με Colt, βεβαια δεν έχω κατασταλάξει ακόμα αν θα είναι Facelift-CZT-CZ3.

Θα ήθελα να χαζέψω το GARAGE μπας και παρασυρθώ από κει βεβαια γραφει Προστατευμένη Ενότητα ακόμα.

Εσείς από την πείρα σας ποιο θεωρείτε ποιο αξιόπιστο μοντέλο ? Ευχαριστώ

 

Link to comment
Share on other sites

Καλώς ήρθες Γιώργε.

 

Θα αντιγράψω αυτά που έχω πει σε άλλο παρόμοιο ερώτημα μέλους.

 

Έτσι λοιπόν, πήγαινε το υποψήφιο-προς-αγορά αυτοκίνητο σε μάστορες που εμπιστεύεσαι και έλεγξε:

  • εκπομπές καυσαερίων (καταλύτης κτλ)
  • πατινάρισμα (σετ συμπλέκτη)
  • τζόγους στο σύστημα διεύθυνσης
  • διαρροές λιπαντικών (λάδια, βαλβολίνες)
  • ευθυγράμμιση
  • μέτρηση των αμορτισέρ (σαν αυτή που γίνεται στο ΚΤΕΟ)
  • φθορά ελαστικών (στα CZT η εργοστασιακή διάσταση έχει υψηλό κόστος αν θες να πάρεις κάτι επώνυμο)
  • έλεγχος του ηλεκτρικού κυκλώματος και της μπαταρίας
  • έλεγχος του συστήματος φρένων (τακάκια, δίσκοι)
  • έλεγχο για κάποιο τρακάρισμα

Τα CZT 'υποφέρουν' στους εξής τομείς:

 

1.) ραγίζει η πολλαπλή εξαγωγής στην κόλληση που είναι στον 'λαιμό'

2.) τα εργοστασιακά αμορτισέρ είναι μέτριας ποιότητας και δεν αντέχουν πολλά χιλιόμετρα (είναι η 1η αναβάθμιση που πρέπει να γίνει στο αμάξι)

3.) η οθόνη πολλαπλών ενδείξεων σε αρκετά αυτοκίνητα παύει να λειτουργεί

 

Από καταναλώση στο CZT να περιμένεις από 7,5 ltr/100km. Παραθέτω κάποια ενδεικτικά στοιχεία από τότε που είχα το δικό μου (όταν δεν φορούσε πρόγραμμα)

 

Συνολική απόσταση που διανύθηκε: 11.603 χλμ
Συνολική ποσότητα καυσίμου: 936,35 λίτρα
Αριθμός γεμισμάτων (*): 31
Συνολικό κόστος: 1.575€
Κόστος ανά χλμ: 0,13€
Μέση τιμή καυσίμου: 1,68€
Μέσος όγκος καυσίμου ανά γέμισμα: 30,2 λίτρα
Μέσος όρος χιλιομέτρων / 1€: 7,61 χλμ
Μέση κατανάλωση καυσίμου: 8,06 λίτρα / 100 χλμ

 

 

Τέλος, οδήγησε το αυτοκίνητο για να δεις πως κουμπώνουν οι ταχύτητες, πως νιώθεις το σύστημα διεύθυνσης / πέδησης, καθώς και την απόκριση του μοτέρ. Ένα καλά συντηρημένο Colt δεν έχει να φοβηθεί τίποτα μιας και σαν αυτοκίνητο είναι αξιόπιστο αν έχουν χρησιμοποιηθεί εργοσταστιακά ή ποιοτικά ανταλλακτικά μέρη.

 

Τους χαιρετισμούς μου,

Ηλίας

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ για το καλωσόρισμα και τις απαντήσεις σας.

Το czt το απέρριψα λόγο κυβικών, ανάμεσα σε cz3 και facelift πέρα από εμφάνιση/χρονολογία τι αλλάζει?

Όλα τα cz3 έχουν 100.000+ χιλιόμετρα πάνω τους πρέπει να με φοβίζει αυτό?

Εσείς ποιο προτείνετε?

Link to comment
Share on other sites

καταρχην πρεπει να βαλεις ενα οριο χρηματικο που σκεφτεσαι !

τα αρχικα cz3 εχουν δισκους πισω ενω μετα οχι!για μενα ειναι πιο σου αρεσει ποιο πολυ κ φυσικα τι χρηματα θες να δωσεις!

τα μοτερ δεν παθαινουν τιποτα!τα υπολοιπα στα ειπε ο Ηλιας κ πιο πανω!

Link to comment
Share on other sites

Έχω βρει facelift(6000-7000) και cz3(4000-5500)

Μου αρέσουν και τα 2 το μονο στο cz3 που με χαλάει είναι ο μπροστά προφυλακτήρας του,ο οποιος θα αλλαχτεί.

Μεμβράνες, ζάντες, αναρτήσεις, εξάτμιση και xenon θα μπούν σε οποιο μοντέλο και αν κατασταλάξω

Link to comment
Share on other sites

Σχετικά με αυτά που αναφέρεις

 

  • Μεμβράνες -> Llumar ή 3Μ
  • Αναρτήσεις -> Bilstein B14 PSS
  • Ζάντες -> Από CZT ή Ralliart (το καρέ του αυτοκινήτου είναι λίγο περιοριστικό - 4x114.3)
  • Εξάτμιση -> Τελικό από CZT και είσαι κύριος
  • Xenon -> επιλογές πολλές

Καλές αγορές,

Ηλίας

Link to comment
Share on other sites

Μεμβράνες φοράει και το smart llumar και είμαι πολύ ευχαριστημένος και από τιμή και από ποιότητα

Ζάντες σκεφτόμουν για work/bbs
Link to comment
Share on other sites

Αν σου περισσεύουν τα φράγκα χώσου για 17-άρια με 205/40-R17 ελαστικό!

 

ΥΓ: Σωστό γούστο έχεις στις ζάντες, απλά κοστίζει κάτι παραπάνω ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...