Jump to content

Γεια σας απο Inctek


Recommended Posts

Γεια σε ολους.

Ονομαζομαι Γκεκας Χρηστος και ειμαι ιδιοκτήτης της εταιρειας inctek (www.inctek.gr)

Διαβάζοντας μερικα topic του forum ειδα αρκετα μελη σας που με γνωριζουν απο τον κοσμο των EVO και των SUBARU.

Για οσους δεν το γνωριζουν αντιπροσωπεύω απο το 2003 την Ecutek στην Ελλάδα, και εξελλισω πακέτα βελτίωσης για ολα τα turbo μοντελα της Mitsubishi και της Subaru.

Δυστυχως το tuning του Colt CZT δεν εχει μεγάλη εξέλιξη τοσο στην Ελλάδα οσο και στην Ευρώπη, με αποτέλεσμα τα πιο ομορφα και αξιόλογα αποτελέσματα να ερχονται απο πραγματικούς enthusiasts που τολμουν να δοκιμάσουν και να πρωτοπορήσουν!

Μετά απο αρκετη πιέση στην Ecutek στην Αγγλία κατάφεραμε να δημιουργήσουμε το λογισμικό που μπορει να επεμβει και να προγραμματίσει custom τα CZT.

Τα αποτελέσματα ειναι πολυ καλα στα πρωτα αυτοκινητα που έχουν προγραμματιστει και η εξέλιξη συνεχίζεται...

 

Καλως σας βρήκα,

 

Χρήστος

Link to comment
Share on other sites

Καλώς ήρθες Χρήστο!

 

Γνωριστήκαμε στην δυναμομέτρηση στα Σπάτα (είμαι ο γιατρός με το κόκκινο... )...

 

Πράγματι, το αυτοκίνητο που έχεις φτιάξει και μετρήθηκε έφερε καλό αποτέλεσμα.

 

Εκείνο φυσικά που με απασχολεί ή θα έπρεπε να απασχολεί όλους εδώ, είναι μάλλον δύο πράγματα...

 

1. Η αξιοπιστία... δλδ το αμάξι να είναι προγραμματισμένο σε ασφαλή πλαίσια, ώστε να μπορεί να οδηγηθεί καθημερινά και να πιεστεί καθημερινά χωρίς πρόβλημα,...

 

2. Το κόστος (τιμή) προγραμματισμού που θα πρέπει να είναι λογική...

 

Με αυτά τα δεδομένα θα ήθελα να μας απαντήσεις δίνοντας μας συνοπτικά το πλαίσιο κάτω από το οποίο επαναπρογραμματίζεις τα Colt, και φυσικά τιμές...

 

Καλώς ήρθες και πάλι!!

 

ΥΓ. Τα 49kg ροπής στο πακέτο 2, μήπως είναι τυπογραφικό λάθος? μήπως εννοείς 29kg??

Link to comment
Share on other sites

Καλώς ήρθες Χρήστο και πραγματικά χαιρόμαστε πολύ όταν άνθρωποι που ασχολούνται επαγγελματικά με την βελτίωση του αυτοκινήτου μας γίνονται μέλη αυτού του forum!

 

 

Θα μας ενδιέφερε η θέση σου σε κάποια θέματα που έχουν παραμείνει "άλυτα" όπως γιατί δεν δουλεύουν οι όλες οι σκάστρες πλην της μαμα κ της MR με τα boost controller όπως και διάφορα άλλα που θα δεις με τον καιρό. Εμείς να σου πούμε ότι το τεχνικό επίπεδο είναι υψηλό εδώ και πραγματικά δεν θα απογοητευτείς με την συμμετοχή σου!

 

Κ πάλι ευχαριστούμε!

Link to comment
Share on other sites

Καλώς ηρθες Χρηστο

Πιστευουμε οτι η τεχνογνωσια σου εδω μεσα θα ειναι αρκετα χρησιμη

Ας ελπισουμε και σε 1 project reflash για τα cz3 μας

Καλη διαμονη

Link to comment
Share on other sites

Καλώς ήρθες Χρήστο και από εμένα σου εύχομαι καλή διαμονή...

 

Εγώ θα προσθέσω μία ερώτηση μόνο...

 

Έχω ακούσει ότι παρεμβαίνετε, εάν όχι σε όλους, στους περισσότερους φακέλους χαρτών που έχει ο εγκέφαλός μας.Τελικά μετά τον προγραμματισμό το περίφημο λαμπάκι από την μπλιτζ παραμένει αναμμένο??

Έυχομαι να μας δώσεις απαντήσεις με τις πολύτιμες γνώσεις σου..!

Link to comment
Share on other sites

Καλως ηρθες χρηστο...

Ελπιζω στην ενεργη συμμετοχη σου στο club

Περιμενουμε νεα....

Link to comment
Share on other sites

Kαλώς ήρθες Χρήστο Γκέγκα !

Πιστέυω πως θα βρείς την τεχνογνωσία μας εξαιρετικά χρήσιμη για την δουλειά σου, καθώς θα δεις ότι το φόρουμ μας είναι εξαιρετικά ενημερωμένο με τα δεδομένα της βελτίωσης.

Μας λείπει βέβαια ένα ιδιόκτητο δυναμόμετρο για να επιτύχουμε συχνά αναπαραγώγιμα αποτελέσματα

 

Είμαστε στη διάθεση σου για οτιδήποτε χρειαστείς σε σχέση με το αυτοκίνητο μας.

Link to comment
Share on other sites

Καλως ηρθες στην παρεα μας.Ειμαστε προθυμοι να βοηθησουμε οπως πιστευω θα κανεις και εσυ ωστε να εξελιξουμε μεθοδικα και με ασφαλεια τα αυτοκινητα μας.

Link to comment
Share on other sites

Καλως ηρθες Χρηστο! Η τεχνογνωσια και η εμπειρια σας ειναι σιγουρα ευπροσδεκτη! Καλη διαμονη.

Link to comment
Share on other sites

Σας ευχαριστώ για το καλωσορισμα!

 

Πολλα θέματα υπαρχουν και μαλον δεν θα έπρεπε να δωσω την απάντηση μου στο topic αυτο.

Για καλύτερη ενημέρωση των χρηστών θα ψάξω στο forum τα topics για να απαντήσω.

Αν υπάρχει καποιo συγκεκριμένο topic για τις σκαστρες και την εισαγωγή της Blitz, please let me know..

Τα 49 kgm ήταν λάθος του web designer, προς απογοήτευση όλων μας βέβαια, (49kgm ροπης σε μια τέτοια καροτσα θα ήταν το κατι άλλο!!!)

 

Οσον αφορα τις δυνατότητες του λογισμικού της Ecutek μπορεί να ανοιχθεί διαφορετικό thread (Sorry δεν υποστηρίζονται τα CZ3).

 

Η αξιόπιστια και η ρύθμιση σε ασφαλή πλαίσια, είναι κατι που αφορα κυρίως εμένα και τον εκαστοτε ιδιοκτήτη CZT (αφου η Ecutek μου δίνει τη δυνατότητα να μην βάζω μόνο κονσέρβες προγράμματα αλλα να κάνω και custom ρυθμίσεις). Πάντως κατι πολύ σημαντικό ειναι οτι δεν αφαιρούμε καμμιά ασφαλιστικη δικλείδα του ECU.

 

Χρήστος

Link to comment
Share on other sites

μπορείς να μας δώσεις καμία δυναμομέτρηση απο την δουλεία σου καθώς και μειγματομέτρηση?

 

οσο αφορά αυτα που ζητησες..

 

ECUTEK Reflash for CZT...viewtopic.php?f=2&t=3977... εκτος αν θες να φτιάξουμε νέο θέμα..

 

blitz παλιά...viewtopic.php?f=2&t=442&p=6451&hilit=blitz#p6451

και σχέση με απόδοση...viewtopic.php?f=2&t=2792

 

σκάστρα...viewtopic.php?f=2&t=523 (σελίδες 35 και κάτω...αναφέρουμε το θέμα bc-αφτερμαρκετ σκάστρας) &

viewtopic.php?f=20&t=5809

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...