Jump to content

Colt//Club Dyno Day @ TAT 1/3/2008 9 π.μ


Recommended Posts

52755363gp3.png

 

Η ώρα της κρίσης έφτασε!

 

Όποιος ετοιμάζεται για βελτιώσεις ή ακόμα καλύτερα λέει οτι έχει δυνατό colt (ή ότι άλλο) το Σάββατο 1 Μαρτίου 9 το πρωί είναι η ευκαιρία για αποδείξεις.

 

 

Το δυναμόμετρο θα είναι το γνωστό και αξιόπιστο ΤΑΤ στην οδό Υβρίου 12 και Μενεκράτους 26 στο Νέο Κόσμο.

 

Περισσότερα για το ΤΑΤ εδώ http://www.bsr.gr/gallery.php?id=33

 

 

Όσοι έρθουν θα πρέπει να ξέρουν ότι για να προλάβουμε όσοι το δυνατόν περισσότεροι να δυναμομετρηθούμε θα πρέπει :

 

1) Να είμαστε συνεπείς στο 9 π.μ

2) Να προσπαθήσουμε να έχουμε συνεχόμενη ροή δυναμομετρήσεων αμάξι μετά απο αμάξι ώστε να μην έχουμε κενά

3) Όταν έρχεται η σειρά μας να το έχουμε ήδη ζεστάνει ώστε να μπορεί να δυναμομετρηθεί άμεσα.

4) Να είμαστε έτοιμοι οτι αν έχουμε αρκετές συμμετοχές το αμάξι μας θα δυναμομετρηθεί άλλη μέρα που θα ορίσουμε εκεί.

 

 

Όλα τα παραπάνω προκύπτουν απο το γεγονός ότι το δυναμόμετρο το αργότερο 2 το μεσημερί πρέπει να σταματήσει για λόγους κοινής ησυχίας στη γειτονιά.

 

Με δεδομένο λοιπόν οτι δυναμομετρείται περίπου 1 αμάξι / μισή ώρα θα πρέπει να δείξουμε το καλύτερο οργανωτικό μας εαυτό ώστε να μετρήσουμε όσα περισσότερα μπορέσουμε.

 

Το κόστος είναι 50 ? (40 +ΦΠΑ) όπως χαρακτηριστικά μας είπε ο υπεύθυνος

 

Αυτοί που είχαν εκδηλώσει ήδη ενδιαφέρον ήταν οι παρακάτω!

 

:arrow: :arrow:

1. Liou

2. Mike

3. digilef

4. L.J

5. XΑΡΗΣ ΤΖΙΩΡΤΖΗΣ

6. Psilos

7. Geo_x

8. Kostas X

9. red_colt

10. toutouni

11. adreas

12. axolotl

13. red colt

14. Skynet

15. sanchezzz599

16. Parolo

17. mparakos

18. athina

19. stragal

20. Panos 1.5

21. .spl_mechanic

 

Οποιοσδήποτε άλλος θελήσει να έρθει ή τελικά δεν τα καταφέρει να έρθει παρακαλούμε να μας ενημερώσει προκειμένου να οργανωθούμε καλύτερα !

 

Επιλέξτε καλές βενζίνες, καθαρίστε εισαγωγές κάντε και κάνα ξεκάπνισμα.....γιατί η judgment day έφτασε :wink:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

...εγω παλι ακουσα οτι το δυναμομετρο ειχε παει για ουζα χτες, και τα λεγε περιεργα σημερα... :lol: :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

... ήρθε ένα πουλάκι και μου είπε "ψόφησαν τ""άλογα στην Αθήνα"...

 

:lol: :lol: :lol:

 

αυτό το καυσαέριο και τα μεταλλαγμένα τρόφιμα φταίνε... :?

 

δηλαδη αυτό που άκουσα ότι η δυναμομέτρηση ακυρώθηκε δεν ισχύει...?! :shock: :p

Link to comment
Share on other sites

πολυ ομορφα περασαμε σημερα με πολυ γελιο και πειραγματα.....

συντομα θα ανεβουνε και φοτο....

Link to comment
Share on other sites

Αποτελέσματα έχουμε.....συμπεράσματα προσπαθούμε να βρούμε.... :roll:

 

Θα ποστάρουμε αναλυτικά , θα πέσει ποολυυυυυυυυυυυυυυυυ κουβέντα...

Link to comment
Share on other sites

Μετρήθηκαν οι:

 

1. Liou

2. digilef

3. XΑΡΗΣ ΤΖΙΩΡΤΖΗΣ

4. Psilos

5. Geo_x

6. axolotl

7. sanchezzz599

8. Parolo

9. athina

10. stragal

 

...και επιπλέον στην παρέα μας ήταν και ο toutouni με τον Gigi και τον L.J.

 

Σε λίγο ανεβάζω κάποια dynos...αλλά να είστε ετοιμοι για τρελά πραγματα. :?

Link to comment
Share on other sites

ο L.J δεν μετρηθηκε.......

εκανε τον καμεραμαν :D :D :D :D

 

Liou:Ουπς !!!! σωστά.

Link to comment
Share on other sites

H δυναμομέτρηση μου.

dynolioukn5.th.jpg

152 hp και 22,5 κιλά ροπή...με ΚΝ , Collins και 95άρα Vpower.

Σκετη απογοήτευση!!!

Θα μπορούσα να δεχθώ χωρίς πρόβλημα ότι η Κ&Ν είναι για πέταμα και ότι το αμάξι μου είναι """"τάφος"""", ΑΝ....δεν υπήρχαν και τα υπόλοιπα αποτελέσματα τα οποία είναι άκρως παράξενα.

 

Σε λίγο η συνέχεια...

Link to comment
Share on other sites

Εδώ η δυναμομετρηση του Digilef και του Axolotl!!! (διακεκομμενη Digilef, συνεχόμενη Axolotl)

Τα αμάξια είναι ακριβώς τα ίδια (μαμά) με τα ιδια χιλιόμετρα, ίδιο λαδι, ίδια σκαστρα (ΜR) ,αλλά του Αxolotl με 100αρα βενζινη και του Digilef με 95άρα Vpower.

 

O Axolotl 169 Hp και ο Digilef 156 Hp.!!!!! :shock: :roll: Μεγάλη διαφορά για ίδια αμάξια, δεν νομίζετε?

 

dynodigilefaxolotlzb0.th.jpg

 

 

 

 

Επιπλέον κοιτάξτε το διάγραμμα boost του Digilef και το δικό μου...

mixboostdigilefliousk5.th.jpg

Η διακεκομμένη ειναι του Digi και η συνεχόμενη είναι δικιά μου.

Δειτε ότι ο Digilef δεν έχει overboost πάνω από 0.81 , ενώ εγώ εχω 0.88, το οποίο είναι πολύ κοντά στο φυσιολογικό 0.9.Επιπλέον σχεδόν παντού κρατάω πιο ψηλό boost από τον Digilef.

Παρόλαυτά ο Λευτέρης που ειναι μαμά ,βγάζει 4 άλογα παραπάνω από εμένα με την KN!!!! :shock: :shock: :shock: :roll: :roll:

Link to comment
Share on other sites

Αν και στα τεχνικά δεν είμαι άσσος, μήπως λόγω απλής βενζίνης είχες λιγότερο αβανς?Η πίεση από μόνη της δεν επαρκεί για άλογα.εισαι και πιο πλουσιος απο τον digi! :shock:

του Axolotl πάντως τα νούμερα φαίνονται φυσιολογικά.

 

ρε μπας και είναι τάφος τελικα? :D

Link to comment
Share on other sites

Ο,τι να""ναι...γιατι ετσι ρε παιδια?Τι εγινε?Εχει πολυυυυ ψωμι η κουβεντα μου φαινεται..

Link to comment
Share on other sites

Στην κατοχή μου δεν έχω άλλες δυναμομετρήσεις να ανεβάσω αλλά επιγραμματικά μπορώ να παραθέσω μερικά ακόμα παράξενα....

 

Ο Psilos με το Westfield που έβγαλε 122Ηp ενώ το μοτέρ του ξέρουμε ότι βγάζει περίπου 150!!!!!

 

Ο Geo_x που, σε άλλο δυναμόμετρο, είχε βγάλει μόνο με Blitz 185Hp, τώρα με full εξάτμιση και KN έβγαλε 175Ηp(αν θυμάμαι καλά)!!!!

 

O Sanchezz που με Blitz και full εξάτμιση έβγαλε 170Ηp (αν θυμάμαι καλά).!!

 

Και τέλος ο Stragal , o οποίος έιχε βγάλει παλαιότερα στο TAT μόνο με custom χοάνη 183Ηp και τώρα πάλι με custom , 60άρι downpipe και 200αρι καταλύτη, 173Ηp (αν θυμαμαι καλά).!!!

 

Και αν βγάλετε συμπέρασμα, πείτε το και σε μας... :lol:

Link to comment
Share on other sites

Αν και στα τεχνικά δεν είμαι άσσος, μήπως λόγω απλής βενζίνης είχες λιγότερο αβανς?Η πίεση από μόνη της δεν επαρκεί για άλογα.εισαι και πιο πλουσιος απο τον digi! :shock:

του Axolotl πάντως τα νούμερα φαίνονται φυσιολογικά.

 

ρε μπας και είναι τάφος τελικα? :D

 

Μα και ο Λευτερης απλή βενζίνη είχε...

Link to comment
Share on other sites

το είδα.εννοώ ότι δεν αφήνει το μοτέρ να αποδώσει τα μέγιστα.τα άλογα από τη χοάνη βγαίνουν επειδή δουλεύει πιο στεγνό σωστά?το δικό σου από τις 3800 και πάνω δουλεύει πιο πλούσιο ακόμα και από το μαμά του λεύτερη.άρα μήπως ο εγκέφαλος είδε πχ πειρακια και το έπνιξε στις βενζίνες?η έκοψε αβανς?η και τα δυο?

 

είμαι περίεργος να δω και την άποψη των τεχνικά πιο καταρτισμένων πάντως.

Link to comment
Share on other sites

απλά για να βοηθήσω (?!) λίγο την κουβέντα το δυναμόμετρο του ΤΑΤ κατά

πάσα πιθανότητα έχει αλλάξει κάποιες παραμέτρους στον τρόπο υπολογισμού

της ιπποδύναμης

 

αυτό το αναφέρω για το μέγεθος των αριθμών κι όχι για την εξαγωγή συμπερασμάτων

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν....πρόσφατα , άλλαξα dp με 60άρι , αφαίρεσα τους εργοστασιακούς προκαταλύτη και καταλύτη με εναν πλακέ americat 200άρη, τον οποίον και τοποθέτησα στο dp , καθώς άλλαξα και τον σωλήνα μέχρι το μεσαίο καζανάκι σε 60 επίσης . ( περισσότερα για την εξάτμιση σύντομα στο αντίστοιχο νήμα ) .Από μεσαίο και πίσω , παρέμεινε η μαμά ως είχε..

 

Αποτέλεσμα όλων αυτών , το αυτοκίνητο απέκτησε αρκετή δύναμη στο δρόμο , εν συγκρίσει δε με τον 22νη , το κλασσικό μέτρο σύγκρισής μου και με τον οποίον κάνουμε πάντα τα ίδια , η διαφορά μας σε άνοιγμα 4ης , ήταν πλέον αρκετά μέγάλη..

Φυσικά και η διαφορά επαληθεύτηκε με ανοίγματα και με άλλα αμάξια...

 

Πάμε λοιπόν να μετρήσουμε στο ΤΑΤ....Υπενθυμίζω φοράω την καστομ χοάνη , την μισή εξάτμιση που ανέφερα και σκάστρα MR ...Κατά τα λεγόμενα του ΤΑΤ , δεν έχουν αλλάξει τπτ μεταξύ πρώτης και δεύτερης μέτρησής μας , το οποίο θα μπορούσε να αλλάξει το τελικό αποτέλεσμα...

 

Ιδού:

 

dscn2919835.jpg.xs.jpgdscn2921697.jpg.xs.jpg

 

Και τις 2 φορές που μετρήθηκα στο ΤΑΤ , η βενζίνη μου ήταν 95 οκτανίων...

Την διαφορά μεταξύ πρώτης και 2ης μέτρησης , δεν μπορώ να την εξηγήσω...Πώς είναι δυνατόν να βγάζω τώρα λιγότερη δύναμη όχι μόνο από την 1η μέτρησή μου αλλά και απ τον 22νη όπως αυτός μετρήθηκε τότε στο ΤΑΤ , την 1η φορά , και ταυτόχρονα να του ρίχνω κολώνα στα ανοίγματά μας με 4η???

 

Ακόμη όμως και στο διάγραμμα της πίεσης , και πάλι τώρα δείχνει να έχω λιγότερη....εκτός απ τις μεσαίες στροφές...Τι να υποθέσουμε , ότι η μαμά σκάστρα είναι καλύτερη απο την MR , τουλάχιστον η δική μου , εν μέσω όλων των υπολοίπων και μεγάλου αριθμού σε σύνολο ελατωματικων μαμά, και μάλιστα για τόσο μεγάλο φάσμα στροφων???

 

Ότι τόσο πολύ ξεγελιόμαστε με τις αισθήσεις μας σ αυτά που αντιλαμβανόμαστε???

 

Ή να προσπαθήσουμε να μπερδέψουμε ακόμα λίγο τα ήδη μπερδεμένα , συγκρίνοντας με το κατά τα λεγόμενα πολλών αυστηρότερο ΜΑΧΑ στην ΕΟ σε δυναμομέτρηση που έκανα πρό 10 ημερών περίπου?????????????

 

dyno_maxa_003193.jpg.xs.jpg

 

Τι συμπεράσματα μπορούμε να βγάλουμε???

 

Ειλικρινά , δεν μπορώ να συμπεράνω τίποτε....

Link to comment
Share on other sites

Η σημερινή δυναμομέτρηση ήταν για όλους μια αυταπάτη. Θα υποκριθούμε οτι δεν έγινε ποτέ... :roll:

Link to comment
Share on other sites

104,4? και αυταπατη?

δεν νομιζω athina....!

απλα το tat μετραει σωστα μονο Τα ΑΤμοσφαιρικα... :D :D

Link to comment
Share on other sites

Τα βιντεάκια θα τα ποστάρουμε? Που ειναι ο καμεραμαν??? Τουλάχιστον περαν της πίκρας είχε και το χαβαλέ του. Άντε και εις αλλα με υγεία και... λίγα αλογάκια παραπάνωωω

Link to comment
Share on other sites

λογικα αυριο θα τα κανω σε ψηφιακη μορφη και μετα θα τα δωσω σε καποιον που ξερει να τα ανεβασει....

λιγο που ειδα παντως ειναι πολυ καλα

Λιγο υπομονη σας παρακαλω θα κανω οτι μπορω.....

Link to comment
Share on other sites

Εδώ η δυναμομετρηση του Digilef και του Axolotl!!! (διακεκομμενη Digilef, συνεχόμενη Axolotl)

Τα αμάξια είναι ακριβώς τα ίδια (μαμά) με τα ιδια χιλιόμετρα, ίδιο λαδι, ίδια σκαστρα (ΜR) ,αλλά του Αxolotl με 100αρα βενζινη και του Digilef με 95άρα Vpower.

 

O Axolotl 169 Hp και ο Digilef 156 Hp.!!!!! :shock: :roll: Μεγάλη διαφορά για ίδια αμάξια, δεν νομίζετε?

 

Έγινε και το σχετικό ποστ.....οπότε ξέρουμε οτι όλοι πλέον οτι δεν ήταν εντελώς μαμά το δικό μου και του Axolotl. Έχουν πολλά λεφτά σε βελτίωση μοτέρ.....0,20 € περίπου :lol: :lol: :lol:

http://www.coltclub.gr/forum/viewtopic.php?p=82451#82451

 

Πραγματικά σήμερα.....χάσαμε την μπάλα!

 

Δεν ξέρουμε τι να πιστέψουμε και που να αποδώσουμε τα αποτελέσματα που βγήκαν στο δυναμόμετρο!

 

Φταίει σε κάτι το δυναμόμετρο......αν υποθέσουμε οτι τουλάχιστον είναι σταθερό σε όλες τις μετρήσεις των CZT.....και οτι δεν υπάρχουν μηχανικά προβλήματα σε μένα ας πούμε σε σχέση με τον πέτρο (axoltol ) ένα πράγμα μόνο δικαιολογεί τα παραπάνω:

 

Ο εγκέφαλος - έκδοση προγράμματος εκτός του οτι δεν είναι απόλυτα ίδιως απο CZT σε CZT επιπλέον διαλέγει κατά ένα περίεργο τρόπο πιέσεις....μείγματα κτλ κτλ!

 

Είναι το καύσιμο....είναι κάτι άλλο..αυτός μόνο ξέρει....με τα σημερινά δεδομένα!

 

Εκεί μόνο μπορούν να αποδοθούν όλες οι διαφορές που είδαμε σήμερα....σε διαφορετικά προγράμματα των μαμά εγκεφάλων.

 

Τα μόνα που ήταν άκρως ομοιόμορφα είναι τα ατμοσφαιρικά μας όπου απέδωσαν ακριβώς τα ίδια παντού!

 

Τελικά έχουμε να μάθουμε ακόμα ΠΑΡΑ πολλά για τα αμάξια μας......

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...