Jump to content
mitsubas

Nέο μέλος της οικογένειας Colt

Recommended Posts

Καλησπέρα παιδιά από τον αύγουστο του 2019 είμαι κάτοχος ενός colt czt 1.500 τουρμπο..το αμάξι φούσκωνε 1,5 bar πίεση και δυστυχώς το μωράκι μου έσπασε αφού πρώτα όμως με προειδοποίησε και δεν προλάβαμε να βρούμε τι είναι....το αμάξι ήταν ιδιοκτησία ενός παλιού σας μέλους πριν το πάρει ο επόμενος και μετά εγώ,πολλοί από σας Ίσως το γνωρίζετε το αμαξάκι..ήθελα πολύ νωρίτερα να έρθω στο club αλλά δεν έτυχε ,το ότι δεν έχω social media ίσως ήταν ένα πρόβλημα για να σας βρω..το αμάξι ήταν 2ο σταδιο 220 τροχό..αξίζει η μετατροπή σε 3ο στάδιο θέλω να το κάνω σφυρήλατο να βγει πιο δυνατό..όπως καταλαβαίνετε είναι πολλά τα λεφτά για να κάνω πειράματα..Αυτά  από μένα..Καλώς σας βρήκα και με το καλό να το φτιάξω και να ανταμώσουμε!

Edited by mitsubas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλώς ήρθες στο φόρουμ και καλή διαμονή 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλως ηρθες στο colt//club.gr. Σε παρακαλω να διαβασεις να σεβαστεις και να τηρησεις τους κανονες του κλαμπ. Καλη διαμονη!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

παιδιά από ότι καταλαβαίνω το πρόβλημα ήταν ότι το αμάξι φούσκωνε στο 1,5 bar...Μίλησα  με Kαραφουλιδη και μου λέει ότι αυτά φουσκώνουν 1,2 με 1,3bar..στράβωσε μπιέλα και για αυτό σου έσπασε αλλιώς δεν σπάνε αυτά λέει..Συνεπώς πάω για σφυρήλατο ..θα ήθελα τη γνώμη σας πάνω σε αυτό

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλώς ήρθες στο Colt//Club.gr

Φίλε μου όταν πας σε ένα τέτοιο αμάξι (πειραγμενο) κάποια στιγμή θα έρθει και η ζημιά.. μπορεί το αμάξι να ήταν βιασμενο, και να σου έτυχε σε εσένα η ζημιά.. άποψη μου..

Εγω θα σου πρότεινα να το κάνεις μαμά, με ένα καλό πρώτο στάδιο, πιστεύω θα το ευχαριστηθείς καλύτερα..  τώρα αν το χρήμα ρέει, κάντο σφυρί να είσαι σκληροπυρηνικος😅

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλώς σας βρήκα λεβεντόπαιδο!!

το ότι το (πειραγμένο) κάποια στιγμή θα φέρει ζημιά δεν το καταλαβαίνω..το ότι ήταν βιασμενο όμως και έσπασε σε μένα το καταλαβαίνω!

όταν η μετατροπή είναι σωστή και πόσο μάλλον σε κάποιον που είναι εξειδικευμένος δεν βρίσκω λόγο να βάλει φθορα.(είμαι της γνώμης ότι το κάθε τι θέλει το δάσκαλό του)μαμά ήταν και πριν ...Τί ευχαρίστηση να βγάλω όταν δεν φουσκώνω 5ες??

είπα να μπω στη διαδικασία αφού το ανοίγω και τα σκάω να δώσω κάτι παραπάνω να το κάνω σφυρήλατο για να αντέξει ,να κερδίσω το κατιτίς παραπάνω χωρίς να χάνω την έννοια του βολτίσιου καθως το θέλω για καθημερινή χρήση..αυτά ήταν και τα λόγια μου στο μάστορα

αντιλαμβάνομαι το σφυρήλατο λόγω κράμα μετάλλου θα μου κάνει οβαλ τον κύλινδρο κάποια στιγμή(πιστεύοντας μετά από πολύ καιρό)και θα θέλει rebuild αλλά για να σπάσει ξανά μου είπε ο μάστορας δεν υπάρχει περίπτωση καθότι δεν θα δουλεύει στις ίδιες πιέσεις.. μου δίνει και ένα χρόνο εγγύηση..Σαφώς όλα είναι σχετικά ....το χρήμα φυσικά και δεν ρέει..ιδρώνω πολύ να τα βγάλω αλλα δεν θα εκάνα και τσιγκουνιές προκειμένου να βγει σωστό

πιστεύω χωρίς να είμαι απόλυτος πως παίζει μεγάλο ρόλο η συντήρηση και ποιος το βλέπει!!έχω ακούσει για σφυρήλατα να μην καίνε λάδι η να έχουν κάνει 150.000 χιλιόμετρα!παρόλα αυτά τα πράγματα έχουν έρθει και ήδη περιμένω να κλείσει το μοτέρ!

το ερώτημά μου είναι..

πόσα χιλιόμετρα βγάζουν τα σφυρήλατα?και αν είναι να πονάνε γιατί τα κάνουν όλοι σφυρί?

Share this post


Link to post
Share on other sites

δυστηχως δν παιζει μονο ρολο η πιεση για να σπασει ενα μοτερ!

υπηρχαν κ υπαρχουν colt με μαμα μοτερ που εχουν δουλεψει μεγαλυτερες πιεσεις κ δν επαθαν τπτ.οπως επισης εχουν σπασει κ τελειως μαμα colt.
το γτ μπορει να σπασει ειναι μεγαλη κουβεντα κ ακρη δν θα βγει πιστεψε με.

εφοσον θα μπεις σε αυτη τη διαδικασια λογικο να το κανεις σφυριλατο,αυτο που θα κερδισεις (εαν γινει σωστη δουλεια φυσικα κ επιλεξεις σωστα πραγματα ) ειναι οτι πλεον θα εχεις το κεφαλι σου ησυχο με πιεσεις αρκετα πανω απο το 1.5.

εγω προσωπικα θα σου προτεινα να μην αλλαξεις turbo κ να μεινεις με το μαμα,κανε ενα καλο προγραμμα κ πατα ολη μερα.θα το ευχαριστηθεις περισσοτερο απο το να του βαλεις μεγαλυτερο turbo ,μετα θα εχεις αλλα θεματα τα οποια για να λυθουν θα πρεπει να βαλεις βαθεια το χερι στην τσεπη.
 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δημήτρη καλησπέρα,Θα με ενδιέφερε να μάθω τι άλλο μπορεί να έπαιξε ρόλο ώστε να σπάσει ένα μοτερ σαν αυτά..μαμά και το δικό μου 1,5 bar δούλευε.

με ενδιαφέρει όμως αυτή μεγάλη συζήτηση....

και εγώ πιστεύω ότι Άξιζε τον κόπο για σφυρηλατο!!

cp carrillo piston +0.05oversize 

crower μπιελες

και τα αναλαμβάνει όλα ο Καραφουλίδης..

turbo δεν έχω σκοπό να αλλαξω,σκέφτομαι όμως να αλλάξω φτερωτή και θέλω τη γνώμη σου.

Το πρόγραμμα θα είναι ecutec είναι εξουσιοδοτημένος ο Καραφουλίδης και όλες οι δοκιμές μου είπε θα γίνουν πάνω σε δυναμόμετρο..

Το θέμα είναι τι διάρκεια ζωής έχουν τα σφυρηλατα??πόσα χιλιόμετρα??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×