Jump to content

Νεο μελος


Recommended Posts

καλημερα απο κρητη.

θα ηθελα να κανω αγορα ενος czt και θα ηθελα τη γνωμη σας.

ειναι μοντελο 2006 με 80000 χλμ και το μονο που εχει κανει στο αυτοκινητο ειναι το χαπι κλασικα ενα φιλτρο ελευθερο στο κουτι του και εχει βγαλει το 2ο καταλητη.

θα ηθελα να μου πειτε κατα ποσο χανει αξοιοποιστεια  απο το χαπι και αν χανει τι κερδος υπαρχει στην αποδοση απο αυτο και αν ενδεχομενος υπαρχει καποιο lag απο δαυτο.το αμαξι παρεπιπτοντος σε καλη τιμη και σε αριστη κατασταση.

Αααα.και αν υπαρχει κατι που πρεπει να προσεξω πριν απο την αγορα του περα του σαζμαν που ακουσα οτι εχει θεματακια απο τα πολλα σκισιματα.

ευχαριστω εκ των προτερων....

Link to comment
Share on other sites

 κανω αντιγραφη ενα ποστ του ηλια που τα λεει ολα μεσα ,ριξε μια ματια κ εδω ειμαστε !

Καλώς ήρθες Γιώργε.

 

Θα αντιγράψω αυτά που έχω πει σε άλλο παρόμοιο ερώτημα μέλους.

 

Έτσι λοιπόν, πήγαινε το υποψήφιο-προς-αγορά αυτοκίνητο σε μάστορες που εμπιστεύεσαι και έλεγξε:

  • εκπομπές καυσαερίων (καταλύτης κτλ)
  • πατινάρισμα (σετ συμπλέκτη)
  • τζόγους στο σύστημα διεύθυνσης
  • διαρροές λιπαντικών (λάδια, βαλβολίνες)
  • ευθυγράμμιση
  • μέτρηση των αμορτισέρ (σαν αυτή που γίνεται στο ΚΤΕΟ)
  • φθορά ελαστικών (στα CZT η εργοστασιακή διάσταση έχει υψηλό κόστος αν θες να πάρεις κάτι επώνυμο)
  • έλεγχος του ηλεκτρικού κυκλώματος και της μπαταρίας
  • έλεγχος του συστήματος φρένων (τακάκια, δίσκοι)
  • έλεγχο για κάποιο τρακάρισμα

Τα CZT 'υποφέρουν' στους εξής τομείς:

 

1.) ραγίζει η πολλαπλή εξαγωγής στην κόλληση που είναι στον 'λαιμό'

2.) τα εργοστασιακά αμορτισέρ είναι μέτριας ποιότητας και δεν αντέχουν πολλά χιλιόμετρα (είναι η 1η αναβάθμιση που πρέπει να γίνει στο αμάξι)

3.) η οθόνη πολλαπλών ενδείξεων σε αρκετά αυτοκίνητα παύει να λειτουργεί

 

Από καταναλώση στο CZT να περιμένεις από 7,5 ltr/100km. Παραθέτω κάποια ενδεικτικά στοιχεία από τότε που είχα το δικό μου (όταν δεν φορούσε πρόγραμμα)

 

Συνολική απόσταση που διανύθηκε: 11.603 χλμ
Συνολική ποσότητα καυσίμου: 936,35 λίτρα
Αριθμός γεμισμάτων (*): 31
Συνολικό κόστος: 1.575€
Κόστος ανά χλμ: 0,13€
Μέση τιμή καυσίμου: 1,68€
Μέσος όγκος καυσίμου ανά γέμισμα: 30,2 λίτρα
Μέσος όρος χιλιομέτρων / 1€: 7,61 χλμ
Μέση κατανάλωση καυσίμου: 8,06 λίτρα / 100 χλμ

 

 

Τέλος, οδήγησε το αυτοκίνητο για να δεις πως κουμπώνουν οι ταχύτητες, πως νιώθεις το σύστημα διεύθυνσης / πέδησης, καθώς και την απόκριση του μοτέρ. Ένα καλά συντηρημένο Colt δεν έχει να φοβηθεί τίποτα μιας και σαν αυτοκίνητο είναι αξιόπιστο αν έχουν χρησιμοποιηθεί εργοσταστιακά ή ποιοτικά ανταλλακτικά μέρη.

 

Τους χαιρετισμούς μου,

Ηλίας

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...