Jump to content

coltclub.gr@gtcc 18 ιουνίου 2006 - Οι Εντυπώσεις!!!


Recommended Posts

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Παρά την αφόρητη ζέστη μαζεύτηκε αρκετός κόσμος που ικανοποιήθηκε από το θέαμα.

 

Πρώτα απ""όλα να πω ένα μπράβο στα μέλη τα οποία παρευρέθηκαν και στήριξαν τους δύο αγωνιζώμενους μας τον Χρήστο (toutouni) και τον Νικηφόρο (Gigi).

 

Αξίζουν συγχαρητήρια στον Νικηφόρο για τους πολύ καλούς τους χρόνους. Κάτω από το ένα λεπτό και οι τρεις γύροι του με συνολικό άθροισμα 2"":58""""!!!! Σύμφωνα με τα λεγόμενα του, ακόμη το αυτοκίνητο δεν το έχει στήσει όπως θα ήθελε, μία που ακόμη δεν έχουν φορεθεί τα Leda ελατήρια, άρα υπάρχει ακόμη περιθώριο για περεταίρω βελτίωση.

 

Λυπηθήκαμε όλοι για τα αποτελέσματα του Χρήστου όπου η λανθασμένη επιλογή ελαστικών? offset? ζάντας? εκτός απ""το γεγονός ότι τον οδήγησαν σε κάποιες εξόδους, γενικά δεν του επέτρεπαν να στρίβει όπως έστριβε στην τελευταία μας επίσκεψη στον καρτόδρομο όπου ήταν οφθαλμοφανές ότι πήγαινε πολύ πολύ καλύτερα.............Δεν πειράζει Χρήστο, τον Σεπτέμβρη θα πάρεις το αίμα σου πίσω...........

 

Ένα μπράβο και στην COLT CZT από motor women club που οδήγησε πολύ σωστά και όμορφα το Colt-άκι της.

 

Εγώ από την μεριά μου αν και ζαβλακώθηκα από τον αδυσώπητο ήλιο, πέρασα για άλλη μια φορά υπέροχα και νιώθω ότι μοιράστηκα την αγωνία των παιδιών που αγωνίστηκαν καθώς και τον ενθουσιαμό των μελών που παρακολουθούσαν τις προσπάθειες τους. Χαίρομαι όταν βλέπω μέλη που παραβρίσκονται σε τέτοια γεγονότα, και λυπάμαι από την άλλη που βλέπω λιγότερα μέλη απ""ότι βλέπω σε έναν "καφέ" που πίνουμε που και που.........Ας μην ξεχνάμε ότι είμαστε αυτοκινητιστική λέσχη...........(την είπα την κακία μου πάλι!)

 

Σύντομα θα ανέβουν από εμένα και από άλλα παιδιά φωτογραφίες από τον αγώνα. Θα κυκλοφορήσει επίσης και video μέσα από το αυτοκίνητο του Gigi όπου καλύπτει όλο τον αγώνα του (αν και δύσκολο να το ανεβάσω γιατί είναι πάνω από 100 MB). Βλέποντας το ένα έχω να πω.......Σεμινάριο για σωστές γραμμές........

Link to comment
Share on other sites

Mπράβο στον GIGI!!! φαινόταν οτι πήγαινε πολυ καλα....ταπα....

Για τον toutouni δεν ξέρω τι έφταιγε για τις εξόδους και το τετακε....

Μπορει να μας πει ο ίδιος.....

Στην κατηγορία τι θέση πήρανε οι αγωνιζόμενοι??

Μια ερώτηση για τους διαγωνιζόμενους..To MASC βαρούσε υπερωρίες???

Τελικά βοηθάει ή κόβει στη πίστα άμα έχεις τις κατάλληλες γραμμές

Γενικά πάντως ήταν ωραία εμπειρια...(ʼσχετο αν γυρισα στο σπίτι ερυθρόδερμος....κατι σαν ινδιάνος)

 

ΟΛΑ τα λεφτα ο ήχος απο τα MR2,Evo,Impreza!!!!!!Αλλα και απο το Type-R του ΠΑΠΡΑ(Ποιος το οδηγούσε?)!!!

Link to comment
Share on other sites

ενα μεγαλο ΜΠΡΑΒΟ στα παιδια που ελαβαν μερος,ο gigi ηταν παντως προβληματισμενος με την αναρτηση του!!ο toutouni μεγαλος ατυχος,μαλλον τα λαστιχα ηθελαν πιο πολυ αερα και γι αυτο γλιστρουσε!!δεν πειραζει τη επομενη φορα,παντως τα λαστιχα του ζεσταθηκαν αμεσως αφου στο warm up μπηκε με 40 πιεση και βγηκε με 48 σε σχεση με του gigi που μπηκε με 40 και βγηκε με 42!!! :shock: :shock: η πιστα ομως γλιστρουσε παρα πολυ,τα evo-subaru εβγαζαν ολο μουτρα αλλα και το typeR που εκανε τετακιε!!!!θελω να ευχαριστησω το gigi και το toutouni που κολλησαν αυτοκολλητο Papras.gr στα αυτοκινητα τους!!!

 

 

Υ.Γ το typeR το οδηγουσε ο Γεν.Διευθυντης της Παπρας Α.Ε!!!εαν θες σου λεω και ποιος το φτιαχνει!!!

Link to comment
Share on other sites

στο εξωαγωνιστικό κομμάτι όλα κύλησαν πολύ ωραία

κόσμος αρκετός αλλά όχι υπερβολικός μια και η ζέστη

κι ο ήλιος ήταν αναλστατικοί παράγωντες

αρκετά μέλη μας τίμησαν με την παρουσία τους και μας

υποστήριξαν και το κλίμα ήταν για άλλη μια φορά εορταστικό

 

στο αγωνιστικό κομμάτι τώρα τα πράγματα κύλησαν απογοητευτικά

για μένα κι ευτυχώς όχι για τα άλλα δύο colt της παρέας (colt czt, gigi)

που όπως καταλαβαίνεται δεν μπόρεσα να τους δω αλλά έμαθα ότι πήγαν

πάρα πολύ καλά

οι δικοί μου χρόνοι ήταν απογοητευτικοί και κυμαίνονταν στο 1:17,

1:05, 1:06 την στιγμή που με τα παλιά μου λάστιχα γύριζα στο 1:02

(μέτρηση με το χέρι) και 1:04 (από ένα video 5 γυρων με τον durin)

 

το αμάξι γλυστρούσε απελπιστηκά και δεν μπορούσε να κάτσει με τίποτα

μέσα στην πίστα αφού ακόμα και από τον διπλό γύρω προθέρμανσης είχα

μια μικρή έξοδο...

μπήκα με 40 αέρα μπροστά και 38 πίσω και μετά τους δύο γύρους προθέρμανσης

έφτασαν 48(!) πίεση μπροστά όπου και τα κατεβάσαμε με την βοήθεια

του borbos και του πατέρα του στο 42

στους χρονομετρημένους γύρους το αμάξι πήγαινε βάρκα γυαλό

στον πρώτο κιόλας γύρο βγήκαν οι δύο αριστεροί τροχοί εκτός πίστας και

στην προσπάθεια μου να μπω πάλι στην πίστα ο πίσω τροχός σκάλωσε

μεταξύ ασφάλτου και χώματος και έκανε μισή σβούρα και ευθεία στο

χωράφι... (που είναι το προστατευτικό του προφυλακτήρα fableD, axolotl?!)

όπισθεν το κεφάλι κάτω και βουρ για τον δεύτερο γύρο αλλά και πάλι

μία από τα ίδια μετά την ευθεία του τερματισμόυ σκόνισα τους θεατές

(που να τρέχουν σκέφτηκα στο acropolis...)

το πόδι πάλι στο πάτωμα και βουρ για άλλον ένα γύρο αλλά και παλεύοντας

συνέχεια με το τιμόνι δεν μπορούσα να κάνω τίποτα καλύτερο από το να

έχω άλλη μια έξοδο στην δεξιά στροφή πριν την ευθεία του τερματισμού

(αν θυμάμαι καλά...)

 

ειλικρινά δεν ξέρω γιατί είχε αυτή την συμπεριφορά ο μίτσος μου

τα λάστιχα όντως ανέβασαν πολύ και γρήγορα θερμοκρασία αλλά δεν ξέρω

αν η ιδιότροπη συμπεριφορά οφείλοταν σε λάθος πίεσεις ή σε κάποιον

άλλο εξωγενή παράγοντα

 

εξακολουθώ να λέω ότι τα λάστιχα που φοράω τώρα (falken azenis 215

σε διάσταση 195-55-15) είναι πάρα πολύ καλά σε στεγνό δρόμο σε σχέση

με τα eaglef1 και continental που έχω δοκιμάσει μέχρι τώρα και δεν μπορώ

να καταλάβω γιατί συμπεριφέρθηκαν έτσι στην πίστα

 

αυτό που με στεναχώρησε περισότερο δεν είναι οι χρόνοι που έγραψα όσο

το γεγονός ότι ΔΕΝ ΤΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΘΗΚΑ αλλά τι να κάνουμε αυτά συμβαίνουν

 

κλείνοντας θέλω να ευχαριστήσω τους χορηγούς μου nitor systems και

badgemania (alpinstar) για την υποστήριξή τους και να τους πω πως αν

και βγήκα τελευταίος στην κατηγορία μου τους έκανα την καλύτερη διαφήμιση

γιατί με έπαιζαν στοίχημα στις κερκίδες σε ποια στροφή θα βγω...

ευχαριστώ και τον borbos πατέρα και υιό για τον αέρα τους και τα μηχανήματά

τους

Link to comment
Share on other sites

Ένα μπράβο στα παιδιά που έτρεξαν!!!

 

Στην Colt czt, Στον Gigi, για τους χρόνους του, αλλά και Στον Tou2ni για την καρδιά του!

 

Τον Σεπτέμβριο η ρεβάνς, με την σημερινή κερκίδα, αυτή τη φορά εντός πίστας!!!

 

Πραγματικά είναι πολύ καλύτερο και πολλές φορές και οικονομικότερο (κλήση) από το να τρέχουμε "χωρίς αύριο" στους δρόμους!!

 

P.S. Ζητείται χορηγός για αντηλιακή κρέμα.

Link to comment
Share on other sites

Λυπάμαι παίδες που δεν ήρθα αλλά είχα βάρδια.Μπάβο στα παιδιά που έτρεξαν και περιμένουμε φωτογραφίες. Toutouni μη μασάς, θα την βρουμε την άκρη... Όλα εμπειρίες είναι.

Gigi αν θες κάποια στιγμή πόσταρε θερμοκρασίες από το CZT με τα δεδομένα αυτά (ρυθμός πίστας - ζέστη).

Και πάλι μπράβο. :wink:

Link to comment
Share on other sites

114 βαθμους θερμοκρασια λαδιου!!!δεν ανεβασε πολυ!!!το καλυτερο ομως ηταν πριν μπει ο gigi στη πιστα που στραυρωνε το σασμαν!!! :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Ουγκ-Ουγκ

 

Οι ερυθρόδερμοι σε χαιρετούν !!!!!

 

Ενα μεγάλο μπράβο σε όλο τον κόσμο, που κατέκλυσε το καρτοδρόμο, που γέμισε τις κερκίδες ΚΑΙ τον χώρο της καφετέριας, για να παρακολουθήσει περί τις 135 συμμετοχές !!!

 

Ο καιρός, ξάφνιασε αυτούς που δεν είχαν παρακολουθήσει τα μετεωρολογικά δελτία, και τους "έκαψε" αλύπητα, μέσα και έξω από την πίστα !!! Οι οδηγοί στέναξαν, μαζί και τα μοτέρ, τα λάστιχα που στρίγγλιζαν ΑΣΤΑΜΑΤΗΤΑ σε κάθε στροφή, τα αυτοκίνητα και οι θεατές που παρέμειναν στις θέσεις τους ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ, όχι λόγω κάποιας μαζοχιστικής διάθεσης, αλλά γιατί μέσα στην πίστα κονταριοχτυπιώντουσαν φίλοι και γνωστοί !!!!

 

Θύμα της ζέστης, ήταν και ο toutouni, ο οποίος δεν κατάφερε να κάνει τα λάστιχα του να δουλέψουν, και κατέληξε να έχει 4 μικροεξόδους, στο σύνολο των γύρων που έκανε στην πίστα :cry: Το χειρότερο δεν ήταν όμως αυτό !! Οπως μας μετέφερε το αυτοκίνητο του έδινε την αίσθηση ότι δεν πατούσε στην άσφαλτο, με αποτέλεσμα να ΜΗΝ ΤΟ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ !! Και μετά από ένα σκασμό λεφτά (60 ευρώ η συμμετοχή), μισή ημέρα κάτω από τον ήλιο ( τα czt μπήκαν μετά τις 13.30 !!!), και μετά από αναγκαστική παρέα με όλους εμάς, .... εεεε, παρήταν το κακό για τον χρήστο !!!

Τέλος πάντων, ήταν μια εμπειρία, και για εκέινον και για εμάς, με προοπτική να ξαναβρεθούμε σε αντίστοιχο περιβάλλον αρχές του Σεπτέμβρη, με πολύ περισσότερες συμμετοχές από το club !!!

 

Viva Μεγαρα !!!! Axolotl will be there !!!

 

Για την ColtCZT και τον Gigi, τα πράγματα κύλισαν καλύτερα. Η ColtCZT, γυρνούσε ανάμεσα στο 1.06-1.07, ένας αξιοπρεπέστατος χρόνος, και ο Gigi, ήταν σταθερά κάτω από το λεπτό σε κάθε γύρο !! Το αμάξι του Gigi, αν και με πολύ πολύ καλές προδιαγραφές, χρειάζεται ακόμα δουλειά στον τομέα ρύθμιση ανάρτησης, καθώς σε κάποιες στροφές δεν ενέπνεε εμπιστοσύνη στον Gigi, με αποτέλεσμα να φυλάγεται περισσότερο !!! Με λίγη παραπάνω δουλειά, προβλέπω ότι μπορέι να γυρίζει χαμηλά 58άρια την πίστα!!!!

 

Κλείνοντας, θα πώ ότι το GTCC, είναι ένας θεσμός που έλειπε από την Ελληνική αυτοκινητιστική πραγματικότητα, όπου λύνοντας κάποιες βρεφικές οργανωτικές ασθένειες, θα προχωρήσει μπροστά και θα κατακτήσει την θέση που του αξίζει !!!

Link to comment
Share on other sites

Ολα καλα λοιπον και απο εμενα στην πρωτη μου συμμετοχη στο GTCC.

Θελω πραγματικα να ευχαριστησω ολα τα μελη και τους φιλους μου που παρευρεθηκαν στην πιστα και υποστηριξαν την προσπαθεια μου αλλα και αυτην των toutouni και COLT CZT.H εμπειρια μεσα στην πιστα με αρκετες εκατονταδες ματια να σε παρακολουθουν,ειναι πραγματικα συγκλονιστικη.Ενα μεγαλο ευχαριστω στους χορηγους μου(badgemania,Manguairs Niχωρητης) αλλα και στον borbo για την βοηθεια του εντος pits,καθως και στον πατερα borbo για τις πολυτιμες εντυπωσεις και συμβουλες μετα τον αγωνα.

Οσον αφορα τον αγωνιστικο τομεα,ελπιζω να τιμησα εστω και λιγο την φημη του club και του αυτοκινητου μας ,που τοσο γουσταρουμε και να βαλαμε τα γυαλια σε κατι επιδοξους ανταγωνιστες(βλεπε FR,ST)που γυριζαν αρκετα πανω απο το λεπτο καθε γυρο.

Στο τεχνικο κομματι,εχω να πω οτι ειμαι ευχαριστημενος κατα 60% μονο απο το στησιμο της αναρτησης,και ευελπιστω οταν μπουνε τα σωστα ελατηρια πισω,να γυριζω χαμηλα 58 στο kartodromo.Aπο τη αλλη ,εμεινα παρα πολυ ικανοποιημενος απο τα λαστιχα,που κατα μεγαλο ποσοστο ευθυνονται για τον καλουτσικο χρονο που εκανα σημερα.Επισης ενα μεγαλο μπραβο στον bonalume,που παρα τους 35 βαθμους και το μεγαλο ζορι που τραβηξε το μοτερ(118 βαθμους εφτασε το λαδι)δεν εκανε το παραμικρο τσικ.

 

Ελπιζω στο επομενο GTCC να μοιραστουν και αλλοι απ το coltclub την εμπειρια του αγωνα,και να δωσουμε ακομη πιο δυναμικο παρων. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικα τα παιδια τα πηγαν πολυ καλα!!!Μπραβο σε ολους σας gigi, toutouni, coltczt!!!Κανατε την τρελλα σας και να συνεχησετε να την κανετε παντα ετσι!! :wink:

Φιλε Χρησταρα μη χαλιεσαι για τιποτε ολα τυχαινουν!!!Χαμογελλα ρεεεεεε :arrow: :D :D :D και το Σεπτεμβρη ακομα πιο διαβασμενος :wink:

Ωραια παρεα, πορωμενοι coltakηδες (και οχι μονο), καφεδακια κ.τ.λ. καλα ολα αυτα αλλα ο ΗΛΙΟΣ μας εκανε λιγο πιο φιμε-καμμενους!!!

 

Υ.Γ.Μηπως καλυτερα κυριε Fabl3d γιαουρτακι? :roll:

 

Υ.Γ.Αχ αυτο το ασπρο Impreza type-r....ολα τα λεφτα..

Link to comment
Share on other sites

Συγχαρητήρια στην COLT CZT, Toutouni, και Gigi!

 

Δεν πειράζει Χρηστάρα στα Μέγαρα (όπου θα συμμετέχω οπωσδήποτε και εγώ!) θα τα πας ΣΟΥΠΕΡ!!!!! μην στεναχωριέσαι φίλε!

 

Μπράβο COLT CZT!!!!

 

Gigi.....ΑΞΙΟΣ!!!!!!! :lol:

Link to comment
Share on other sites

Μπράβο σε και από μένα σε όσους/όσες πήραν μέρος αλλά και σε όσους παρευρέθηκαν ως θεατές για υποστήριξη!! ʼντε την επόμενη φορά ακόμη καλύτερα :D

Link to comment
Share on other sites

Τέλος και το 2 GTCC με συμμετοχές τριών Colt :lol:

 

Όλα κύλησαν ομαλά αν εξαιρέσουμε την "ατυχία" του Toutouni μας να βρεί το σωστό set up για τα λαστιχάκια του!

 

Χρηστάρα όλα είναι εμπειρίες και το μάθημα που όλου μάθαμε........όταν αλλάζουμε κάτι τόσο σημαντικό όσο τα λάστιχα και οι ζάντες πρέπει να τα δοκιμάσουμε πριν την track day....!

Προφανώς πρέπει να ήθελαν παραπάνω πίεση....αλλά κατόπιν εορτής όλοι ξερόλες είμαστε :oops:

 

Ο Gigi κατέκτησε την 5 θέση (αν θυμάμαι καλά) πίσω απο 4 MR2 που πραγματικά έπαιζαν στην δικιά τους κατηγορία.....με χρόνους ταχύτερους όλων....ακόμα και των EVO-Subaru όπως αποδείχτηκε!

 

Είμαι σίγουρος οτι θα κατέβει ακόμα πιο κάτω με σωστή ανάρτηση πίσω και λίγη εξοικίωση με τα φρένα άγκυρες.....που στο καρτόδρομο δεν φαίνεται.....αλλά στα Μέγαρα....θα είναι μεγάλο ατού !

 

Πολύ μίλησα.......για πάμε σε λίγες photo...........

 

Δίπλα - Δίπλα ξεκουράζονται πριν τους καυτούς γύρους & τους omologαρισμένους οδηγούς τους :lol:

 

gigitoutouni9jr.th.jpggigitoutouni25vy.th.jpg

 

Gigi""s GTCC car

gigi9es.th.jpg

 

Toutouni""s GTCC car

 

toutouni9qf.th.jpg

 

Λίγο πριν τον γύρο προθέρμανσης

 

toutouni31ef.th.jpggigi39vr.th.jpgcoltczt5ia.th.jpgallstartline7rd.th.jpg

 

Χρονομετρημένα

 

gigi55at.th.jpggigi23rb.th.jpggigi46kd.th.jpg

 

toutouni26ra.th.jpgtoutouni47jy.th.jpg

Link to comment
Share on other sites

Συγχαρητηρια σε ολους!

Εγω για αλλα μια φορα δε μπορεσα να ερθω :oops:

Δουλευα δυστυχως :twisted: :twisted:

Link to comment
Share on other sites

Συγχαρητηρια και απο εμενα και στους τρεις αγωνιζομενους ασχετα με τα αποτελεσματα.Δυστυχως εαν και παρευρεθηκα και εγω στην εκδηλωση δεν μπορεσα να κατσω σχεδον καθολου διοτι η γυναικια παρεα που ειχα παει να φερω απο Χαλκιδα λογω σοβαρου οικογενειακου προβληματος δεν με αφησε να δω ολο τον αγωνα.Λυπαμαι ιδιαιτερα διοτι μεχρι που και αλλαξα βαρδια για να μπορεσω να ερθω αλλα εξωγενη παραγοντες μου τα χαλασαν.

Βεβαια ασχετο αλλα ενα ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΡΑΒΟ KAΙ ΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ CLUB που ανηκα παλια TO CLUBCENTO που κατεβασε 4 αυτοκινητα μου φαινετε (...μπορει και παραπανω!!!) και εδειξε οτι και τα κουβαδακια μπορουν να πηγαινουν με τις πορτες και να δειξουν τα δοντια τους σε μεγαλυτερες κατηγοριες.

Ραντεβου ΟΛΟΙ ΤΟΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ ΣΤΑ ΜΕΓΑΡΑ.Λογικα δεν θα εχει και τοσο δυνατο ηλιο που πραγματη σε ζαλιζε...

Link to comment
Share on other sites

Μπράβο στα παιδιά που έτρεξαν και συγχαρητήρια σε όσους πήγαν να τους δουν...

 

Απο τα παραπάνω, ο Gigi δεν με εξέπληξε αφού το ήξερα ότι (και εκείνος και το αυτοκίνητο) θα ανταποκριθούν στο συγκεκριμένο event. Συγχαρητήρια Gigi και τα καλύτερα έρχονται...

 

Για τον φίλο μου τον Toutouni ένα πράγμα έχω να πω.... Αν για οποιοδήποτε λόγο δεν νιώθεις καλά με το αυτοκίνητο εντός πίστας (ακόμα και ψυχολογικό) τότε μόνον ΔΕΝ ΤΟ ΧΑΙΡΕΣΑΙ. Επειδή έχω κάποια εμπειρία σε αυτό πιστεύω ότι αγχώθηκες περισσότερο από όσο έπρεπε... Είμαι σίγουρος ότι και σήμερα να έτρεχες μόνος σου με το ίδιο setup, θα τα πήγαινες πολύ καλύτερα... Σημασία έχει ότι έτρεξες και πίστεψέ με, είναι το σημαντικότερο...

 

Πάντα τέτοια...

Link to comment
Share on other sites

Είμαι σίγουρος ότι και σήμερα να έτρεχες μόνος σου με το ίδιο setup, θα τα πήγαινες πολύ καλύτερα...

 

Τον Χρήστο τον είχα δει και στο τελευταίο track day που είχαμε κάνει (με τα F1 ή Conti (?) και μαμά διάσταση) και πραγματικά πήγαινε πολύ πολύ καλύτερα. Βέβαια τότε δεν είχε σε καμμία περίπτωση τέτοια ζέστη και ίσως τελικά αυτό να έπαιξε μεγάλο ρόλο. Το αυτοκίνητο χθες δεν μπορούσε να στρίψει ήταν ξεκάθαρο ακόμη και στα δικά μου, όχι έμπειρα μάτια.

 

Ίσως το συγκεκριμένο ελαστικό να χάνει ένα μεγάλο μέρος των ιδιοτήτων του σε τέτοιες θερμοκρασίες (μα από 40 πίεση, 48 μόνο στο warm up?!?!?).

Link to comment
Share on other sites

Tα αποτελεσματα δημοσιευτηκαν.Συγκρινετε τους χρονους του CZT με τα αυτοκινητα της κατηγοριας Γ και Α για να καταλαβετε τις δυνατοτητες του αυτοκινητου... :)

http://www.gtcc.gr/gtcc/gtcc_results.php?race_id=2

Link to comment
Share on other sites

καλημερα σε ολους σας!λεγομαι χρηστος και ειμαι ο ενας οδηγος απο τα τεσσερα mr2 της κατηγοριας Δ του gtcc!

 

πρωτα απο ολα θα ηθελα να σας συγχαρω για την πολυ ωραια συμμετοχη του κλαμπ στον αγωνα!δωσατε καινουργια πνοη και ενδιαφερον και ενα πολυ δυναμικο παρον!

 

θα ηθελα να συγχαρω επισης τοv gigi !πολυ ωραια ,γρηγορη με γραμμες οδηγηση και χρονους που προσωπικα δεν πιστευα οτι μπορει να γυρισει colt!!μας εντυπωσιανε ολους!!ευχομαι ακομα καλυτερους χρονους στη συνεχεια που πιστευω οτι θα ερθουν οταν ολοκληρωθει το στησιμο!

 

τις καλυτερες ευχες μου και στον αλλο οδηγο που χτες ειχε καποια προβληματακια..ελπιζω πως θα τα λυσει και στον επομενο αγωνα θα παει πολυ καλυτερα!

 

ευχαριστω για το χρονο σας!καλο καλοκαιρι σε ολους!

 

χρηστος

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστούμε για τα καλά λόγια !

 

Πραγματικά το MR2 δείχνει με τον καλύτερο τρόπο αυτό που οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν ξεχάσει. Για να είναι ένα αυτοκίνητο γρήγορο δεν χρειάζεται να έχει τα τρελά άλογα...απλά να είναι ελαφρύ....πισωκίνητο....και καλά στημένο!

 

Θα ήθελα να επικεντρώσω το ενδιαφέρον μου στα εξής λόγια σου

 

πολυ ωραια ,γρηγορη με γραμμες οδηγηση και χρονους που προσωπικα δεν πιστευα οτι μπορει να γυρισει colt!!μας εντυπωσιασανε ολους

 

Μακάρι να έβλεπες και το εντελώς μαμά CZT του άλλου παιδιού (Toutouni) πως και σε τι χρόνους γύρναγε σε προηγούμενες επισκέψεις μας στο καρτόδρομο!

 

Αυτήν την εντύπωση οτι το Colt "Δεν στρίβει" την έχουν αρκετοί και όχι άδικα αφού ο περισσότερος κόσμος κρίνει μόνο απο περιοδικά κτλ!

 

Επίσης να τονίσουμε οτι έτρεχαν και με ενεργοποιημένο το ESP καθώς δεν υπάρχει εργοστασιακή δυνατότητα απενργοποιησής του!

 

ʼντε και εις ανώτερα λοιπόν !

Link to comment
Share on other sites

Συγχαρητηρια και απο μενα σε ολους σας! Το σχολιο του οδηγου του mr2 τα λεει ολα! Χωρις να ειμαι παρον οι χρονοι του gigi (οπως τους ειδα στο site) εδειξαν οτι πηγαινε σταθερα σε φαση schumacher! Ευγε! Οι δυο τελευταιοι γυροι του ειναι σχεδον ιδιοι! ο πρωτος ταχυτερος, γεγονος που δειχνει οτι το colt του μαλλον πηγαινε και πιο γρηγορα αλλα ο gigi ηταν καπως επιφυλακτικος!!!

Τα σχολια μου και οι παρατηρησεις μου, το ξαναλεω, χωρις να ειμαι παρον!

Αντε και καλυτερα την επομενη.

Απο την επιδρομη του drive στις Σερρες, φανηκε οτι το brabus με 17" ζαντες και 25 αλογα παραπανω γυριζε 3 δευτερα πιο καλα απο το CZT αν θυμαμαι, οποτε μια ιδεα ειναι να συγκρινεται ενα CZT μαμα στην πιστα με ενα αλλο που να μοιαζει το brabus (και απ""οτι καταλαβα του gigi μοιαζει αρκετα)

Αυτα!

Link to comment
Share on other sites

Αυτήν την εντύπωση οτι το Colt "Δεν στρίβει" την έχουν αρκετοί και όχι άδικα αφού ο περισσότερος κόσμος κρίνει μόνο απο περιοδικά κτλ!

 

Επίσης να τονίσουμε οτι έτρεχαν και με ενεργοποιημένο το ESP καθώς δεν υπάρχει εργοστασιακή δυνατότητα απενργοποιησής του!

 

ʼντε και εις ανώτερα λοιπόν !

 

Digilef θα σε μαλώσω... Δεν έχει πει κανείς ότι δεν στρίβει... Εχουν πει ότι δεν στρίβει όπως θα έπρεπε... :D

Link to comment
Share on other sites

Ο gigi εχει τρομοκρατησει το puntoclub.gr

Απλα διαβαστε τα παρακατω....

 

Εγώ έμαθα για 245hp (Ralliart) (άκουσα)

και φορούσε semislicks (τα είδα με τα μάτια μου).

Και μάλλον θα ήταν και γυμνό (υποθέτω) όπως άλλωστε και όλα τα saxo-ralla στην δική μου κατηγορία που έκαναν αντίστοιχους χρόνους.

Δεν αμφιβάλλω για τις ικανότητές του, για τις ικανότητες του απλού CZT απέναντι σε απλά GT αμφιβάλω

flawless_

 

Μιλαμε για ΤΟ ΡΑΔΙΟΑΡΒΙΛΑ!!!

 

Επιανα την κοιλια μου απο τα γελια!!!!!! :lol:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...